Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg har 1.5 mio

Side 4 ud af 9 (90 indlæg)
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Summasummarum..alt er usikkert, og i øjeblikket er der meget der er noget lort :) . Nu står der jo heller ikke du vil investere dem efter nærlæsning, bare hvad de skal bruges på, eller hvilken branche, og det at være så "uheldig" at du ikke ved hvad de skal bruges til, er vel lidt et luksusproblem.

Så du kunne jo gå i rejsebranchen. Er der noget globetrotter i dig, så betal din gæld, og hav lidt på bogen til du kommer hjem at komme igang på, og pak så rygsækken og besøg de 6 kontinenter, 7 hvis du har plads til vinterjakken, og er til kulde og snesko. Så kan du ihvertfald ikke sidde og ærgre dig over du ikke fik noget ud af nogen af dem, hvis de ellers skulle blive slugt af dårlige kurser, inflation osv. Ingen af os kan, når alt kommer til alt, sige med sikkerhed, om det kører på skinner om 5 år, eller om nogle af os står i brødkøen. Det er måske ikke det bedste iværksætter forslag, men oplevelser er der ingen der kan tage fra dig.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har gæld, så sørg for at betale den ud som det første.

(Realkredit, banklån, m.m.)

Så ville jeg dele resten i 2.

Den ene del ville jeg sætte i en opsparing til højeste rente.

Den anden del ville jeg investere i vækstmarkeder.

Vækstmarkeder er f.eks. intelligent informationsteknologi og energi.

Der er mange dygtige iværksættere, der har nogle rigtig gode ideer til nye produkter; men som mangler midlerne til financiering.

Risikoen er større, specielt, når du er "ny".

Derfor bør du undersøge mulighederne MEGET grundigt inden du investerer. Betal en rådgiver, der kender markedet for at få hans vurdering og hjælp. De penge er givet rigtig godt ud.

At investere i en "start up" vil være den måde, du kan få allermest afkast for hver investeret krone.

Med denne disposition hjælper du en (eller flere) iværksættere, Danmark (flere arbejdspladser) og dig selv (investering i din egen fremtid og i noget, du kommer til at brænde for).

Venlig hilsen,

Christian

Fra Birkerød
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må for guds skyld passe på med ejendomme!!!! Jeg vil sige det er en stor risiko, da man ofte er nødt til at låne flere penge i banken for kunne købe ejendommen. Du skal huske på at stigninger og fald i ejendommens værdi også påvirker dig.

Personligt ville jeg investere fordele pengene i forskellige Sydinvest investeringsforeninger, der tidligere har vist gode resultater. Fx. BRIK eller Asien.
Med hensyn til BRIK skal du bare huske at den bliver påvirket meget af, hvad der sker rundt om i verden. Krig og oprør som vi ser i mellemøsten påvirker aktien.
Så bestil deres materiale hjem og læs om dem ;)

Bare vær sikker på, hvad du gør inden du kaster dig ud i ejendomsinvestering!

mvh

Mads

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende med alle mulige investeringsmulighederne der her bliver præsenteret:) Da du nævner at du ikke er er til for meget risiko, så ville jeg følge en snusfornuften og placere dine midler sikkert. Lad bankerne byde på din opsparing, og se hvilken rente du kan få ud af dette(se mere på mybanker.dk). Det er her muligt at få en ok rente, alt taget i betragtning. Du bør dog ikke placere dine midler på en almindelig konto - det dine penge da vil blive ca. 2% mindre værd hvert år (30.000 kr er også en sjat). Jeg ville helt sikkert indskyde på min pension hvis jeg va i din situation! Du indbetaler sikkert gennem dit nuværende job, men jeg ville spæde op til grænsen på 100.000 kr.  - pensionsfradraget betyder at skattefar "betaler" 38% eller 51%(kommer an på om du betaler topskat), af dine indbetalinger - og det betyder at du kan få glæde af renterne fra skattefars penge:)

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

malikhansen:
jeg har været så heldig at arve 1,5 mio kr fra min far..

Må jeg i denne glædens stund kondolere.

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig, så ville jeg investere i en lejlighed eller et hus på denne måde: 

1. Fokuser på en bestemt type bolig evt. en lejlighed i KBH.

2. Følg markedet evt. via boliga og lav et regneark med hvor du indsætter pris, område, stand etc. 

3. Gør det nogle måneder, og du vil have et overblik over hvilke lejligheder, der er under/over-priced. 

4. Udvælg de fem billigste i din katagori, og skambyd dem nogle hundredetusinde længere ned. (vælg helst boliger som er tomme på mæglernes fotos, det tyder på skilsmisse eller dødsbo)

5. Lej den evt. ud i et år, mal derefter og brug nogle få tusinde kroner på noget lækkert som et fancy køleskab og en ny kækkenbordplade. 

6. Flyt selv ind, eller få din kone til det, og sæt til salg til lidt over markedspris - gevinsten er skattefri. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Boas:

Du må for guds skyld passe på med ejendomme!!!! Jeg vil sige det er en stor risiko, da man ofte er nødt til at låne flere penge i banken for kunne købe ejendommen. Du skal huske på at stigninger og fald i ejendommens værdi også påvirker dig.

Hvorfor? Hva har stigende eller faldende priser på nuværende tidspunkt med trådstarter at gøre? En udlejningsejendom købes, som en langsigtet investering, og derfor er det totalt irrelevant, om priserne falder eller stiger de næste 2 år, hvis prisen om 10 år er steget, eller blot matcher inflationen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Jeg kan på ingen måde se at ejendomme skulle være en sikker investering.
I mine øjne er alt andet end kontanter ren gambling i disse tider.
Så sy skidtet ind i madrassen, eller del dem i to bunker og smid dem i to forskellige banker.

Kontanter er det største lotteri pt... Så længe ingen kan overskue konsekvenserne af de mange bill outs, med dertilhørende inflationsstigninger, så er cash virkelig farligt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig, et dårligt ejendomsmarked er dårligt for dem som allerede har investeret og som vil sælge, men det kan være meget interessant for nyinvestering. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror vi skal se et ejendomsmarked der falder min. 30 % over de næste 5 år.
Men bevares, beholder man ejendommen i 50 år er det da lige meget...
Men skal man lige pludseligt bruge likviditet, så er man fucked.

De bedste hilsner

Martin

Side 4 ud af 9 (90 indlæg)