Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Amino Plus?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne ikke finde noget i søgefunktionen om dette, så jeg tillader mig at pørge om jeres erfaringer med medlemskab af Amino Plus?

Kan det betale sig for jer, og kan I anbefale det til os som nystartet lille virksomhed (www.smart.sourcing.dk)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Benfeldt Kjær:

Jeg kunne ikke finde noget i søgefunktionen om dette, så jeg tillader mig at pørge om jeres erfaringer med medlemskab af Amino Plus?

Kan det betale sig for jer, og kan I anbefale det til os som nystartet lille virksomhed (www.smart.sourcing.dk)

Man får altid lidt ekstra hjælp eks. med rettelse af link :-)

www.smart-sourcing.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Jeg har desværre ingen erfaringer med det desværre. Men synes lige du skulle se dette link!

http://www.amino.dk/forums/t/127460.aspx

Og helt ærligt tror jeg godt det kan betale sig, det er jo gratis support for livet :)

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alene i forhold til hvor mange links, der tillades i ens signatur, tror jeg, at pengene er tjent hurtigt hjem alene på muligheden for søgeoptimering og branding af ens sider.

Derudover får du mange gode fordele som eksempelvis en blog, gratis guides samt muligheden for at invitere til arrangementer, du holder, som bliver vist på forsiden.

Ydermere er et af de seneste tiltag, webcast, utroligt interessant, hvor Martin Thorborg afholder nogle eksklusive foredrag live, hvor der samtidig er mulighed for at stille spørgsmål. Herudover vil Thorborg så vidt jeg ved også invitere andre spændende iværksættere ind i programmet.

Så det bliver et stort mekka for iværksætter-guldkorn.

Se følgende link for mere information:

http://www.amino.dk/plus/

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Købte engang Amino plus + Chokolade ;)

Men da jeg ville have min chokolade fra Peter Beier Chokolade.

Gik jeg ind på deres hjemmeside, men kunne ikke finde ud af hvordan jeg skulle indløse gavekortet.

Så jeg kontakte dem via mail og fik at vide at man skulle skrive gavekortkoden i besked feltet.

Nå men sagen var at det kunne jeg ikke lige finde. Så jeg spurgte dem om jeg kunne lige kunne bestille over mail og det kunne desværre ikke lade sig gøre.

Nå det var et lille sidespring. Synes Amino plus giver nogle gode fordele i form af man kan have flere links i sin signatur, som kan man se der giver en stjerner. Men det kan man i forvejen næsten regne sig ud til.

Men derudover hvis du er freelancer får du vist nok dine kontaktoplysninger synlige (så vidt jeg husker) og virksomheder får deres freelance annoncer vist med det samme.

Du får også mulighed for email annoncer, men jeg har ikke fået nogen besøgende fra dem. Men det skyldes at mine annoncer ikke har været så relavante for iværksætter og jeg må også indrømme at jeg næsten aldrig klikker på de reklamer i mailene fra Amino.

Amino plus giver en række fordele, som nok kan tjenes ind hurtigt i form af mulighed for flere links og e-mail promovering. Hvis du har et online produkt vil jeg anbefale dig at kontakte Amino og give Amino plusserne lidt rabat.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Benfeldt Kjær:
Kan det betale sig for jer, og kan I anbefale det til os som nystartet lille virksomhed (www.smart.sourcing.dk)

Som Plus'er kan man se hvem der giver én 1 stjerne så man kan give dem tilbage :D

Den eneste grund til at jeg er Plus'er er fordi Amino har givet mig SÅ meget i årenes løb så jeg gerne vil give en smule tilbage. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Easy Match ApS Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er nok lidt forældet, men lidt visuel salgstale

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mark

Det kan jeg nemt svare dig på ! :)

Hvis du ser amino.dk som et værktøj til at modtage/give viden og omsætning, så kan du få rigtig meget ud af et amino plus medlemskab. 

Du vil også kunne skabe det samme ved ikke at være amino plus medlem, men ingen tvivl om at det gør det nemmere for dig, hurtigt at få succes.

Så jo mere du giver herinde, jo mere får du tilbage, og køber du et medlemskab får du lidt mere tilbage end andre. (sådan ser jeg på det)

Når det er sagt, så er det altid hårdt i begyndelsen. Jeg har selv være "ikke plusser" i et års tid, og det skyldes 100 % at pengene ikke var til det. Så hvis du har pengene til det, og ser amino som en del af din virksomhed, så KØB!

Ellers anbefaler jeg dig at starte med at give og hjælpe hvor du kan, også vil du opleve effekten, også kommer medlemskabet helt af sig selv :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du bruger Amino aktivt, så kan det være en god forretning. Det er ligesom med et sæsonkort til en fodboldklub, prisen pr. kamp bliver billigere, jo flere du ser.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de gode svar. Jeg tror jeg fortsætter med at bruge Amino uden at betale lidt endnu, og så kan det være jeg køber, når jeg støder mod de uimodståelige fristelser det indebærer :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)