Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

politiet ignorerede min anmeldese af flere spammer.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
jeg har et godt tip til jer alle på det punkt, jeg har simpel hen sendt regning til alle spammere på 5000 kr som jeg vurderer de skal betale, for min tid at læse deres ulovlige mail og forholde sig til den. dvs hvis de nægter at betale en regning og jeg kan påvise at de har sendt mig mere end 2 mails, sender jeg dem i retten, de få en stævning på bøde og advokat omkostninger.

Så du anbefaler afpresning for at komme spam til livs? Den tvivler jeg på vil holde i retten....

Fra Dronninglund / København / Lysekil (Sverige)
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en særdeles velgennemtænkt strategi. Hvis du yder parterapi efter samme model, vil jeg da helt sikkert henvende mig, hvis jeg får behovet :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

 

det er ikke afpresning, det er et tilbud for ikke at blive sagsøgt, elelr en muglighed om forhandling. hvis vedkommende skriver undskyld , det var en fejl osv så peljer jeg at annulere faktura, hvis vedkommende angribber mig og fortæller at han eller hun må sende mig spams, så få de en stævning:)

 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

og Jens, ja de fleste par kommer igen og igen for at opdatere deres forhold, mange kommer ikke igen fordi at de har ikke behov for det mere......ingen af dem jeg ahr haft i terapi er blevet skilt..... så jo hvornår skal jeg booke dig til det?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
eg har et godt tip til jer alle på det punkt, jeg har simpel hen sendt regning til alle spammere på 5000 kr som jeg vurderer de skal betale, for min tid at læse deres ulovlige mail og forholde sig til den. dvs hvis de nægter at betale en regning og jeg kan påvise at de har sendt mig mere end 2 mails, sender jeg dem i retten, de få en stævning på bøde og advokat omkostninger.

Det er jo et fantastisk råd, som jeg slet ikke synes bliver brugt nok. Hvis man tænker lidt over det, er der jo mange muligheder her:

Du hører om én der ikke betaler alt det skat de skal, eller sikrer sig nogle forkerte fradrag. Wupti! Afsted med en faktura. I dette tilfælde kan du sikkert sagtens kræve 40.000 - 50.000 kr. eller måske endnu mere, hvis det er store beløb. "Kunden" skal jo regne med at der er mange penge at spare ved denne løsning, og muligvis slipper han/hun også for en fængselsdom.

Det samme gør sig gældende for folk der arbejder sort. Her burde der være rig mulighed for at at finde en del = Rigtigt gode penge.

Måske er du heldig at støde på nogen der vil sælge dig stjålne varer (man kan evt selv opsøge heldet på dba.dk, og den slags steder), og så er det bare afsted men an faktura, hvis de vil undgå en anmeldelse.

Der er mange muligheder her, så det er bare om at være kreativ.

Og det fede er at det jo ikke er afpresning, men en mulighed for at "kunden" kan slippe for at blive anmeldt, med de konsekvenser det nu har.

Der er mange der søger efter nicher. Her tror jeg at vi har fat i noget..

(Der kan være anvendt en lille knivspids af ironi, hvis nogen skulle være i tvivl.)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

parterapeuten:
eg har et godt tip til jer alle på det punkt, jeg har simpel hen sendt regning til alle spammere på 5000 kr som jeg vurderer de skal betale, for min tid at læse deres ulovlige mail og forholde sig til den. dvs hvis de nægter at betale en regning og jeg kan påvise at de har sendt mig mere end 2 mails, sender jeg dem i retten, de få en stævning på bøde og advokat omkostninger.

Det er jo et fantastisk råd, som jeg slet ikke synes bliver brugt nok. Hvis man tænker lidt over det, er der jo mange muligheder her:

Du hører om én der ikke betaler alt det skat de skal, eller sikrer sig nogle forkerte fradrag. Wupti! Afsted med en faktura. I dette tilfælde kan du sikkert sagtens kræve 40.000 - 50.000 kr. eller måske endnu mere, hvis det er store beløb. "Kunden" skal jo regne med at der er mange penge at spare ved denne løsning, og muligvis slipper han/hun også for en fængselsdom.

Det samme gør sig gældende for folk der arbejder sort. Her burde der være rig mulighed for at at finde en del = Rigtigt gode penge.

Måske er du heldig at støde på nogen der vil sælge dig stjålne varer (man kan evt selv opsøge heldet på dba.dk, og den slags steder), og så er det bare afsted men an faktura, hvis de vil undgå en anmeldelse.

Der er mange muligheder her, så det er bare om at være kreativ.

Og det fede er at det jo ikke er afpresning, men en mulighed for at "kunden" kan slippe for at blive anmeldt, med de konsekvenser det nu har.

Der er mange der søger efter nicher. Her tror jeg at vi har fat i noget..

Er det ikke den metode antipiratgruppen bruger, betal eller vi stävner dig.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Er det ikke den metode antipiratgruppen bruger, betal eller vi stävner dig.

Jeg har ikke fulgt så meget med i de historier, men det lyder rigtigt. Jeg tvivler dog på at der er ret mange der betalte, og hvis jeg ikke husker helt forkert blev det vist kun til en enkelt domfældelse.

Så for deres vedkommende, var det ikke det store hit. Men det skal da ikke forhindre andre i at udøve selvtægt/afpresning :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

hvsi man kan bevise at der er blevet afsendt mere end 2 spam mails, og man vælger at stævne, så ja man få en dom-bøden er måske knap så stor som vi har hørt men...50.000 kr er da også fint nok

derfor hvis man sender en faktura på 2-4000 kan man næsten blive sikker på at den bliver betalt.

MAn kan ligefrem tjenne penge på spam.

Ang. sort arbejde hehe sjovt nok du siger det så man burde gøre, hvis man er imod folk der nasser på det danske samfund!

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

hvsi man kan bevise at der er blevet afsendt mere end 2 spam mails, og man vælger at stævne, så ja man få en dom-bøden er måske knap så stor som vi har hørt men...50.000 kr er da også fint nok

derfor hvis man sender en faktura på 2-4000 kan man næsten blive sikker på at den bliver betalt.

MAn kan ligefrem tjenne penge på spam.

Ang. sort arbejde hehe sjovt nok du siger det så man burde gøre, hvis man er imod folk der nasser på det danske samfund!

Nu har jeg ikke så meget forstand på det med spam, men det er ikke mit indtryk at den bøde spammerne bliver idømt, bliver tildelt dem der anmelder disse personer.

Det er ikke sikkert at det fremgår tydeligt af mit indlæg, men jeg er tilhænger af at vi lader myndighederne håndtere eventuelle lovovertrædelser, fremfor at tage sagen i egne hænder. Her er der uvildige mennesker, der er uddannet til at vurdere om der er tale om en lovovertrædelse eller ej. Det er hverken du eller jeg, ligesom vi ikke har nogen bemyndigelse til at sende bøder ud til højre og venstre.

Og hvis vi skal have et fornuftigt samfund, er det nok i alles interesse at vi lader myndighederne om at dømme vores medmennesker, så kan vi andre bruge vores energi på noget mere konstruktivt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)