Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger interesserede (MLM)

Side 16 ud af 17 (161 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

dogan-world:

jeg vil godt have du ringer til mig 28866533

jeg heder niels

Go vind :) og fortæl endelig hvordan det går løbende herinde, er jo lidt spændende at se hvordan det kan udvikle sig

/Martin

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:

Tænk at der stadig findes folk der gider dette.
Det er jo netop begrundet i at der er mange der læser det - bla. du selv !

Det kan undre at man har så travlt med at nedgøre hinanden og hinandens virksomhed - produkter, priser og adfærd, forretningsmodeller m.m - tag dog og få lidt selvrespekt for det DU har valgt at arbejde med og styrk så din indsats der - Husk på du får ikke flere kunder af, at være negativ overfor det andre har valgt at arbejde med nok snarere tvært imod.

Ps! Forever Living Product har kvalitetsprodukter og vi er altid på jagt efter de bedste hoveder !  

Mvh

 

John sommer

    

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Frank Rasmussen:

Mikael du har ret til at have en holdning. Min holdning har jeg givet udtryk for i mit indlæg, men indlægget er mere ment som et godt råd og jeg taler af erfaring.

Jeg vil gerne hjælpe andre med ikke at begå samme fejl (ikke bare som mig selv) MEN SOM RIGTIG MANGE gør.

MLM er for idioter (og det mener jeg uden at blive personlig), det er spild af tid og det hører ikke hjemme i det her forum :-)

Min holdning og mening står helt og aldeles for egen regning :-)

 

Hej Frank Jeg har delt din holdning mere end en gang, men det gør ikke mere, jeg har gennem kontakt til nogle i branchen fået et indblik i hvordan det foregår, og der er rigtigt mange aspekter i mlm som kan bruges konstruktivt. og jeg kan se du også gør brug af nogle af de teknikker som mlm anvender, og nu tænker du nok hvad og hvordan gør jeg det.

Det gør din webside ved at anvende facebook knappen, der egenligt går ud på at anvende andres netværk, når de vælger synes godt om.

Der er altid noget der kan bruges selv om din personlige holdning er at det er skidt, og den iværksætter der er i stand til at udnytte de muligheder der er vinder i det lange løb

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

H∑nning:
Hej Frank Jeg har delt din holdning mere end en gang, men det gør ikke mere, jeg har gennem kontakt til nogle i branchen fået et indblik i hvordan det foregår, og der er rigtigt mange aspekter i mlm som kan bruges konstruktivt

Holy S..t Henning! Smile

Det er da noget af en kovending du har foretaget dig. Det var da yderst positive toner fra dig.

Hvem er det, der har fået dig til at skifte holdning?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

H∑nning:

Det gør din webside ved at anvende facebook knappen, der egenligt går ud på at anvende andres netværk, når de vælger synes godt om.

Ja, teknikken er den samme og resultatet også. Hvis du konstant forsøger at sælge dine 'venner' noget bliver de nok ikke ved at være dine venner ret længe - hverken på Facebook eller i virkeligheden.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

H∑nning:
Hej Frank Jeg har delt din holdning mere end en gang, men det gør ikke mere, jeg har gennem kontakt til nogle i branchen fået et indblik i hvordan det foregår, og der er rigtigt mange aspekter i mlm som kan bruges konstruktivt

Holy S..t Henning! Smile

Det er da noget af en kovending du har foretaget dig. Det var da yderst positive toner fra dig.

Hvem er det, der har fået dig til at skifte holdning?

Jeg har været stor modstander af konceptet, men jeg er også realist og der er ting jeg kan bruge i MLM og som og som rigtigt mange bruger hverdag uden at tænke over det. Vi udnytter twitter FB og alt muligt andet, jeg er stadigvæk mere tilhænger og svæve uden sikkerhedsnet på den iværksættermåde, som jeg synes er mest rigtigt, men vi er alle mennesker og vi skal gøre det vi føler er mest rigtigt.

Jeg har haft møde med bla John hvor vi har fundet en løsningsmodel der bruger det bedste af to Verdner, og det arbejder vi lige så stille på at få til at spille.

Derudover har jeg familie der uddannet og arbejder med international virksomheds strategier, og vi har vendt og drejet mine bombastiske udtalelser og holdninger til MLM.

Men jeg har hele tiden prøvet og søge ind til forståelsen af MLM, for at se om der var noget jeg kunne bruge, og det er der jo.

Der hvor jeg tænder skråt er når man er nødt til at prale for at overbevise sådan en som mig, men det er sq lige meget nu jeg gider ikke bruge mere gas på at hidse mig op over sådanne tåbelige udtalelser.

Så til jer der er til MLM fint jeg håber det bedste, og kan i tjene 20-30-40 eller 50% fint og fedt.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik Hamre:

H∑nning:

Det gør din webside ved at anvende facebook knappen, der egenligt går ud på at anvende andres netværk, når de vælger synes godt om.

Ja, teknikken er den samme og resultatet også. Hvis du konstant forsøger at sælge dine 'venner' noget bliver de nok ikke ved at være dine venner ret længe - hverken på Facebook eller i virkeligheden.

Det ved jeg ikke man skal kende besøgstiden, og så ikke misbruge den, alt kan overdrives, og så bliver folk trætte, og det er der ikke noget at sige til. Mht til Facebook så tror jeg bare man bliver skjult af sine venner.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

H∑nning:

Men jeg har hele tiden prøvet og søge ind til forståelsen af MLM, for at se om der var noget jeg kunne bruge, og det er der jo.

Der hvor jeg tænder skråt er når man er nødt til at prale for at overbevise sådan en som mig, men det er sq lige meget nu jeg gider ikke bruge mere gas på at hidse mig op over sådanne tåbelige udtalelser.

Hvor er det fedt at høre.

Det er jo bl.a. det budskab, som jeg, og flere andre herinde forsøger at sprede - nemlig, at der bestemt er aspekter af MLM som kan bruges mange steder - og allerede bliver brugt mange steder, f.eks. inden for affilliate marketing, franchise, pointsider og sociale medier som facebook, som du også selv er inde på.

Nu skal vi bare have luget ud i de båtnakker, der stadig tror, at MLM handler om hurtige penge og om at udnytte sine venner, så kan det være, at konceptet kan få et lidt bedre ry. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:
Holy S..t Henning! Smile

Det er ligegyldigt her Allan - man har et synspunkt til man indtager et nyt - husk på det!

Nu skal det jo ikke gøres til noget særligt problematisk at have skiftet opfattelse - livet er en lang læringsprocess for de fleste - for mange stopper den alt for tidligt !

Og hvis man kan leve med at markedsfører welnes produkter - så er der reelle muligheder - se her er mere info. derom!!  

&feature=digest_refresh_sat">Ps Se her om overskudsdeling som Forever Living Product udfører den !

Det er jo mulighederne der er det afgørende se her filosofien bag den overskudsdeling som For ever Living Product gennemfører hvert år. Denne video indledes af iværksætteren af Forever Living Product.

 

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Allan I:
Holy S..t Henning! Smile

Det er ligegyldigt her Allan - man har et synspunkt til man indtager et nyt - husk på det!

Nu skal det jo ikke gøres til noget særligt problematisk at have skiftet opfattelse - livet er en lang læringsprocess for de fleste - for mange stopper den alt for tidligt !

Og hvis man kan leve med at markedsfører welnes produkter - så er der reelle muligheder - se her er mere info. derom!!  

&feature=digest_refresh_sat">Ps Se her om overskudsdeling som Forever Living Product udfører den !

Det er jo mulighederne der er det afgørende se her filosofien bag den overskudsdeling som For ever Living Product gennemfører hvert år. Denne video indledes af iværksætteren af Forever Living Product.

mvh

john sommer 

Hej John

Jeg syntes du har en absurd dårlig attitude. Hvis Allan syntes det er vildt at Henning har ændret mening, så skal han da have lov til det uden at du spiller klog mand.

Desuden så handler tråden om en anden MLM forretning end FLP, fint nok at du skilter med det i bunden, sådan er det, men at reklamere for sit eget i en andens tråd, det er sgu for ringe!

Side 16 ud af 17 (161 indlæg)