Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger interesserede (MLM)

Side 15 ud af 17 (161 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
om en drikker en drinks der er tilsat Calcium eller spiser en pille der er tilsat Calcium  begge 2 er tilsat , derfor god  ide at satse på at spise frugten den er en naturlige del af frugten og også den billigste normalt

Michael og Kim i blander det lidt sammen.

Den drik vi har er en koncentreret flugt bombe men naturlige vitaminer fra 15 forskellige frugter. Hvis du skulle spise det i frugter vil du få for meget frugt sukker.

Ulempen ved frugter i dag er de ikke er sol modnet men bliver høstet grønne, sprøjtet og voksbehandlet. Så ja man skal spise frugter fordi der er fibre i men hvis du skal være sikker på du får antioxidanter og naturlige vitaminer er BEN et alternativt. Samtid giver den langtidsenergi som man fx kan får fordel af som sprots udøver eller en lang tur i bilen. Det handler ikke kun om pris, men hvis 22,5 kr er for meget for ens sundhed så spis 15 æbler hver dag, med fare for at blive lidt små tyk eller få gift rester. ( Alle spiser ikke økologisk) 

Vitamin piller er meget sjælent lavet naturlig og kroppen kan heller ikke så godt optage ting i pille form. Jeg mener man optager ca. 20-40 % alt efter type vitamin.

Når vi snakker Calcium så har vi et andet produkt CAL. Det er i en anden serie som bygger på en  tenologi som gør man kan optage ca 95% af indholde samtid er der forskel på calcium fordi det kan man få i forskellige kvaliteter og BerryEn anvender calcium citrat . Det er ikke lige meget om det er fra Møns Klint eller fra frugter. Andre fordele med det produkt er en balance af de andre miniraler som passer til alm behov.

Det var meget i detaljer og det er måske ikke vigtig for det er jo ikke alle der sætter sig ind i hvad de putter i munden. I dag er der mange det tror deres egen sundhed er lægens problem. Man går bare ned og får en pille. Jeg lavede et indlæg for noget tid siden om at 783.000 mennesker er døde på et år i USA http://www.amino.dk/forums/t/123349.aspx  Ikke et eneste indlæg kunne betyde folk er ligeglade med egen  sundhed.

Er det rigtig ? 

  

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Keld_J:

Mikael christiansen:
om en drikker en drinks der er tilsat Calcium eller spiser en pille der er tilsat Calcium  begge 2 er tilsat , derfor god  ide at satse på at spise frugten den er en naturlige del af frugten og også den billigste normalt

Michael og Kim i blander det lidt sammen.

Den drik vi har er en koncentreret flugt bombe men naturlige vitaminer fra 15 forskellige frugter. Hvis du skulle spise det i frugter vil du få for meget frugt sukker.

Ulempen ved frugter i dag er de ikke er sol modnet men bliver høstet grønne, sprøjtet og voksbehandlet. Så ja man skal spise frugter fordi der er fibre i men hvis du skal være sikker på du får antioxidanter og naturlige vitaminer er BEN et alternativt. Samtid giver den langtidsenergi som man fx kan får fordel af som sprots udøver eller en lang tur i bilen. Det handler ikke kun om pris, men hvis 22,5 kr er for meget for ens sundhed så spis 15 æbler hver dag, med fare for at blive lidt små tyk eller få gift rester. ( Alle spiser ikke økologisk) 

Vitamin piller er meget sjælent lavet naturlig og kroppen kan heller ikke så godt optage ting i pille form. Jeg mener man optager ca. 20-40 % alt efter type vitamin.

Når vi snakker Calcium så har vi et andet produkt CAL. Det er i en anden serie som bygger på en  tenologi som gør man kan optage ca 95% af indholde samtid er der forskel på calcium fordi det kan man få i forskellige kvaliteter og BerryEn anvender calcium citrat . Det er ikke lige meget om det er fra Møns Klint eller fra frugter. Andre fordele med det produkt er en balance af de andre miniraler som passer til alm behov.

Det var meget i detaljer og det er måske ikke vigtig for det er jo ikke alle der sætter sig ind i hvad de putter i munden. I dag er der mange det tror deres egen sundhed er lægens problem. Man går bare ned og får en pille. Jeg lavede et indlæg for noget tid siden om at 783.000 mennesker er døde på et år i USA http://www.amino.dk/forums/t/123349.aspx  Ikke et eneste indlæg kunne betyde folk er ligeglade med egen  sundhed.

Er det rigtig ? 

  

 

 

 
 

Jeg tror ikke vi blander det samme , men vi er bare forskellige nogle køber i forretninger og webshoppen

Derfor spiser jeg også økologisk mad og kan ikke se om det er økologiske lavet naturligt

når jeg køber på en gård kan man selv gå hjem og frisk pres frugten hjemme hos en selv .

Jeg køber ikke sådan ting elsker at købe naturlige ting der ikke har lang holdbarhed og frisk pres det selv spare man også masser af udgifter og behøver ikke tilsætte masser af stoffer.

Vis får meget sukker frugt sukker det også sundt for der skal noget til at forbrænde 15 km løbetur og svømmetur dagligt dog er mennesker i dag blevet så dovne så de må passe ekstra på med sukker da de ikke bevæger sig nok .

Jeg tænker meget på min sundhed og forbedre min form lige nu og kommer snart under 15.30 på min 5 km tid og det er vel okay , så jeg tænker på min sundhed og spiser masser af frugt sukker for det er nødvendigt med hurtige energi når man lige har forbrændt en masse energi ellers ville vis tog masser af hurtige energi tage af mine muskler på kroppen for har kun 5 % fedt på kroppen så der kan ikke tages noget af og træne hårdere mod at få lavere fedt % ville være direkte usundt for mig

nu kender jeg ikke dine motions vaner og din fedt % og vis det er for personligt , vil jeg helst ikke træde i det , du skal gøre hvad der er sundt for dig og som jeg læser mellem linjerne skal det lavere frugt sukker betyder jo nok du ikke løber 15 – 20 km dagligt bare et gæt , kan være jeg gætter forkerte men bare sige 2 mennesker er ikke ens.

Jeg ville langt heller sige man skulle dyrke lidt mere motion og tage det naturlige sukker der er i tingene naturligt for med min motion tempo når jeg løber forbrændes simpelthen så meget at jeg ikke kan få for meget sukker skal spise sukkerholding ting for ikke at tabe muskelmasse.

Jeg synes den moderne levevis at køre i bil konstant er direkte usund for det kræver jo tænker mere over hvad man spiser for man bevæger sig ikke nok , bare at toget kan man forbrænde mere energi gå til toget og hjem og vis har en 70 kg tog taske kan det også give lidt motion at løbe med denne rygtaske på ryggen bare 10 km kan mærkes og trækker en masser energi ud ad en der gør jeg skal have en masse hurtig sukker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu startede tråden omkring Zinzino kaffemaskiner, hvorfor er det altid at MLM tråde skal slutte i noget helt andet?

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Nu startede tråden omkring Zinzino kaffemaskiner, hvorfor er det altid at MLM tråde skal slutte i noget helt andet?

Det er fordi han skrev og sit produkt og jeg svaret igen , måske skulle man ikke være bange for at oprette sin egen tråd, måske skulle den anden ikke have svaret , men gjort er gjort vi er jo mennesker

vi alle gør dog vores fejl lige vel hvad kommer til at snakke om noget andet end emmet som vi 2 gør nu og som gjorde indlægget før igen , men kan da ikke andet end svare vis man mener noget andet end en anden mener .

Problemet kan ses ,lige pludselige siger den ene 1 ,den anden forstår 1 og svar 1 andet og så snakker om et andet emme .

Men vi er alle mennesker med hver vores fejl og misforstår hinanden , vi er kun mennesker heldigvis, vis ikke gjorde fejl engang imellem ville vi ikke er være menneskelig ,men lad os får tråden igen mod Zinzino kaffemaskiner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:
men lad os får tråden igen mod Zinzino kaffemaskiner

God idé

Her er tallene der omsættes for og deres fordeling per land

Oms.  mill Befolkning Oms. Pr. Indb.
Norge 15,483 4836000 3,20
Sverige 9,528 9325000 1,02
Danmark 7,146 5560000 1,29
Island 2,779 319000 8,71
Litauen 1,985 3300000 0,60
Finland 1,588 5350000 0,30
Estland 0,794 1334000

0,60

Som det fremgår er Island efterfulgt af Norge de ledende hvor omsætning per indbygger er højst. Det vil sige at hvis man vil lære noget, så kan man starte med at se på hvordan sælgerne gør der.

Man skal dog nok lige have i baghovedet at Island har været ude i en krise hvor mange givetvis er hoppet på de muligheder der er og grundet landets størrelse nok ikke synderligt meget vækst i fremtiden.

Selskabet skriver i deres beretning at den styrkede svenske krone og stigende priser på råvarer har givet en udfordring i indtjeningen.

Det der bekymrer mig ved ved første øjekast er at de skriver de er 20 ansatte i Sverige, hvilket svarer til små 2 mill pr. hoved per ½ år såvel 4 mill p.a., det er helt ok tal i en normal virksomhed, men her udføres en del af arbejdet af de mennesker der deltager i konceptet, hvorfor det kan undre de ikke har lavet en personalereduktion og øget deres indtjening og anvende den på markedsføring i stedet, i bl.a. et land som Dk hvor den ene kaffebar efter den anden åbner rundt omkring.

Kan også være udfordringen skal findes i deres kompensationsplan.

Det man således skal/bør bekymre sig om er overlevelsesmulighederne for virksomheden og dermed fremtidig servicering af produkterne der sælges, men jeg har ikke set deres detaljerede regnskab, så det kan være alt er som det skal være eller der kan være udfordringer som de selv skriver i beretningen.

Det der dog med sikkerhed kan konstateres er en vækst som ser ganske fornuftig ud.

Nogen der har erfaring med Zinzino kaffen og produktet ?

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Nogen der har erfaring med Zinzino kaffen og produktet ?

Jeg kender ikke kaffen eller produktet - men har da set flere udtalelser fra folk, som mener, at det er rigtig god kaffe.

Dog synes jeg priserne er en anelse pebrede.

Vores egen kaffemaskine koster kr. 1.499,- men køber man samtidig 100 kaffekapsler til kr. 300,- kan man få maskinen helt ned på kr. 950,-

Altså, kr. 1.250,- for både maskine og 100 kopper kaffe.

De 1.250,- giver samtidig adgang til at blive oprettet som kunde/forhandler, så man på efterfølgende køb får minimum 3% i provision/rabat - og det giver samtidig adgang til at købe samtlige andre varer i engros-shoppen.

Men hvis Zinzino's maskiner, kaffe og kompensationsplan er i orden, er det selvfølgelig stadig en OK pris for at kunne starte som kaffeforhandler - dog findes der billigere alternativer.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Jeg synes den moderne levevis at køre i bil konstant er direkte usund for det kræver jo tænker mere over hvad man spiser for man bevæger sig ikke nok , bare at toget kan man forbrænde mere energi gå til toget og hjem og vis har en 70 kg tog taske kan det også give lidt motion at løbe med denne rygtaske på ryggen bare 10 km kan mærkes og trækker en masser energi ud ad en der gør jeg skal have en masse hurtig sukker

Lige for at afslutte denne del som ikke var målrettet på dig men mere befolkningen generalt hvor der er mange flere overvægtige og flere med livsstils sygdomme end for bare 5 år siden.

Ja jeg løber selv 4-5 km 3 til 4 gange pr uge og spiller volleyball men det er en anden sag.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

Mikael christiansen:
Jeg synes den moderne levevis at køre i bil konstant er direkte usund for det kræver jo tænker mere over hvad man spiser for man bevæger sig ikke nok , bare at toget kan man forbrænde mere energi gå til toget og hjem og vis har en 70 kg tog taske kan det også give lidt motion at løbe med denne rygtaske på ryggen bare 10 km kan mærkes og trækker en masser energi ud ad en der gør jeg skal have en masse hurtig sukker

Lige for at afslutte denne del som ikke var målrettet på dig men mere befolkningen generalt hvor der er mange flere overvægtige og flere med livsstils sygdomme end for bare 5 år siden.

Ja jeg løber selv 4-5 km 3 til 4 gange pr uge og spiller volleyball men det er en anden sag.

 

Kunne du ikke linket til en anden tråd evt. oprette en, nu ved du nok jeg har en anden mening om dette her

vis skulle tilbyde dette her står der intet om god motion er vigtigere end disse her drinks  det er kun nødvendig vis har disse livsstil  sygdomme , vejledning hvordan opnås det perfekt , og der er motion god søvn sund kost mv. vigtigere end dette her kosttilskud.

Vis spørger om jeg er MLM , jeg tjener ved point og får venner til fitness.dk , det kan give en del point som bliver til gratis sokker tasker mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Frank Rasmussen:
Hold jer langt langt væk fra alt hvad der hedder MLM, Disse selskaber er designet til at fjerne penge fra dig. MLM er noget lort og det har det og det vil det altid være blive ved med at være.

Sidste år gav vores "store suspekte spam-firma" 2 millioner kroner til velgørende formål - nærmere betegnet UNESCO.

Hvad gjorde I for at hjælpe andre? Wink

Hvor er det bare smukt gjort Skype-BigSmile

Tilmeldt 3. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil godt have du ringer til mig 28866533

jeg heder niels

Side 15 ud af 17 (161 indlæg)