Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan man også kan tjene 10.000 kr, om dagen!

Side 6 ud af 9 (89 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

realtvc:
men husk chancerne er små, af de 50 millioner brugere der er på betfair, er der kun ca 1 % der kører med overskud på tradingen

Kilde ???

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Betfairtrading.dk:

Kære Aminoer, på baggrund af dette indlæg har PJEDSTED, JØRGEN, FRANK og RUNE alle fået denne besked privat af mig:

Hej xxxx,

Jeg kan se at du er noget skeptisk overfor Betfair trading, og da jeg er en smule ked af den dårlige omtale, har jeg valgt at skrive til dig og de andre der er ligeså skeptiske og tilbyde jer et gratis lyn-kursus i betfair trading. Det gælder kun dem der har været skeptiske i dette indlæg og det vil ikke gælde fremover i andre indlæg jeg smider ind så folk kan tro at de kan få det samme ud af mig.

Jeg er overbevist om at jeg kan lære jer at tjene nogle ekstra kroner dagligt, og i er overbevist om at jeg ikke taler sandt, så derfor tilbyder jeg jer et gratis kursus som vil foregå over skype.



Kære Bettrading!

Hvis jeg var dig/jer, ville jeg skrue lidt ned for kommunikationen og køle af. Ovenstående salgsmail virker helt modsat af, hvad du/I prøver at opnå. At skabe troværdighed. At få brugere af jeres platform. Det lugter massivt af sidegadevekselérgesjæft.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders M. Nielsen:

Her er to videoer. Den første viser en mand forklare om alle de modeller, han har stillet op og vil sælge. Den anden viser hans reaktion på at Betfair har lukket hans konto med alle hans penge på. Titlen er "Betfair, why did you take my money"

[..]

Jeg vil ikke opfordre nogen til at gå ombord i den slags.

Sidder lige på en pc under streamingmuligheder. Hvis du har tid: Hvorfor lukkede Betfair videomandens konto?

Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, 

Jeg undskylder at jeg ikke har været tilstede det meste af dagen mens diskussionen har gået på, tænkte jeg lige ville bruge tiden på at trade, så jeg havde et nyt screenshot at give jer her til aften:

http://i56.tinypic.com/72pu76.jpg

Skeptisk eller ej, så har jeg sagt, at alle der har lyst, skal være velkommen til at kontakte mig på Skype, mail, facebook eller også herinde og jeg skal svare på alle de spørgsmål i nu engang skulle have.

Til dem af jer der tror at det handler om at jeg får solgt ud i min shop, så er det ikke det det drejer sig om. Jeg har 5 produkter der alt i alt er 250 kr værd. Halvdelen af dem anbefaler jeg IKKE at nybegyndere skal købe og jeg kan stå inde for det hele. Jeg trader hver dag så er på skype hver eneste dag og kan kontaktes hvis der er problemer med produkterne. 

Dagens overskud blev desværre ikke ligeså stort som igår, da søndage typisk er dårlige dage med trading. Løbene slutter simpelthen noget før. Så jeg tradede lidt greyhounds og fodbold for at vise at det også kan lade sig gøre. Alt er foregået før et løb er igang. Det blev i dag "kun" til 8.336 kr.

Til Kasper: Om det var meningen eller ej, så var det et godt trick at bruge med at sige at vi alle var en del af et større salgs produkt, derfor bliver jeg jo NØDT til nu også at tilbyde dig det samme kursus for at vise overfor dig og de andre der læser med at det ikke var et salgs stunt. Så du har nu fået samme tilbud som de andre. Send mig en PM hvis du er klar til at tage imod det. Kan se at folk kender dig herinde, så du er ihvertfald ikke en del af vores større gruppe. (som vi åbenbart har). Selvom ironien er at finde, vil jeg gerne understrege at INGEN af de personer der har fået tilbuddet indtil videre, er nogen jeg kender. Det tror jeg Jørgen, Pjedsted og de andre kan skrive under på.

Hvorfor de lukkede personens konto? Ingen ide, jeg arbejder ikke for betfair. Jeg ved at jeg betaler en høj Premium Charge, så nægter at tro på at de lukker de store kunder hos Betfair medmindre de har været direkte involveret i snyd. Bla snyd med Premium Charge som efter de nye regler er blevet mere omstridt da folk vil undgå disse høje takster.

Du skal være velkommen til at skrive.

Mvh Mike.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror skam på dig , vis jeg vidste hvem du er  , men tråden har ikke videre formidlet denne viden og det har din profil ikke gjort 

Det er skam okay men en ny bruger der ikke har videre formidlet hvem er i sin egen profil er der er altid meget øget skeptisk omkring en person man ved hvem er der større tillid til så videre formidle hvem du er , det har intet med jante loven ikke at vide hvem man de , vis du bemærket har du ikke skrevet hvem du er i profilen og hvordan ville du selv have en fuldstændige Anonymous person på gaden kom sagde jeg tjente 1 million om dagen ville du tro på det når person der siger ikke siger hvem det er.

Du er helt på den med jante loven , frem med hvem du og sprænge  rammer og være fuldstændig ærlig , men kan jo være være mange grunde til at være Anonymous skyldner andre mennesker penge eller andre grunde der kan være utallig grunde

Selvfølgelige vis formidler hvem og jeg ikke lige ved er det bedste , at alle kan se hvem man , man som sagt ok at være Anonymous jeg kunne også sige til min nabo jeg havde vundet 30 millioner og derfor bor i en lille lejlighed  , jo man ved og jo mere viden du videre formidler jo mere troværdig er du .

Min mening sprænge rammerne og frem med info og giv alle dem der mener ikke rigtigt kunne startes med at udfyldende profilen med så mange info som muligt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael, jeg forbliver anonym, jeg har ikke lyst til at folk ved hvem det er der tjener disse store penge, også en af grundene til at jeg kan dele historierne, men det er ikke det det handler om, det handler om det kan lade sig gøre, og det er jeg klar til at bevise at det kan derfor jeg har tilbudt gratis kurser. Punktum.

Mvh Mike.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Betfairtrading.dk:

Mikael, jeg forbliver anonym, jeg har ikke lyst til at folk ved hvem det er der tjener disse store penge, også en af grundene til at jeg kan dele historierne, men det er ikke det det handler om, det handler om det kan lade sig gøre, og det er jeg klar til at bevise at det kan derfor jeg har tilbudt gratis kurser. Punktum.

Mvh Mike.

jeg tror ikke jeg har været vågne i dag da jeg  debatteret med dig Betfairtrading.dk  der står jo øverste den side du henviser til hvem du er  , derved ved jeg godt hvem man debatterer med , men person vil ikke sige hvem man er , ja så er man forvirret men du videre formidler også hvor meget man skal tro på dig , der blev jeg en del kloggere 

jeg Lader selvfølgelige være at videre formidle hvem du , det er din egen beslutning om hvor troværdig man vil virke , jeg må respekterer det selv om jeg ikke forstår det og jeg lader dig om hvor troværdig du vil virke på dette her forum 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Måske er det bare mig, men nu har jeg læst hele tråden igennem og jeg forstår det ikke helt. Men jeg er heller ikke i betting branchen, så det kører måske bare over hovedet på mig.

1) Mike er rigtig glad, han tjener mange penge (og han er endda en ung fyr) - så han poster et indlæg om hvor glad han er. Jeg kan ikke umiddelbart se at han prøver at pådutte eller sælge os noget

2) Lige ud af starthullerne kommer en masse sure mennesker og begynder at svine Mike til og siger at det ikke kan lade sig gøre

3) Mike er en flink fyr og selvom han kan tjene 10.000 på en dag, så tlibyder han alligevel at hjælpe nogen af de skeptiske mennesker i tråden ganske kvit og frit så de også kan få noget af den succes han har.

4) De sure mennesker bliver endnu mere sure og siger igen at det ikke kan lade sig gøre?!

Jeg forstår altså ikke rigtig Amino for tiden. Hvor er lysten til at støtte hinanden og råbe "GODT GÅET" når det går nogen godt?

Havde det været i orden hvis han havde skrevet dette i jante tæsker kategorien eller hvad?!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Måske er det bare mig, men nu har jeg læst hele tråden igennem og jeg forstår det ikke helt. Men jeg er heller ikke i betting branchen, så det kører måske bare over hovedet på mig.

1) Mike er rigtig glad, han tjener mange penge (og han er endda en ung fyr) - så han poster et indlæg om hvor glad han er. Jeg kan ikke umiddelbart se at han prøver at pådutte eller sælge os noget

2) Lige ud af starthullerne kommer en masse sure mennesker og begynder at svine Mike til og siger at det ikke kan lade sig gøre

3) Mike er en flink fyr og selvom han kan tjene 10.000 på en dag, så tlibyder han alligevel at hjælpe nogen af de skeptiske mennesker i tråden ganske kvit og frit så de også kan få noget af den succes han har.

4) De sure mennesker bliver endnu mere sure og siger igen at det ikke kan lade sig gøre?!

Jeg forstår altså ikke rigtig Amino for tiden. Hvor er lysten til at støtte hinanden og råbe "GODT GÅET" når det går nogen godt?

Havde det været i orden hvis han havde skrevet dette i jante tæsker kategorien eller hvad?!

jeg ved ikke om skal tro på ham men der bliver videre sendt nogle forvirrende signaler i tråden , klart godt vis rigtigt , men enkel ting havde gjort jeg havde troet mere , skrevet hvem man er mv. 

jeg prøver i hvert fald støtte ham så han kan få mere gang som iværksættere , man har jo en positive passion som iværksættere 

Jeg tror ingen er sure , de vil bare hjælpe en anden iværksættere de fleste i hvert fald , giver alt den positive energi videre som man kan så han kan få øget vækst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Måske er det bare mig, men nu har jeg læst hele tråden igennem og jeg forstår det ikke helt. Men jeg er heller ikke i betting branchen, så det kører måske bare over hovedet på mig.

1) Mike er rigtig glad, han tjener mange penge (og han er endda en ung fyr) - så han poster et indlæg om hvor glad han er. Jeg kan ikke umiddelbart se at han prøver at pådutte eller sælge os noget

2) Lige ud af starthullerne kommer en masse sure mennesker og begynder at svine Mike til og siger at det ikke kan lade sig gøre

3) Mike er en flink fyr og selvom han kan tjene 10.000 på en dag, så tlibyder han alligevel at hjælpe nogen af de skeptiske mennesker i tråden ganske kvit og frit så de også kan få noget af den succes han har.

4) De sure mennesker bliver endnu mere sure og siger igen at det ikke kan lade sig gøre?!

Jeg forstår altså ikke rigtig Amino for tiden. Hvor er lysten til at støtte hinanden og råbe "GODT GÅET" når det går nogen godt?

Havde det været i orden hvis han havde skrevet dette i jante tæsker kategorien eller hvad?!

Hej Rasmus, 

Takker mange gange for dit svar. 

Det er nemlig lige præcis det hele den lange tråd er gået ud på, så dejligt du kunne opsummere det! 

Jeg har, som du selv skriver, tilbudt gratis kurser til udvalgte i denne tråd, ingen af dem har endnu valgt at tage imod, hvilket jeg ville mene var det mindste man kunne gøre. Jeg sendte en lang besked til Rune angående hvordan matematikken hænger sammen, og venter nu på svar fra ham af. Det er seneste nyt. Jeg skal nok opdatere herinde når nogen af dem tager en beslutning.

Mvh Mike.

Side 6 ud af 9 (89 indlæg)