Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bliv iværksætter uden nettet ?

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft en diskussion med en ven, han siger at det er umuligt at blive en succesfuld iværksætter ( vi snakker om at tjene rigtige gode penge ) uden at man kan noget i form af programmere som fx app osv...

Men jeg er  sikker på, at det sagtens kan lad sig gøre, at blive en succesfuld iværksætter uden diverse kundskaber vedr. programmingen eller tager jeg fejl ?

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig tager du ikke fejl - der er masser af dygtige programmører, der tilbyder at hjælpe, og man skal jo ikke være god til alt.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det, det i virkeligheden handler om, er vel at være god til at kende sine begrænsninger, og ikke mindst erkende at der er ting man ikke er god til. - Og så få de rigtige folk til at hjælpe en med de ting, - som f.eks. at programmere... Så nej, - din ven har IKKE ret!;-)

 

/Ulrik

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes succesfulde iværksættere der ikke kan læse eller skrive..... Man kan vitterligt betale sig fra meget eller arbejde på et område, hvor nettet ikke har den store betydning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan det da lade sig gøre. De hurtigste penge er nok bare dem, man tjener via it og nettet.

Inden for vedvarende energi skal der nok komme et kæmpe boom på et tidspunkt. Biobrændstof, og det vil sige biogas, bio-ethanol og bio-diesel, kan pludselig skyde i vejret, når man har fundet smarte og billige metoder til fremstillingen.

Inden for medicin kan man også skyde papegøjen med det rigtige produkt på det rigtige tidspunkt.

Og så skal man ikke forklejne musik/rap... Pop- og rockstjerner skyder stadig til vejrs fra dag til dag. Men om man kan kalde rockstjerner for iværksættere er et godt spørgsmål.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Nesuz:

Jeg har haft en diskussion med en ven, han siger at det er umuligt at blive en succesfuld iværksætter ( vi snakker om at tjene rigtige gode penge ) uden at man kan noget i form af programmere som fx app osv...



Men jeg er  sikker på, at det sagtens kan lad sig gøre, at blive en succesfuld iværksætter uden diverse kundskaber vedr. programmingen eller tager jeg fejl ?





Du har da helt ret og du kan jo i bund og grund snilt finde massere af cases.

Men det er jo lidt sørgeligt at din ven sådan sætter begrænsninger.

Er lidt nysgerrig efter at vide hvad der førte jer til denne snak...vil han være programmør?
Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:

( vi snakker om at tjene rigtige gode penge )

Hvad er det så? milliarder? Hovedparten af dem (milliardærer) er ikke programmører.

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:

Jeg har haft en diskussion med en ven, han siger at det er umuligt at blive en succesfuld iværksætter ( vi snakker om at tjene rigtige gode penge ) uden at man kan noget i form af programmere som fx app osv...

Men jeg er  sikker på, at det sagtens kan lad sig gøre, at blive en succesfuld iværksætter uden diverse kundskaber vedr. programmingen eller tager jeg fejl ?

Husk også på at de fleste milliardære ikke er kommet igennem nettet men offline sager, så selvfølgelig kan man det. Hvis man vil starte it IT-projekt behøver man skam bestemt ikke at have forstand på programmering overhovedet, dog skader det ikke at du har. Men du skal selvfølgelig have noget kapital, men det skal man jo alligevel i alle projekter. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal vi ikke lige tage fat i overskriften og spørge: Kan man blive iværksætter uden at have internet?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg mindes nu heller ikke Martin Thorborg kan programmere, og han klare det nu fint..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)