Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - En jungle!

Side 8 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens Peter 1:

Måske Jeg kan mere SEO end du kan :)

Jamen velkommen på Amino.

Jeg vil foreslå dig at læse "Kom godt i gang på Amino" og så i øvrigt droppe det, som nærmer sig kommentarspam. Og vil du deltage i debatten på Amino, så skal du droppe alle former for slet skjulte trusler om hacking eller lignende. Ellers vil dit ophold på Amino blive relativt kort, og du vil blive hjulpet til døren.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Peter 1:
tror bare at jeg vil lade dig snakke ;)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Peter 1:

Jeg er SYG men DET er TIL SEO og internet

Du bruger dit talent forkert, tror du er ved at kortslutte.

Du minder mig om en ansat jeg havde engang (ved dog ikke om du har de samme evner) men han havde det ikke godt og kunne ikke være sammen med andre mennesker, er det sådan du har det?

Altså har du det bedst på den måde?

For der findes hjælp, men fremtidsudsigterne er ikke så lyse - det kan ende med frivillig indlæggelse.

Køb ren argan olie her

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tydeligt tale om en syg person. Han skriver også til os på mail nu :-)

Update: Jeg har lige fået at vide, at det er i strid med Aminos retningslinjer at offentliggøre mandens navn og hjemmesideadresse på det omtalte firma her. Så det lader jeg så være med - så kan man jo selv se det på deres hjemmeside. I mellemtiden er der så kommet endnu en mail via vores kontaktformular. Jeg synes faktisk, det er synd for ham efterhånden - han har tydeligvis brug for professionel hjælp (også til at skrive dansk).

Eller måske skal han blot ties ihjel?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Der er tydeligt tale om en syg person. Han skriver også til os på mail nu :-)

Ok, ja man kan jo se på måden han skriver at det er den samme person som skriver her inde på amino :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Otterup
Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var dog helt utroligt hvad et enkelt spørgsmål kan føre til... Meget interessant Confused

Hold da op, vi er kommet vidt omkring..smiler.. Jeg fik svar på mine spørgsmål omkring det omtalte firma, og jeg har også her igennem amino, fundet en som kan hjælpe mig med SEO. Dette ser jeg meget frem til.

Tak til (de fleste af Jer) for alle de mange indslag Big Smile

Venlig hilsen Charlotte

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Charlotte:

Det var dog helt utroligt hvad et enkelt spørgsmål kan føre til... Meget interessant Confused


Hold da op, vi er kommet vidt omkring..smiler.. Jeg fik svar på mine spørgsmål omkring det omtalte firma, og jeg har også her igennem amino, fundet en som kan hjælpe mig med SEO. Dette ser jeg meget frem til.


Tak til (de fleste af Jer) for alle de mange indslag Big Smile


Venlig hilsen Charlotte

Lad os afslutte den lange tråd med det indlæg. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 8 ud af 8 (77 indlæg)