Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - En jungle!

Side 5 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke korrekt antaget.

SEO er noget af det sidste der er "simpelt"

Jeg vil dog give dig medhold i, at det tager meget tid og ofte er en langsommelig process.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Det er ikke korrekt antaget.

SEO er noget af det sidste der er "simpelt"

Jeg vil dog give dig medhold i, at det tager meget tid og ofte er en langsommelig process.

Jonas, jeg må give dig medhold i at der intet er simpelt

Hvis folk lyttede til vores eksperter herinde, ville de megret bedre

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jeg har Copyscape - hele deres website, men al deres content er jo unik, (og du skriver - / SEO Danmark også har stjålet tekster fra. Det er øjensynligt store dele af deres website - hvis ikke det hele, som de bare har snuppet fra konkurrenterne i markedet., ) ? det er jo løgen så / Mikkel deMib Svendsen



Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jeg har Copyscape - hele deres website, men al deres content er jo unik, (og du skriver - / SEO Danmark. Det er øjensynligt store dele af deres website - hvis ikke det hele, som de bare har snuppet fra konkurrenterne i markedet., ) ? det er jo løgen så / Mikkel deMib Svendsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har også Copyscape seo-danmark-dk men fandt  ingen fejl eller DUPLICATE CONTENT via Copyscape , og alle deres sider er også - WC3 godkendt? / Mikkel du   Skriver at de har stjålet al der content eller  store dele af deres website - hvis ikke det hele, som de bare har snuppet fra konkurrenterne i markedet.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er sjovt, som der lige dukker et par helt enige og helt nye brugere op. Men hvis det er jer der står bag SEO Danmark kan jeg godt forstå I har følt behov for at stjæle andres tekster for I er sandt at sige ikke så fikse til at formulere jer :)

Troværdigheden af jeres indlæg er der vist ingen grund til yderligere at kommentere

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes JEPS !

Ja desværre endnu et bevis på brådne kar i en branche.

At disse ikke bare er lidt mere intelligente i deres indlæg skal "branchen" måske være glad for, da de hurtigt opdages, også af os ikke "lærde"

En ydmyg hilsen

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

men du svare ikke  - Det er øjensynligt store dele af deres website - hvis ikke det hele, som de bare har snuppet fra konkurrenterne i markedet., ) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Jeg vil bede jer alle om at holde en god tone, det er ikke tilladt på Amino at svine virksomheder til, og denne tråd nærmer sig grænsen.

Til Jens Peter 1 og Zoom, det er helt iorden at have flere profiler på Amino, det kan være formålstjenstlig i flere sammenhænge, men det er ikke god stil at bruge dem som du bruger dem lige nu - eftersom "I" poster fra samme IP så tillader jeg mig at antage at det er samme person der poster fra begge profiler.

/Brian Reinhold Jensen

Side 5 ud af 8 (77 indlæg)