Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - En jungle!

Side 1 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Otterup
Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer.. Big Smile

Jeg står og skal have min lille webshop optimeret. Er SÅDAN i tvivl om hvilket firma jeg skal vælge. Mit budget er jo ikke forfærdeligt stort. Man bliver jo kimet ned af forskellige firmaer, som KUN vil en det bedste. Hvem skal man vælge? Vælger man rigtigt? køber man katten i sækken?

Lige nu overvejer jeg SEO-Danmark. Er der nogen herinde som har erfaring med det firma?

Hilsen

Charlotte

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Charlotte:
Lige nu overvejer jeg SEO-Danmark. Er der nogen herinde som har erfaring med det firma?

Jeg kender dem ikke, men måske har de tidligere virket under et andet navn?

I følge hjemmesiden har de flere års erfaring, men deres domæne er registreret den 19. oktober 2011 så de må have arbejdet i andre sammenhænge og fået de 600 kunder med derfra :-)

Held og lykke med søgningerne
/Brian 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

det er sådan umuligt sige godt eller dårligt om dem da deres domæne har kun været aktive 1 md http://netnationen.dk/seo-danmark.dk/ jeg ville dog holde mig fra dem de skriver de er danmarks største uden at skrive hvem de var før for de er vel ikke blevet de bedste med fleste kunder på 1 md , dette får mig af sig selv til at vælge dem fra

viden er magt til at vælge korrekt første gang læst gerne søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dkEller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/ de er begge super lærige og derved større chance vælger korrekt i første omgang

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Fra  Bioburn.dk - Kvalitets biopejse Skrevet kl. 20:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lotte,

Hvis dit budget er begrænset er det måske bedre at følge den gamle frase; "giv en mand en fisk og han har mad til en dag, lær ham at fiske og han har mad resten af livet". Hvis du arbejder seriøst med ehandel er SEO et ganske vigtigt værktøj at have i bagagen. Lån en bog på biblioteket eller køb en af de mange e-bøger der findes om SEO, f.eks. SEO-LEX. Når du selv har lidt styr på SEO kan du også træffe en langt bedre beslutning om hvem der skal lave SEO for dig. Og jeg mener faktisk også der er et afsnit i bogen hvor Rosenstand gennemgår hvordan du vælger det rigtige SEO firma.

Mvh Mikkel

Vil du gerne have mere relevant trafik? Så læs min blog om content marketing.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ellers prøv onmedia.dk- de er gode ( dokumenteret gode)

Fra Otterup
Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det firma er droppet. Når man slår deres CVRnr. op i registeret, står der at de sælger kaffe og krydderi???

Tak for Jeres hjælp Yes

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe Kaffe og krydderi, ja og en måned på bagen - fantastisk.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte:

Ja det firma er droppet. Når man slår deres CVRnr. op i registeret, står der at de sælger kaffe og krydderi???

Tak for Jeres hjælp Yes

Genialt, kaffe og krydderi?

Du kunne som nogle andre har skrevet, prøve selv at lave intern optimering, så som kildekoden, titler, god link struktur, rigtig densitet af keywords osv. osv. 

Det kræver selvfølgelig tid, men på den anden side vil du også vide hvad der skræves og ikke bare hoppe ud i en virksomhed som lover dig guld og grønne skove som så viser sig at sælge kaffe i stedet.

Fortsat god aften.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Charlotte:

Hej med Jer.. Big Smile

Jeg står og skal have min lille webshop optimeret. Er SÅDAN i tvivl om hvilket firma jeg skal vælge. Mit budget er jo ikke forfærdeligt stort. Man bliver jo kimet ned af forskellige firmaer, som KUN vil en det bedste. Hvem skal man vælge? Vælger man rigtigt? køber man katten i sækken?

Lige nu overvejer jeg SEO-Danmark. Er der nogen herinde som har erfaring med det firma?

Hilsen

Charlotte

Jeg har en erfaring med SEO-Danmark: De har lige tyvstjålet (copy/paste) tekster fra min hjemmeside og brugt dem på deres egen. De har fået en "venlig mail". Men nu ved du, hvilke metoder de benytter - og småting som Lov om Ophavsret og Lov om Markedsføring er i hvert fald ikke noget, de bekymrer sig om.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 06:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Charlotte:
Lige nu overvejer jeg SEO-Danmark. Er der nogen herinde som har erfaring med det firma?

Jeg kender ikke SEO-Danmark - men én ting er helt sikkert, hvis jeg skulle købe en special ydelse, som jeg mener god SEO er, så ville jeg aldrig købe den af en virksomhed der kontakter mig uopfordret.

Og grunden til dette er, at jeg selvom jeg godt kender til en del af tingene omkring SEO, så har ingen af mine sider været særligt SEO optimerede og jeg griner stadig den dag i dag af en henvendelse jeg engang fik omkring 1 af mine sider.

Siden var lavet som images, og der var derfor absolut intet SEO korrekt i den overhovedet, der var ikke lavet nogle tiltag af nogen art.

Jeg bliver så ringet op, og en "smart" sælger forsøger at sælge mig SEO, bevares jeg ved jo godt at der intet SEO er på siden, men det øjeblik at sælgeren siger, flot SEO arbejde du har gjort ved siden, men vi kan hjælpe dig lidt mere på vej!....

Hahaha grinte jeg i røret til idioten der sad og løj mig lige ind i øret - og spurgte ham om han nu var sikker på det han snakkede om og han bedyrede ja det var han - hvorefter jeg sagde "Hav en god dag" og lagde røret på.

Min opfattelse af SEO markedet er (og den kan være forkert), at dem der virkeligt kan deres kram, aldrig eller kun i tilfælde af at der er en speciel kunde de vil have, kontakter virksomheder for at tilbyde deres ydelser.

For mit vedkommende ud fra at følge løst og fast med omkring SEO er gældende, at der er 3 jeg ville kontakte hvis jeg skulle købe SEO. Den ene er Rosenstand, den anden er Hellerup Madsen og den 3. er DeMib. Og jeg ved ikke engang om Rosenstand sælger SEO løsninger (ved godt han sælger SEO litteratur) - men det er, med respekt for de andre seriøse, dog de eneste navne der har bidt sig fast, og ikke for at genere DeMib, men hans el-bils eventyr har gjort at han nævnes sidst (intet personligt i det) men interesserer mig ikke og derfor går han "nedad" på listen (bemærk det ikke skyldes hans evner omkring SEO som jeg ikke betvivler et øjeblik).

 

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 8 (77 indlæg)