kiropraktor-logoet passer ikke i stil til hjemmesiden. hverken i forhold til farver, stil eller skrifttype. de 2 blå farver i stregen får den til at virke utydelig. K er også ude af trit med resten af udtrykket i logoet.
Men igen hvis kunden er tilfreds - så er det jo i orden.
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
kiropraktor-logoet passer ikke i stil til hjemmesiden. hverken i forhold til farver, stil eller skrifttype. de 2 blå farver i stregen får den til at virke utydelig. K er også ude af trit med resten af udtrykket i logoet.
Men igen hvis kunden er tilfreds - så er det jo i orden.
Det er fair du kommer med din mening, men til en anden gang, så kom med noget kritik jeg kan bruge til noget. DU kommer ikke langt i verden ved at rakke ned på folk. Tvært imod. Folk mister respekt for dig. Konstruktiv kritik var en ide at komme med, når en person søger feedback.... Jeg kan ikke bruge din kritik til en skid..
Desuden, jeg har lavet logoet, IKKE hjemmesiden, så lad venligst vær med at dunk mig i hovedet for det.. Hold dig venligst ude af mit indlæg, hvis du ikke har andet at sige, tos......
kiropraktor-logoet passer ikke i stil til hjemmesiden. hverken i forhold til farver, stil eller skrifttype. de 2 blå farver i stregen får den til at virke utydelig. K er også ude af trit med resten af udtrykket i logoet.
Men igen hvis kunden er tilfreds - så er det jo i orden.
Det er fair du kommer med din mening, men til en anden gang, så kom med noget kritik jeg kan bruge til noget. DU kommer ikke langt i verden ved at rakke ned på folk. Tvært imod. Folk mister respekt for dig. Konstruktiv kritik var en ide at komme med, når en person søger feedback.... Jeg kan ikke bruge din kritik til en skid..
Desuden, jeg har lavet logoet, IKKE hjemmesiden, så lad venligst vær med at dunk mig i hovedet for det.. Hold dig venligst ude af mit indlæg, hvis du ikke har andet at sige, tos......
Nu skal du da også passe på ikke at blive "frøken-fornærmet". J. Deleuranbegrunder jo rent faktisk for, hvorfor han ikke mener, det er et optimalt logo.
Og jeg ser da heller ikke, at han kritisererer hjemmesiden, men derimod påpeger (indrømmet på sin egen facon), at når man laver logo´er er det også en væsentlig ting, at inddrage hjemmesider i betragtningerne.
kiropraktor-logoet passer ikke i stil til hjemmesiden. hverken i forhold til farver, stil eller skrifttype. de 2 blå farver i stregen får den til at virke utydelig. K er også ude af trit med resten af udtrykket i logoet.
Men igen hvis kunden er tilfreds - så er det jo i orden.
Det er fair du kommer med din mening, men til en anden gang, så kom med noget kritik jeg kan bruge til noget. DU kommer ikke langt i verden ved at rakke ned på folk. Tvært imod. Folk mister respekt for dig. Konstruktiv kritik var en ide at komme med, når en person søger feedback.... Jeg kan ikke bruge din kritik til en skid..
Desuden, jeg har lavet logoet, IKKE hjemmesiden, så lad venligst vær med at dunk mig i hovedet for det.. Hold dig venligst ude af mit indlæg, hvis du ikke har andet at sige, tos......
Nu skal du da også passe på ikke at blive "frøken-fornærmet". J. Deleuranbegrunder jo rent faktisk for, hvorfor han ikke mener, det er et optimalt logo.
Og jeg ser da heller ikke, at han kritisererer hjemmesiden, men derimod påpeger (indrømmet på sin egen facon), at når man laver logo´er er det også en væsentlig ting, at inddrage hjemmesider i betragtningerne.
Glemte at skrive:
Bortset fra det synes jeg du er kommet endog rigtig godt fra start og jeg synes det ser rigtig lovende ud. Hvis du fortsætter arbejdet, ikke mindst hvis du hører efter god råd, bl.a. også fra J. Deleurantror jeg du kan blive en af de skrappeste indenfor det felt.
Det er fair du kommer med din mening, men til en anden gang, så kom med noget kritik jeg kan bruge til noget. DU kommer ikke langt i verden ved at rakke ned på folk. Tvært imod. Folk mister respekt for dig. Konstruktiv kritik var en ide at komme med, når en person søger feedback.... Jeg kan ikke bruge din kritik til en skid..
Desuden, jeg har lavet logoet, IKKE hjemmesiden, så lad venligst vær med at dunk mig i hovedet for det.. Hold dig venligst ude af mit indlæg, hvis du ikke har andet at sige, tos......
Alexander :) - Det var faktisk konstruktiv kritik han kom med, men tro mig, jeg ved skam godt hvor personligt man kan tage det når man har puttet en masse arbejde og sjæl i et design.
Her er et venligt råd til dig. Tag den feedback til dig som du kan... også den der stikker helt nede i maven.
Det er dét der gør dig endnu bedre.
Det er aldrig et spørgsmål om hvad du eller jeg synes om et logo - det er et spørgsmål om hvordan din kundes kunder modtager det og reagerer på det. Og her har du lige fået feedback fra en potentiel kunde til din kunde.
Det er faktisk ret værdifuld information :)
Rom blev ikke bygget på en dag, men keep up the good work, så skal du nok komme fremad.
Det er aldrig et spørgsmål om hvad du eller jeg synes om et logo - det er et spørgsmål om hvordan din kundes kunder modtager det og reagerer på det. Og her har du lige fået feedback fra en potentiel kunde til din kunde.