Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på et par logoer!

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Fra  PC-hjælpen i Helsingør Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

jeg synes kiropraktor-logoet er for tæt på den blå linje.
Fotograf-logoet virker ikke helt så sammenhængende,
måske pga. bogstavet N til sidst der får det til at vælte lidt.

Men ikke dårligt hvad tager du for et logo ?
Jeg er ved at bygge en WordPress side op om PC-hjælp,

se http://pc-hjaelp.nu

mvh

Mikkel

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander Slemming Jørgensen:

hvis du ikke har andet at sige, tos...... 

Vær så venlig at opføre dig ordentligt her på Amino, den tone er ikke ønsket her. Du bad om feedback, og du fik det.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Næstved
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:

Hej Alexander

jeg synes kiropraktor-logoet er for tæt på den blå linje.
Fotograf-logoet virker ikke helt så sammenhængende,
måske pga. bogstavet N til sidst der får det til at vælte lidt.

Men ikke dårligt hvad tager du for et logo ?
Jeg er ved at bygge en WordPress side op om PC-hjælp,

se http://pc-hjaelp.nu

mvh

Mikkel

Hej Mikkel 
Tak for din feedback! Og ja, du har nok ret i det du siger... Godt synspunkt. 

OG ja.. det er jo bare et fritidsjob, jeg sender dig lige en PM.

Mvh Alexander

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander Slemming Jørgensen:

J. Deleuran:

kiropraktor-logoet passer ikke i stil til hjemmesiden. hverken i forhold til farver, stil eller skrifttype. de 2 blå farver i stregen får den til at virke utydelig. K er også ude af trit med resten af udtrykket i logoet.

Men igen hvis kunden er tilfreds - så er det jo i  orden.



Det er fair du kommer med din mening, men til en anden gang, så kom med noget kritik jeg kan bruge til noget. DU kommer ikke langt i verden ved at rakke ned på folk. Tvært imod. Folk mister respekt for dig. 
Konstruktiv kritik var en ide at komme med, når en person søger feedback.... Jeg kan ikke bruge din kritik til en skid..

Desuden, jeg har lavet logoet, IKKE hjemmesiden, så lad venligst vær med at dunk mig i hovedet for det.. Hold dig venligst ude af mit indlæg, hvis du ikke har andet at sige, tos...... 

Hvis jeg som kunde havde bestilt dig til at lave et logo til en hjemmeside og jeg sagde:

-logoet passer ikke i stil til hjemmesiden. hverken i forhold til farver, stil eller skrifttype. de 2 blå farver i stregen får den til at virke utydelig. K er også ude af trit med resten af udtrykket i logoet.

Vil du saa sige at: det kan jeg ikke brruge til en skid??

Skulle det ikke sætter gang i din kreativitet og prøve at lave et nyt, istedet for "det kan jeg ik bruge til en skid" attituden..?

Og mht Respekt, ja saa er det J. Deleuran der løber med respekten her!

Fra Næstved
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Alexander Slemming Jørgensen:

J. Deleuran:

kiropraktor-logoet passer ikke i stil til hjemmesiden. hverken i forhold til farver, stil eller skrifttype. de 2 blå farver i stregen får den til at virke utydelig. K er også ude af trit med resten af udtrykket i logoet.

Men igen hvis kunden er tilfreds - så er det jo i  orden.



Det er fair du kommer med din mening, men til en anden gang, så kom med noget kritik jeg kan bruge til noget. DU kommer ikke langt i verden ved at rakke ned på folk. Tvært imod. Folk mister respekt for dig. 
Konstruktiv kritik var en ide at komme med, når en person søger feedback.... Jeg kan ikke bruge din kritik til en skid..

Desuden, jeg har lavet logoet, IKKE hjemmesiden, så lad venligst vær med at dunk mig i hovedet for det.. Hold dig venligst ude af mit indlæg, hvis du ikke har andet at sige, tos...... 

Hvis jeg som kunde havde bestilt dig til at lave et logo til en hjemmeside og jeg sagde:

-logoet passer ikke i stil til hjemmesiden. hverken i forhold til farver, stil eller skrifttype. de 2 blå farver i stregen får den til at virke utydelig. K er også ude af trit med resten af udtrykket i logoet.

Vil du saa sige at: det kan jeg ikke brruge til en skid??

Skulle det ikke sætter gang i din kreativitet og prøve at lave et nyt, istedet for "det kan jeg ik bruge til en skid" attituden..?

Og mht Respekt, ja saa er det J. Deleuran der løber med respekten her!

Jeg ved ikke om du forstår, at jeg IKKE er blevet bestilt til at lave et logo til en hjemmeside? 
Hjemmesiden er blevet lavet efter de har fået logoet.
- når hjemmesiden ikke er lavet kan jeg ikke tilpasse et logo der til ? 
 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Slemming Jørgensen:
Jeg ved ikke om du forstår, at jeg IKKE er blevet bestilt til at lave et logo til en hjemmeside? 
Hjemmesiden er blevet lavet efter de har fået logoet.
- når hjemmesiden ikke er lavet kan jeg ikke tilpasse et logo der til ? 

Det har jeg forstaaet. Det tror jeg alle har forstaaet efter dit sure opstød!

Men hvis du vil lave logoer for folk vil du sikkert komme ud for en der siger:

logoet passer ikke i stil til hjemmesiden. hverken i forhold til farver, stil eller skrifttype. de 2 blå farver i stregen får den til at virke utydelig. K er også ude af trit med resten af udtrykket i logoet.

Hvad siger du saa?

Og jo hvis du vil være bedere til at lave logoer, som jeg gaar ud fra efter som du spurgte til hvad folk synes, saa burde det være Interessant for dig at prøve at lege med Logoet, og spørge " hvad synes i nu?"  Ligegyldigt om du lavede loget før hjemmesiden eller ej. Men Ok hvis du kun vil have klap paa skulderen og neeeej hvor er de pæne, saa er det jo træls kan jeg godt se.

"- når hjemmesiden ikke er lavet kan jeg ikke tilpasse et logo der til ?"  Hvad forhindre dig i det?

 Og syens egentlig at den er gal hvis du som "kreativ logo designer" ikke kunne bruge hans tilbage melding til en skid, men det maa du jo selv ligge og rode med.

Mvh

anders

Fra Næstved
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hav en god dag Anders.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, efter at have læst de forskellige indlæg, har jeg lyst til at forsvare Alexander lidt:

Ja, okay, Alexander overreagerer (lidt) ved at være nærtagen, men det er også et spørgsmål om, hvordan den kritik, som man/nogen/Deleuran sender afsted, bliver pakket ind!

Det er rigtigt, at Deleurans kritik er konstruktiv, dels ved at Deleuran fortæller, hvad han ikke bryder sig om, men især ved at komme med forslag til ændringer. Jeg var selv enig i en del af Deleurans kritik. Men når det er sagt, så er Deleuran ikke specielt diplomatisk i sin formidling, og især ved, at han ikke som et plaster på såret nævner, hvad Deleuran GODT kan lide! Det ku' ha' hjulpet. Så at Alexander (over)reagerer kan måske få Deleuran til at kigge på, hvordan han formidler sit budskab...

Det er også rigtigt, at hvis Alexander har leveret et produkt til en kunde, så må Alexander finde sig i, at der kan lyde kritiske toner fra kunden. Men det er jo netop for at UNDGÅ at komme i den situation, at man/vi alle/Alexander FØRST spørger på Amino!

Ros til hr Brian Larsen for en rimeligt diplomatisk performance med hensyn til at glatte ud og stille og roligt forklare Alexander tingene. 6.0 for det kunstneriske, og 5.9 for det tekniske indtryk, hr Larsen!

Og blot til afslutning: Alexander kan måske med fordel læse denne tråd, hvor hr. Jens Andersen spørger om feedback, og HAN fik fanden-jens'me på PUKLEN, stakkels hr. Andersen! Men han holdt fanen oppe på utrolig vis.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:
6.0 for det kunstneriske, og 5.9 for det tekniske indtryk, hr Larsen!

 

Jeg bukker og takker ærbødigst. Så vil jeg arbejde på at forbedre det tekniske. Big Smile

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)