Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på et par logoer!

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.
De ser flotte ud. Kreativt og søren eriksen logoet er i gode flotte farver.
Tillykke med dem.

PS: Hvis du / i vil modtage iværksættermagasinet Start Op gratis kan i tilmelde jer her.
www.startopmagasinet.dk

Hilsen
Ronni

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Jeg laver selv logoer, og vil gerne give dig noget feedback. Du kan tilføje mig på skype: david_bograd

Så kan vi i fremtiden også give hinanden feedback. ;)

Jeg håber du vil tilføje mig.

Mvh

David

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Næstved
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Tak for det... jeg kan bruge det hele, men jeg kan ikke bruge hans til så meget, da han kritiserer den tofarvede streg og en hjemmeside jeg IKKE har lavet. Hjemmesiden er lavet EFTER jeg lavede logoet, så jeg har ikke skulle tilpasse logoet dertil, nærmere omvendt! 
- Desuden er det faktisk ikke en tovfarvet streg, det er to streger, der dog sidder meget tæt på hinanden. Det ser rigtigt godt ud på tryk, men her på Amino's opload man kan ikke rigtigt se det. 

Fra Næstved
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Ronni, jeg kigger på det. God uge til dig :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander Slemming Jørgensen:

Tak for det... jeg kan bruge det hele, men jeg kan ikke bruge hans til så meget, da han kritiserer den tofarvede streg og en hjemmeside jeg IKKE har lavet. Hjemmesiden er lavet EFTER jeg lavede logoet, så jeg har ikke skulle tilpasse logoet dertil, nærmere omvendt! 
- Desuden er det faktisk ikke en tovfarvet streg, det er to streger, der dog sidder meget tæt på hinanden. Det ser rigtigt godt ud på tryk, men her på Amino's opload man kan ikke rigtigt se det. 

Klap lige hesten. Der er ingen, der har kritiseret nogen hjemmeside. Der er en, der rent faktisk er gået lidt videre med en professionel vurdering af dit arbejde, og derved naturligt inddrager hjemmesiden.

Pågældende kan jo ikke vide, at hjemmesiden er lavet efterfølgende.
Og når du selv nævner det, så bør et logo se rigtigt ud, uanset hvor man skal bruge det - også på Amino!
Jeg synes stadig det er rigtige fine logoer du har lavet, men brød mig ikke lige om din umodne tone i et par indlæg. HVis man vil have noget respons må man jo også tåle, at tingene bliver skrevet på en anden måde, end man måske bryder sig om, sålænge indholdet forholder sig til emnet.
I hvert fald, hvis man med sit spørgsmål virkelig har et oprigtigt ønske om, at blive endnu bedre til sine ting...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Slemming Jørgensen:
Desuden er det faktisk ikke en tovfarvet streg, det er to streger, der dog sidder meget tæt på hinanden.

Vi ved det er 2 streger, men effekten er én streg - det var måske ikke meningen?
Bortset fra det, har du prøvet at fjerne stregerne? Måske det tiltrækker for meget opmærksomhed, og logoet er jo faktisk rigtig fint i forvejen.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Alexander Slemming Jørgensen:

Tak for det... jeg kan bruge det hele, men jeg kan ikke bruge hans til så meget, da han kritiserer den tofarvede streg og en hjemmeside jeg IKKE har lavet. Hjemmesiden er lavet EFTER jeg lavede logoet, så jeg har ikke skulle tilpasse logoet dertil, nærmere omvendt! 
- Desuden er det faktisk ikke en tovfarvet streg, det er to streger, der dog sidder meget tæt på hinanden. Det ser rigtigt godt ud på tryk, men her på Amino's opload man kan ikke rigtigt se det. 

Du er ikke særlig glad for kritik, du tager det alt alt for personligt..  Som andre har skrevet herinde, du skal tage det til dig i stedet for at hidse dig op over ingen ting. Vi prøver bare at hjælpe ikke at rakke dig ned.

Du kommer ikke særlig lang med at blive sur, hvis nu en kunde ikke kan lide dit første udlæg til et logo vil du så sige at han skal skride?  Nej det du kan gøre er at vejlede, men i sidste ende er det faktisk kunden som bestemmer da det er din arbejdsgiver på daværende tidspunkt.

Du kan ikke altid have ret, tag et råd fra dine ældre og følg det i stedet for at blive fornærmet..

Du må have en fortsat god aften..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Alexander Slemming Jørgensen:
Tak for det... jeg kan bruge det hele, men jeg kan ikke bruge hans til så meget, da han kritiserer den tofarvede streg og en hjemmeside jeg IKKE har lavet. Hjemmesiden er lavet EFTER jeg lavede logoet, så jeg har ikke skulle tilpasse logoet dertil, nærmere omvendt! 
- Desuden er det faktisk ikke en tovfarvet streg, det er to streger, der dog sidder meget tæt på hinanden. Det ser rigtigt godt ud på tryk, men her på Amino's opload man kan ikke rigtigt se det. 

Kan ikke - eller vil ikke ..? Når du spørger herinde, så vil folk svare dig, så godt de kan. Vi skriver alle ud fra de oplysninger og den viden, vi har - i dette tilfælde den viden, du har givet os. Når der også linkes til hjemmesiden, så kigger folk på det, og ser det som en sammenhæng - hvordan skulle vi vide, at det ikke også er dig, der har lavet designet til den?

Når der bliver skrevet om den tofarvede streg, så er det fordi folk ser en tofarvet streg - uanset om den så består af 10 streger adskilt af en enkelt pixel, når du zoomer ind programmet, du har lavet det med. Det folk forholder sig til, er det som de kan se - på samme måde som din kunde og dennes kunder gør.

Kritik er rigtig godt, hvis man kan forstå at bruge det. Det er muligheden for at gøre det man gør endnu bedre - for mig personligt, så skal kritik helst være nogle klø som fortæller mig, hvad der ikke fungerer. Hvis jeg får at vide, at folk ser en hund, selvom det faktisk er en kat, jeg har tegnet, så ved jeg, at min forestilling af en kat ikke er den samme som andres. Og nu kan jeg sætte ind på dette område for at blive bedre. Hvis jeg bare får et skulderklap og et thumbs up, så er det ganske rart - men det er ikke noget jeg bliver bedre af eller finder ud af, hvor jeg kan blive endnu bedre. Ros er super rart, men det er for mig ikke ligeså lærerigt som ris.

Tænk også på det publikum du henvender dig til - i et forum som dette hjælper det ikke meget at tage "hvis-ikke-jeg-må-være-anfører-på-folboldholdet-så-tager-jeg-bolden-og-går-min-vej-hatten" på. Når du spørger om noget, så hav respekt for de svar du får - alle har brugt tid på at læse dit indlæg, de har brug tid på at skrive et svar til dig og de har gjort det for at hjælpe dig. Det lidt ligesom dine forældre (forhåbentlig) har lært dig med julegaver: selvom det ikke lige var det du ønskede dig, så siger du pænt tak alligevel (og så er tanker som bekendt toldfrie).

Ovenstående er kritik som du kan bruge til noget, og få meget ud af - hvis du vil.

MVH

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bang Petersen:
Når du spørger om noget, så hav respekt for de svar du får - alle har brugt tid på at læse dit indlæg, de har brug tid på at skrive et svar til dig og de har gjort det for at hjælpe dig.

Yes

Som altid velformuleret, Thomas. Yes Altid en fornøjelse at læse dine indlæg.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Som altid velformuleret, Thomas. Yes Altid en fornøjelse at læse dine indlæg.

Takker :o)

MVH

Thomas

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)