Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på webshop + Hvilket system skal vi vælge?

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Vi vil da gerne byde ind.

Vi har stor erfaring med Prestashop, hvor vi har lavet løsninger de sidste 2 år. Det gode ved Prestashop - er ligesom de andre er inde på, at systemet er light i forhold til Magento, dog uden at mangle noget. SEO mæssigt er systemet også toptunet - jeg vil til hver en tid anbefale det til enhver der ønsker at komme i gang med e-handel.

Vi har på det seneste lavet følgende shops:
www.henza.dk
www.vægteeksperten.dk
www.valueshop.dk

Vi har udover at være ansvarlig for hosting, design og struktur - ligeledes haft fokus på konvertering. Vi går højt op i, at shoppen er brugervenlig og let at gå til.

Vi håndterer ligeledes SEO optimeringen af disse sites, og Prestashops struktur understøtter SEO indsatsen.

Afslutningsvis kan jeg fortælle at vi er et minibureau i Århus, der faciliterer 2 fuldtidsansatte og derudover løbende 4-6 praktikanter og elever for forskellige uddannelser i Århus. Det gør, at vi typisk kan levere et gennemarbejdet kvalitetsprodukt til en rigtig god pris.

Du er velkommen til at smide en mail på atj(at)webconzept.dk - såfremt du skulle være nysgerrig efter mere information.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak

Dem der pt. er kommet med bud, vil blive kontaktet denne uge, sorry jeg ikke har nået det endnu men har rigtig travlt

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har stadig svært ved at gennemskue hvad der skal vælges til den første webshop jeg skal starte.

Men hensyn til Prestashop eller Magneto.

Begge systemer ser RIGTIG gode ud. 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sent mail :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. 


En der kan forklare mig hvad den største forskel på Magneto og Prestashop er ?

Kan se de fleste inde på Amino, tilbyder at lave shops i Magneto.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville vælge opencart. Det er gratis og open source. Jeg har sat en demoshop op på http://shop.appletilbud.dk . Det kan integreres med google talk (direkte kundechat) og sættes op med paypal. Dvs. du får en stor set omkostningsfri opsætning med masser af funktionalitet og brugervenlighed == alle muligheder for at konvertere til salg

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Tak for dit imput. Men opencart kan desværre ikke bruges i vores forretning, da systemet skal kunne meget mere og skal kunne integreres med danske betalingskort og med  lagersystemer og økonomisystemer, i og med vi kommer til at have over 500 forskellige produkter.

Men mange tak

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Prestashop og Magento er også begge open scource cms systemer og er gratis. Hvis du er i tvivl så vælg Prestashop da tilgangen til backend er meget nemmere og overskuelig at navigere i.

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:

Hej Jakob,

Tak for dit imput. Men opencart kan desværre ikke bruges i vores forretning, da systemet skal kunne meget mere og skal kunne integreres med danske betalingskort og med  lagersystemer og økonomisystemer, i og med vi kommer til at have over 500 forskellige produkter.

Men mange tak

Mht. lagersystemer og økonomisystemer ved jeg ikke hvordan det forholder sig, men med betalingsdelen er jeg helt overbevist om at du kan tage danske betalingskort med opencart (jeg brugte kun paypal som et eksempel på hvor billigt og nemt det kunne gøres). Jeg betragter ikke opencart som underlegent, men jeg er klar til at høre fra nogen der har mere styr på det end jeg hvorfor presta og magento er bedre, vil gerne indrømme at jeg ikke har studeret alle webshop-frameworks lige grundigt.

Personligt vælger jeg altid gratis open source fordi det er det der er mest community i og jeg tror på fællesskabet. Da jeg begyndte at bruge Umbraco i gamle dage snakkede alle om at Sitecore var meget bedre, men hvad er der sket? Microsoft har Umbraco som en fast del af deres Web Platform Installer, Sitecore er nowhere to be seen i den sammenhæng.

Det her er ikke min side, men en fyr der har skrevet om hvorfor han valgte opencart

http://billig-internetbutik.dk/jeg-valgte-opencart.shtml

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Alene pga. checkout funktionaliteten skal du vælge Prestashop. Der findes one page checkout sites som typisk dobler din konvertering.

I Magento er tilrettelser typisk sværere at foretage, da systemet er tungere.

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)