Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på webshop + Hvilket system skal vi vælge?

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:
Mange tak.

Så skal der i hvert fald lige regnes på om paypal er fordelagtigt i forhold til Quickpay fx. 

Hvis du når til nogen konklusioner mht. hvornår det kan betale sig at vælge den ene eller den anden løsning ift. omsætning og sådan må du meget gerne skrive resultatet herinde :) 

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal jeg nok.

Skal lige 100% sætte dem op mod hinaden.

Med hensyn til gebyr, md. betaling, transaktioner m.m.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Vi kan levere en køreklar og unikt designet Magento webshop inkl. første års hosting (hos MagentoHotel.dk) og betalingsgateway til 9.995,- ex moms.

Se mere på http://getashop.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er de 9995 inkl. Det custom video modul som efterspørges?

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pattick

En yderligere ting som jeg finder relevant er hele opkoblingen til Google Analytics. En af de ting vi ligeledes har fokus på. Det gør det nemlig let at finde frem til udfordringer ift. konverteringer på sitet men ligeledes ift. Google AdWords annoncer.

På den måde kan vi i dag hurtigt analysere os frem til ændringer, som kan optimere ens shop og dermed konvertering. Det betyder bare flere penge i kassen. Det er én af de ting Prestashop også understøtter godt.

Desværre glemmer mange at tænke dette aspekt ind som en absolut nødvendighed i en e-shop.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Danelund:

Er de 9995 inkl. Det custom video modul som efterspørges?

Video kan indsættes som en del "body" teksten på det givne produkt. Så det kan klares uden brug af custom modul såfremt videoerne fx. hostes på Youtube.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Men vil der stadig være en medlemsside til video delen som kræver bruger login og på længere sigt brugerbetaling?

Vi snakker nemlig at der skal være rigtig mange videoer

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:
Men vil der stadig være en medlemsside til video delen som kræver bruger login og på længere sigt brugerbetaling?

Vi snakker nemlig at der skal være rigtig mange videoer

Åh sorry, så har jeg misforstået dig. Troede bare at det var produkt videoer. 

Det er muligt at lave "downloadable" produkter med Magento (altså typisk software, ebøger, videoer osv). Men så skal de downloades og er ikke som sådan en side man får adgang til.

Det du evt. kunne gøre var at bruge følgende gratis plugin:

http://www.magentocommerce.com/magento-connect/vinai/extension/635/netzarbeiter_groupscatalog

og så beskytte en kategori side (til en bestemt bruger gruppe). På denne kategori side kunne du så have dine videoer. 

På denne måde kunne det løses uden ekstra omkostninger. Men jeg er ikke helt klar på jeres problemstilling og det ville være en løsning I ville kunne bruge.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jeg kigger lige på Pluginet og ser om det er en mulighed.

Til alle der er kommet med tilbud pt. så kontakter jeg jer skriftligt i løbet af ugen.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)