Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på webshop + Hvilket system skal vi vælge?

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Anders - WebConzept:

Hej Patrick


Alene pga. checkout funktionaliteten skal du vælge Prestashop. Der findes one page checkout sites som typisk dobler din konvertering.

I Magento er tilrettelser typisk sværere at foretage, da systemet er tungere.



Opencart har også et slick one page accordion checkout system. Just sayin'... ;)

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - WebConzept:

Hej Patrick

Alene pga. checkout funktionaliteten skal du vælge Prestashop. Der findes one page checkout sites som typisk dobler din konvertering.

I Magento er tilrettelser typisk sværere at foretage, da systemet er tungere.

Hej Anders, hvad menes der ved one page checkout ?  :)

Kan gætte mig til hvad der menes, men ville sætte pris på en uddybende forklaring :)

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg endnu mere forvirret med hensyn til prestashop, megneto og opencart :/

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:

Nu er jeg endnu mere forvirret med hensyn til prestashop, megneto og opencart :/

Det der menes er at brugeren ikke skal videre på flere forskellige sider for at tjekke ud, men kun er på en. Du kender lange guides eller "opsætnings wizards" hvor det er trin x af x. Her er det trin 1 af 1. Der er kun én side, og det er noget som brugere forholder sig positivt til, fordi de ikke føler at de skal blive ved med at afgive informationer hver gang de har klikket på en knap. De er bare interesserede i at få deres vare på det tidspunkt, så hvert ekstra led af "Hvad er dit postnummer, hvad er din mail, må vi sende nyhedsbreve, hvad hedder din kat etc. etc." er irriterende.

Det er i hvert fald sådan jeg forstår det

Ligeledes er der forskel på om du bruger Paypal Standard (Hvor brugeren først tjekker ud hos dig og SÅ kommer til betaling efter viderestilling til paypal.com) 

eller paypal website pro, hvor betalingen foregår på din side, og der kun er "et checkout".

Det sidste konverterer til flere salg, fordi folk har tendens til at blive utrygge og irriteerde hvis de viderestilles for meget.

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Oki super.

Sådan mente jeg også det forholdte sig.

Jeg skal dog ikke have noget med paypal afgøre, da vi SKAL modtage alle gængse kort typer :)

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var også bare for at lave en parallel. Paypal tager gængse undtagen dankort, så det opfattes som en stor mangel af mange danske webshops. Visa dankort fungerer jo dog fint med paypal, men hvis man har behov for dankort udelukkende så går det jo ikke kan jeg godt se.

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tager paypal visa electron og Master Card direct / maestro?

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak.

Så skal der i hvert fald lige regnes på om paypal er fordelagtigt i forhold til Quickpay fx.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger fortsat flere tilbud, som jeg kan sætte op mod hinanden.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)