Nu er jeg endnu mere forvirret med hensyn til prestashop, megneto og opencart :/
Det der menes er at brugeren ikke skal videre på flere forskellige sider for at tjekke ud, men kun er på en. Du kender lange guides eller "opsætnings wizards" hvor det er trin x af x. Her er det trin 1 af 1. Der er kun én side, og det er noget som brugere forholder sig positivt til, fordi de ikke føler at de skal blive ved med at afgive informationer hver gang de har klikket på en knap. De er bare interesserede i at få deres vare på det tidspunkt, så hvert ekstra led af "Hvad er dit postnummer, hvad er din mail, må vi sende nyhedsbreve, hvad hedder din kat etc. etc." er irriterende.
Det er i hvert fald sådan jeg forstår det
Ligeledes er der forskel på om du bruger Paypal Standard (Hvor brugeren først tjekker ud hos dig og SÅ kommer til betaling efter viderestilling til paypal.com)
eller paypal website pro, hvor betalingen foregår på din side, og der kun er "et checkout".
Det sidste konverterer til flere salg, fordi folk har tendens til at blive utrygge og irriteerde hvis de viderestilles for meget.