Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blev snydt ! -.- hvad nu ? .

Side 7 ud af 9 (84 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke hvor du får det fra. Fordi po filen var aktiveret og jeg sad med po filen, jeg manglede bare en til at oversætte den.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 09:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige seo pakker

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 09:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hov den er ikke lige til at lase sa her kommer den i ren tekst format

Er det ok med 150 kr eller 200? Altså der er en guide her: http://templatic.com/helpdesk/index.php?act=article&code=view&id=32 - Der skal bare laves en .MO og måske en .PO fil, som kan oversættes via. google. Det hele står i tutorialen, jeg kan bare ikke få det til at virke

 

Du skrev netop at du ikke kunne fa det til at virke jeg rettede sa i dit tema sa det virkede med en po fil

du skrev sa at jeg skulle sende den po fil til dig sa du kunne oversatte den du snedte den bare i et format der ikke virker

hvorfor jeg sa tilod dig at oversatte den manuelt for 500 kr

hvis du prover at se tilbage i vores korrespondance vil du se det er korrekt

sa enten skriver du mig en undskyldning eller jeg er nodt til at fremvise vores korrespodance sa de kan se fejlen ligger hos dig

 

 

Billige seo pakker

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjenester-dk:

Hej

Det er godt nok logn

her er et citat fra en af dine mails til mig

AngryBirdskrevden 09-04-2011 11:33

Er det ok med 150 kr eller 200? Altså der er en guide her: http://templatic.com/helpdesk/index.php?act=article&code=view&id=32 - Der skal bare laves en .MO og måske en .PO fil, som kan oversættes via. google. Det hele står i tutorialen, jeg kan bare ikke få det til at virke.

klart han ønsker det skal oversættes eller ikke jeg ved ikke hvad skrevet før ,kan i ikke klare det over pm , i ødelægger det for jer begge 2 at i køre denne her mudderkastning mod hinanden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kan ikke få oversættelsen til at virke Lars.. Jeg kunne godt få po filen til at virke, jeg kunne bare ikke få det der google halløj til at virke - Hvordan kan man misforstå det så meget?

hvordan kan du ikke se det? Jeg skylder ingen undskyldning! Du skylder mig 150 for ikke at have oversat mit tema.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

[

Tjenester-dk:

hov den er ikke lige til at lase sa her kommer den i ren tekst format

Er det ok med 150 kr eller 200? Altså der er en guide her: http://templatic.com/helpdesk/index.php?act=article&code=view&id=32 - Der skal bare laves en .MO og måske en .PO fil, som kan oversættes via. google. Det hele står i tutorialen, jeg kan bare ikke få det til at virke

 

Du skrev netop at du ikke kunne fa det til at virke jeg rettede sa i dit tema sa det virkede med en po fil

du skrev sa at jeg skulle sende den po fil til dig sa du kunne oversatte den du snedte den bare i et format der ikke virker

hvorfor jeg sa tilod dig at oversatte den manuelt for 500 kr

hvis du prover at se tilbage i vores korrespondance vil du se det er korrekt

sa enten skriver du mig en undskyldning eller jeg er nodt til at fremvise vores korrespodance sa de kan se fejlen ligger hos dig

 

 

klart jeg ikke ved alt hvad der er  aftalt også før kan i ikke klare det over pm , i skader hinanden begge 2

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 09:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Klart jeg forsvare mig nar jeg bliver angrebet

og ja han ville have sitet oversat men sagen var jeg skulle fa det til at virke og han skulle lave oversattelsen
men ser du en po fil oversat med google translate virker bare ikke og aftalen var ikke at jeg skulle lave en manuel oversattelse

sa ja han fik det ikke oversat men det er sa hans fejl

Billige seo pakker

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 5 person

Det var dog ufatteligt så lidt respekt i to har!, stop nu når i bliver bedt om det!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AngryBird:

Ja jeg kan ikke få oversættelsen til at virke Lars.. Jeg kunne godt få po filen til at virke, jeg kunne bare ikke få det der google halløj til at virke - Hvordan kan man misforstå det så meget?

hvordan kan du ikke se det? Jeg skylder ingen undskyldning! Du skylder mig 150 for ikke at have oversat mit tema.

vh AB

du behøver ikke forsvare dig ,vi kommer aldrig til at kende hele sagen kan i ikke klare det over pm

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 7 ud af 9 (84 indlæg)