Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blev snydt ! -.- hvad nu ? .

Side 9 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KTJ-Media.dk:

Ole Schelde:

KTJ-Media.dk:
At jeg ikke har læst andet i denne tråd end 2 indlæg, trådstarters og mikael's som omtalte mig ;)

Det er selvfølgelig min fejl, at jeg tror, at når man vælger at deltage i en debat, så har man også gennemlæst debatten. Smile

Jeg kan godt se at du meget gerne vil diskutere ligegyldige ting, men jeg lader den sq ligge ;)

korrekt debatten gik helt af sporet derfor bad jeg og flere de kørte det over pm , der var ingen der forstod hvad de 2 diskuteret udover de var uenig hvad der var leveret

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ole Schelde:

KTJ-Media.dk:
Så lukker jeg skidtet ned, og han får derfor heller ikke opgaven leveret, du har spildt tid, men op på hesten igen.

Så har vi igen problemet med, at der bliver opfordret til selvtægt. 

Som det fremgår tydeligt af denne debat, så har trådstarteren leveret et produkt, og problemet er nu at få betaling. Når varen er leveret, vil det være ulovligt efterfølgende at bruge den administrator adgang man har fået til selv at slette eller ændre i kundes hjemmeside.

Mvh.

Ole

tråden er grundigt forvirrende 2 debattere et andet emme , ja og vi ved jo ikke meget om tråd starter problem grundet amino.dk regler og har kun hørt sagen fra den ene part indtil videre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

korrekt debatten gik helt af sporet derfor bad jeg og flere de kørte det over pm , der var ingen der forstod hvad de 2 diskuteret udover de var uenig hvad der var leveret

Jep, og det er netop derfor jeg stopper før den ryger mere af sporet. Og det er også derfor man ikke gider læse alle indlæggene i en tråd når den er fyldt med afsporede tråde, det er tiden lidt for kostbar til.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle,

Tråden her er kommet meget langt væk fra det oprindelige emner og tonen er unødvendig skarp.
Derudover er det længe siden at trådstarter har deltaget, det er ærgerligt at hans tråd er afsporet i sådan en grad. 

Jeg låser tråden.

De bedste hilsner
/Brian 

Side 9 ud af 9 (84 indlæg)