Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blev snydt ! -.- hvad nu ? .

Side 8 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird og Tjenester.dk

Stop nu, der kommer ikke flere henstillinger eller advarsler.

/Brian

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg siger dog altid vis jeg ikke er tilfreds og rykker indtil rettet efter min kravs list , kan være han siger til sidste ikke kan laves i dette cms og sker det han siger arbejder til så lav pris 500 kroner i time og giver ½ pris har jeg været udenfor og denne person siger går  30 timer og en anden jeg troet dyrere tager 1200 kroner time såsom ktj-media.dk laver det hele på en time , jeg har svært ved at finde ud ad markedet , men der er få eksperter på markedet
Først og fremmest takker for omtalen, men jeg må lige skynde mig at sige at jeg ikke tager 1200,- i timen.

Det er altid svært at vælge den rette til en opgave, både fordi man som kunde i de fleste tilfælde ikke aner noget om denne verden, og derfor heller ikke ved hvad der skal til. Men især fordi der over et stykke tid er opstået en del "Jeg kan det hele til det halve" hvilket også er helt fint, men det jeg så tit oplever er at de jo ikke kan de hele, men kun en brøkdel, og derfor skal de jo lige lære hvordan man nu laver en given funktion. Det er skam også helt fint, ellers lære man jo ikke ligefrem noget nyt. Men det der så sker er i stedet det at udvikler føler at han arbejder og arbejder, og føler at kunden beder om mere og mere, og i sidste ende går død i et projekt fordi de ikke tjener noget på en opgave.

Til trådstarter:

Vil kunden ikke betale for det arbejde du har lavet, så skal du enten tage tyren ved hornene og statuere et eksempel, og går videre med den, med rykkere og hvad der dertil hører, og vise at den går altså ikke. Nu kender jeg jo ikke til jeres forløb, men der kan være rigtig mange grunde til at en kunde snyder eller en udvikler/designer vælger at hoppe fra. Har i prøvet at snakke om hvad problemet er siden han ikke kan eller vil betale?

Eller du kan gøre det at du siger, når ja, sådan er det. Så lukker jeg skidtet ned, og han får derfor heller ikke opgaven leveret, du har spildt tid, men op på hesten igen. og lav dig en aftale/kontrakt med kunderne (ikke at det gør at du altid får dine penge) men i denne kontrakt skal der jo også være regler for betaling for en opgave. Og her kan du sikre at du i hvert fald får nogle af pengene, ved at kræve en procentdel før arbejdet går igang.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 10:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Jeg kan da ikke bare lade en falsk anklage fra angrybird sta

Billige seo pakker

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjenester-dk:

Hej Brian

Jeg kan da ikke bare lade en falsk anklage fra angrybird sta

Så anmeld indlægget så var det blevet slettet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Så lukker jeg skidtet ned, og han får derfor heller ikke opgaven leveret, du har spildt tid, men op på hesten igen.

Så har vi igen problemet med, at der bliver opfordret til selvtægt. 

Som det fremgår tydeligt af denne debat, så har trådstarteren leveret et produkt, og problemet er nu at få betaling. Når varen er leveret, vil det være ulovligt efterfølgende at bruge den administrator adgang man har fået til selv at slette eller ændre i kundes hjemmeside.

Mvh.

Ole

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Schelde:

KTJ-Media.dk:
Så lukker jeg skidtet ned, og han får derfor heller ikke opgaven leveret, du har spildt tid, men op på hesten igen.

Så har vi igen problemet med, at der bliver opfordret til selvtægt. 

Som det fremgår tydeligt af denne debat, så har trådstarteren leveret et produkt, og problemet er nu at få betaling. Når varen er leveret, vil det være ulovligt efterfølgende at bruge den administrator adgang man har fået til selv at slette eller ændre i kundes hjemmeside.

Mvh.

Ole

Jeg opfordre skam ikke til selvtægt.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Jeg opfordre skam ikke til selvtægt.

Hvad vil du så kalde det, hvis du efter at produktet er leveret, går ind og fjerner det igen?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Schelde:

KTJ-Media.dk:
Jeg opfordre skam ikke til selvtægt.

Hvad vil du så kalde det, hvis du efter at produktet er leveret, går ind og fjerner det igen?

At jeg ikke har læst andet i denne tråd end 2 indlæg, trådstarters og mikael's som omtalte mig ;)

Så jeg kan tydeligvis ikke vide at produktet er leveret. At lukke skidtet ned er i min verden det samme som at sige, luk det du arbejder med.

Som det egentlig også fremgår af: "Eller du kan gøre det at du siger, når ja, sådan er det. Så lukker jeg skidtet ned, og han får derfor heller ikke opgaven leveret" hvilket må siges at kunne hentyde til at han endnu ikke har fået leveret opgaven.

Kunne det ikke være godt i stedet for at antage og derefter angribe, så spørge om det egentlig var det jeg mente?

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KTJ-Media.dk:
At jeg ikke har læst andet i denne tråd end 2 indlæg, trådstarters og mikael's som omtalte mig ;)

Det er selvfølgelig min fejl, at jeg tror, at når man vælger at deltage i en debat, så har man også gennemlæst debatten. Smile

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ole Schelde:

KTJ-Media.dk:
At jeg ikke har læst andet i denne tråd end 2 indlæg, trådstarters og mikael's som omtalte mig ;)

Det er selvfølgelig min fejl, at jeg tror, at når man vælger at deltage i en debat, så har man også gennemlæst debatten. Smile

Jeg kan godt se at du meget gerne vil diskutere ligegyldige ting, men jeg lader den sq ligge ;)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 8 ud af 9 (84 indlæg)