Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Glemt bilag i momsindberetningen - samt spørgsmål om revisor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med at jeg er ved at få det sidste klar til årsopgørelsen har jeg opdaget, at der er et bilag fra 2011 (varekøb) jeg ikke har fået bogført og dermed ikke er kommet med da jeg lavede momsindberetning. Hvad skal jeg gøre i den forbindelse.

- Tage det med i årsregnskabet og så er det bare ærgerligt at jeg ikke har fået det med i momsindberetningen

- Først bogføre det i 2012 og så have det i momsafregningen næste gang

Eller er der en helt anden løsning?

Jeg har tidligere haft revisor til at lave årsrapporten og selvangivelse, men da vi har ændret en del på vores firma, og budgettet derfor ikke så stort, så overvejer jeg om jeg selv kan lave det hele. Er der nogen der kan komme med lidt input for og imod selv at lave det hele og ikke have en revisor på. Jeg har spurgt på tilbud fra min revisor til minimums arbejde, og prisen ligger på omkring 7500 kr. plus moms, det er mange penge med den omsætning vi har lige nu.

Hilsen Lene

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så vidt jeg ved kan du efterindberette din moms for den givne periode og vil så modtage et girokort på det beløb du skylder.

Omkring bogføring, så har min søster et lille bogføringsfirma hvor hun tager sig af præcist det du søger, så du slipper for selv at lave det, men undgår at betale prisen som en revisor typisk tager for det samme arbejde. PM mig hvis det har interesse.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

René Sejling:

Så vidt jeg ved kan du efterindberette din moms for den givne periode og vil så modtage et girokort på det beløb du skylder.

Omkring bogføring, så har min søster et lille bogføringsfirma hvor hun tager sig af præcist det du søger, så du slipper for selv at lave det, men undgår at betale prisen som en revisor typisk tager for det samme arbejde. PM mig hvis det har interesse.

Tak for svar. I dette tilfælde er det et bilag på varekøb, så det er penge jeg skal have retur.

Jeg sender en PM om regnskabshjælp, det skader jo aldrig at få et tilbud.

Lene

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)