Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DET gør mig rasende! 3F blokade

Side 10 ud af 39 (387 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber for alvor at blokaden fortsætter i flere måneder. 3F er efter min mening gevalig ved at blakke deres eget ry og sag, og selv mening mand, mener at det er hul i hoved det de laver.

Så, kan den stakkels restaurations ejer leve med det økonomisk, håber jeg de bliver ved. De viser for alvor hvor ude af trit de er med tiden, og mangler total situations fornemmelse.

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Nej selvfølgelig må man ikke kører nogen ned med vilje, men det tro jeg nu heller ikke er tilfældet, hvem vil tage en firmabil med navn på og kører nogen ned med, men det er jo også kun 3F deres side af historien vi har hørt, og dem giver jeg sku ik meget fo

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Vi har i følge Grundloven både foreningsfrihed og forsamlingsfrihed i Danmark.

Foreningsfrihed betyder at det står folk frit for både at stifte foreninger og også selv vælge hvilke foreninger de vil være medlemmer af.

Folk må i følge forsamlingsfriheden forsamles over alt, men når man direkte begynder at blokere folks private boliger, eller her en virksomhed, så er det vist ikke længere forsamlingsfrihed som man skal påberåbe sig.

3F har tabt sutten ! - jeres tid er forbi og jeres kunder søger mod andre leverandører der kan tilbyde en vare, der passer dem bedre, end en gammel udrangeret vare.

Hans Meyer
Net2Skilte.dk

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må være på tide arbejdsgiverforeningen kommer på banen og stopper 3F og deres tvang mod selvstændige 

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Provins:
Det må være på tide arbejdsgiverforeningen kommer på banen og stopper 3F og deres tvang mod selvstændige 

Det kan arbejdsgiverforeningen naturligvis ikke. Der er indgået en overenskomst mellem netop Arbejdsgiverforeningen og 3F på området.

Det er det det hele handler om.

Hvis du hører formanden for kristelig fagforening så siger han jo også at 3 F er i sin ret til at gøre som de gør.

Det kan man så li´ eller ej.

Skal der ændres på reglerne skal det ske politisk. Sådan er det bare..

go søndag

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Jeg ville helt seriøst overveje at hyre en flok hærdebræde mand med køller...
Bøller skal bekæmpes med bøller...

 

Ja... Der skal penge til , lige som amino som jo også har nogle begrænsninger efter hvormeget man betaler

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

S*øren jeg tro det er på tide Dansk arbejdsgiverforening , acceptere og åbner op for der kan være overenskomst med andre fagforbund end LO. De har jo ikke den danskebefolknings opbakning ej heller lønmodtagernes, tænk hvad der ville ske hvis alle lønmodtager fik fri ret til fagforening, så lukkede LO

Side 10 ud af 39 (387 indlæg)