Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DET gør mig rasende! 3F blokade

Side 11 ud af 39 (387 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Men det store spørgsmål er, om de (blokadevagterne) ikke hellere burde bruge deres tid på at arbejde og holde Danmark kørende, end at stå der som en anden flok idioter.

Men mon ikke det er de samme mennesker der både undrer sig og tuder, over at danske arbejdspladser bliver flyttet til udlandet?

Jeg anerkender at det er en ret de har. Og det er et smart våben de har. Hvis du ikke vil betale til os, så skal vi nok gøre det svært for dig at drive forretning. Det er  øvrigt det samme som blandt andet tatovørerne oplever. Det er dog ikke 3F der afpresser dem, men budskaberne er forholdsvis ens .o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Jeg ville helt seriøst overveje at hyre en flok hærdebræde mand med køller...
Bøller skal bekæmpes med bøller...

Jeg tror nu nok istedet at jeg ville gå hen og fotografere samtlige nummerplader på gulpladebiler der var tilstede, og sende dem ti Told og Skat! Mon ikke der er et par enkelte overtrædelser?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Artikel på eb.dk:

Nu er det jo sådan, at én af episodens tilsyneladende hovedpersoner skriver i kommentaren i samme artikel:

"Claus P.for syv timer siden

Syntes det er meget underligt hvordan Formand Martin Jensen kan udtale at vi var 3 i bilen og forsvandt i meget høj fart???? JEG var alene i bilen, bakkede stille og roligt ud efter gentagende advarsler til blokadevagten om at han skulle flytte sit skilt og flag som var blevet placeret bag min bil, det skal lige siges det stod der ikke da vi gik ind på Vejlegaarden. Efter 3 - 5 førsøg om at fortælle blokadevagten at han skulle flytte det, hvilket vagten bare stod og grinede fjoget tilbage med sin vagtkollega klar med kamera, måtte jeg jo stige ind i bilen og bakke stille og roligt tilbage ud over skiltet som vagten havde flyttet sig 3 - 4 skridt tilbage fra bilen ca. Det kaldes at springe for livet ved at jeg bakker ud i tomgang. Iøvrigt fandt politiet ikke nogen grund til at jeg skulle sigtes for spritkørsel som også er en beskyldning jeg har noteret mig."

Hvis Claus P er rette person, så må det lokale 3F nu have et ualmindeligt dårligt udgangspunkt for at kunne beholde bare et mindstemål af seriøsitet! Som det er oplevet før, er sandheden altid det første offer på sensationens og selvretfærdighedens alter...

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Man ved bare det er hysterisk åndssvagt når man har termer som "blokadevagt"...

Alle de folk der står og blokerer og skaber problemer for folk der vil ind og ud - har de overhovedet pligt til at registrere sig eller kan de bare dukke og begynde at lave problemer som små teenagere der står på et diskotek og prøver at stampe en slåskamp i gang? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Til personen der gav mig en enkelt stjerne - hvorfor ikke give udtryk for, hvad du er uenig med mig i, ift. indlægget?

Forøvrigt er det lidt spøjst med de her stjerner. Jeg ved godt at belønningssystemer er adfærdsregulerende, men jeg havde nu ikke regnet med at sådanne systemer skulle være nødvendige på Amino.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

René Højgaard Frederiksen:

Til personen der gav mig en enkelt stjerne - hvorfor ikke give udtryk for, hvad du er uenig med mig i, ift. indlægget?

Forøvrigt er det lidt spøjst med de her stjerner. Jeg ved godt at belønningssystemer er adfærdsregulerende, men jeg havde nu ikke regnet med at sådanne systemer skulle være nødvendige på Amino.

let it go :) De kommer typisk af trolls der ikke kan udtrykke deres mening udover med en stjerne: ) Jeg samler på dem faktisk, og til sidst giver det 5 stjerner har jeg bildt mig ind!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne jo være en idé - at samle på 1ere i stedet for 5ere ;)

Derudover tænker jeg at det burde være umuligt at give "karakterer", uden at begrunde dem. På den anden side set - jeg kan jo være fløjtede ligeglad... :D

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Måske ikke så dum en ide.

 

Eller hvad med at lave et TV-program?

 

Dette skal lade nogle 3Fer få lov at starte et firma op og selv skabe kontakt til kunderne.

 

Dermed kan fagforeningens medlemmer få en ide om,  hvor nemt(/svært) det er at være selvstændig.

 

Nogle medlemmer af 3F (efter min overbevisning) opfatter jobbet som selvstændig som en magelig beskæftigelse.

Hvad er jeres holdning til min ide?

 

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

helt ærlig Martin.

Troede virkelig du var mere objektiv, men jeg tog grueligt galt.
Derfor fyrer CSC ansatte :

http://www.version2.dk/artikel/her-er-cscs-it-skandaler-43305

I forvejen har selvsamme virksomhed outsorcet en masse arbejdspladser til Indien og det var et spørgsmål hvornår dette måtte ske.

Man kan jo så håbe det offentlige finder en anden IT leverandør, så danske offentlige it-systemer laves af danske skatteborgere.

Og CSC vandt jo den strejke der varede mere end et år, at de så ikke formår at komme videre efter at de får bedre økonomiske vilkår er en helt anden snak.

Årsagen til lukningen er simpelthen fordi de ikke har leveret deres kontraktlige forpligtelser.

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

BruunMedia:

VI i Liberal Alliance Ungdom har også fokus på Vejlegaarden og går også med tanker om at lave en tur til Vejlegården.

Det er simpelthen grotesk at en erhvervsdrivende kan blive chikaneret af 3F som de gør.



De samme fantaster som ønsker atomkraft i DK.
Det siger jo en del.
En skattepolitik der ikke hænger sammen .
LOL - megagriner

 

Side 11 ud af 39 (387 indlæg)