Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blacklisted

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Fakse
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Fernstrøm:
nej det skulle ikke bare være for alle. Der skal jo nok være nogle krav af en eller anden art.

 

Okay, så lad mig udfordre dig en lille smule Geeked

Når du så får sat det forum op som vi snakker om her, så er der en kunde som føler sig forurettet af dig, denne kunde går nu på "kunde amino-siden" og samler ligesindede til at oprette et forum som har det ene formål at svine erhvervsdrivende til, der iblandt dig.

På det forum vil der også være regler for hvem som kan blive medlem og der vil du så ikke kunne blive medlem, det vil i bund og grund sige at du ingen mulighed har for at forsvare dig andet end at tage tråden op på det forum som du selv har fået oprettet, kunden vil så tage tråden op på sit eget forum osv. osv. osv.

Ovennævnte form for diskution tjener intet formål og bør derfor undgås. ( i min verden ) og reelt set har vi en helt sikker måde at komme omkring svindlere og andre banditter, det er retssystemet, det andet bliver lidt et "hanging party" hvor du (eller din modstander for den sags skyld) bliver hængt og derefter får en retfærdig retsag og det er vist lidt den forkerte rækkefølge.

Mit råd til dig skal derfor være : Find dig i at han har snydt dig eller gør noget ved det af de rigtige kanaler ellers kommer du nemt til at fremstå som noget helt andet end en reel erhvervsdrivende.

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan lave en hjemmeside ejet af "mu.... Mo....." bosiddende i ublu land !

Betales hosting og registrering med Paypal eller via bank kan ingen se hvem der ejer den osv.

Det var jo en mulighed, så kunne folk få adgang !

Danske myndigheder vil aldrig bruge krudt på at få adgangen  Danmark lukker, severen kan jo være hvor som helst !

 

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Bo Andersen:

Man kan lave en hjemmeside ejet af "mu.... Mo....." bosiddende i ublu land !

Betales hosting og registrering med Paypal eller via bank kan ingen se hvem der ejer den osv.

Det var jo en mulighed, så kunne folk få adgang !

Danske myndigheder vil aldrig bruge krudt på at få adgangen  Danmark lukker, severen kan jo være hvor som helst !

NEJ...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46556
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror som skrevet, ikke på gabestokken.ved ex fra ebay, at forhandlere med +1000 handler næsten aldrig har 100% positivt feedback, men 99,x%
Den sure er der, oftest uheldig eller bare rasende, og en gabestok ville KUN vise den sure og ikke de 1000 glade

Jeg synes man skal ofre inkasso HVER gang, og er der tvist hvor man ved man har ret, advokat (eller politi ved svindel, ex købe fra lukket firma)

Samlet kan det koste,,men noget får man ind, og de som har fejl, kan alle slutte i inkasso, og er der ikke penge, så findes gabestokken, i form af Ribers/RKI eller hvad det hedder idag
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes bare, at man skal passe på hvem man handler med. Verden er fyldt med risici, og ved at skabe et forum som deres foreslåes her kommer der bare flere risici. Sandheden er en relativ ting på internetfora og man kan ikke lave en generelt filtrering af dårlige mennesker.

Det er træls at miste penge og det er træls at blive snydt af et andet menneske. Ærg dig godt og grundigt i de 42 sekunder, som en forslår og kig fremad. Det bedste ville være at nogen gav dig et kram og så du arbejdede videre med at tage dine forholdsregler fremover. Dyrk f.eks. de gode kunder og læs om risikostyring.

Fra Fakse
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes man skal ofre inkasso HVER gang, og er der tvist hvor man ved man har ret, advokat (eller politi ved svindel, ex købe fra lukket firma)

Jeg er fuldstændig enig, og er der som du nævner svindel indvolveret i sagen så har vi jo politiet til at tage sig af den sag

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo !

 

Hvis jeg booker et domain og hosting aftale, bliver jeg ikke tjekket overhovedet, jeg kan opgive falsk navn osv. bruge en midlertidig Paypal account til betaling eller via bank overførsel, med falsk afsender !

Det er MEGETR nemt at skjule sig derude på nettet !

Måske ikke med et .DK men hvad som helst andet !!

I kan jo f.eks. prøve at se hvor mange domainer jeg ejer !!
Nogle kan ikke ses nogen steder overhovedet !

 

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man bruger 5-10 min. på hver ny kunde, så er det tid som bliver gost betalt i sidste ende !

Tjek på Krak.

Se på CVR. hvornår firmaet er oprettet osv.

Se hos Proff. om der er regsnskabstal.

Se evt. med hensyn til ledelsen, har de en broget fortid med mange firmaer bag sig osv. det koster vist lidt om året (gratis i 10 dage for hver ny e-mail adresse) så kan gøres billigt.

Check firma og personer på Google !

Gør det til en runtine at lige tjekke alle nye kunder, så har man bedrer chancer for ikke at blive snydt, men helt at garderer sig er umuligt !

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Bo Andersen:

Jo !

Mit nej gik ikke på om det kan lade sig gøre, men om det er den rette løsning, og her mener jeg fortsat "nej".

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

OK !

Ja at lave det er ikke altid den rette vej, da det vil blive misbrugt !
Jeg udtalte mig kun om man kunne !

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)