Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ligger på dit natbord?

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

NY:
Ingen sok? 

Som (sandsynligvis) den eneste i Danmark, har jeg fået pålagt begrænsinger på antallet af sokker jeg må have i lejligheden. Tidligere så soveværelset sådan her ud. Så nej - ingen sokker der :-).

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har min iPad liggende på natbordet. Jeg er ikke den store læsehest, men et halvt afsnit af Shark Tank kan det da lige blive til, hvis ikke jeg er for træt.

Mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stor respekt for alle jer der er i stand til at slutte dagen af med at læse :o)

Jeg er for det meste så træt når jeg når dertil, at det på ingen måde er muligt for mig. Men på mit natbord har der de sidste 3 - 4 år ligget denne bog:

Selvom den er interessant nok, er det nok en af de bøger jeg aldrig bliver færdig med, med mindre den bliver flyttet fra soveværelset :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der ligger intet. Jeg lægger mig først, når jeg er klar til at sove.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha. Jeg kan altid sove, så jeg har sådan set ikke brug for alle de ting der ligger på mit natbord.

Jeg bruger tit min iPad til at surfe rundt på nettet, og tjekke diverse nyheds - og sociale medier, ud.

Derudover fik jeg købt den fantastiske bog ''Steve Jobs - En biografi om manden bag Apple'', og den er jeg allerede godt igang med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:
- Biografien "Steve Jobs". Fantastisk bog. Men også lang. Så jeg er igang med at læse den for 2. gang, da jeg har glemt en hel del af den.

Hvordan kan man glemme den, tænker jeg lige. Jeg er netop igang med den, og den er suuper fantastisk!

Jesper Norbøll:
- Bogen "Kæmp for alt hvad du har kært" af Bubber. Jeg læste bogen der hed "Bubber" og syntes det var et interessant indblik i hvad der gør om til den person han er og de opleverlser han har haft igennem sin karriere. Så derfor er jeg hopper på denne bog.

Den bog har jeg også læst. Bubber er fantastisk, og bogen er meget god godnatlæsning. Den kan helt klart anbefales til andre, også! :-).

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:
"Ildsjælenes Bog" en noget anderledes og interessant bg af vores med-Amino Tommy Krabbe.

Right Hug

Hej med dig :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det sådan at i den lille lejlighed jeg bor i med kæresten, der står sengen i et hjørne. Og undertegnede har pladsen op imod væggen.. Altså, intet natbord til mig :)

Men hvis jeg havde et, så jeg gerne et par bøger om SEO, en stor bunke Anders And blade, og fjernbetjeningen til fjernsynet :) 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er en spændende debat og vil da gerne bidrage med super gode bøger jeg lige har læst eller er igang med.
Det er et screeni fra min Kindle:

 

Så håber jeg i kan se det godt nok.

De bedste hilsner

Martinj

 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg falder altid i søvn efter 10 minutter, når jeg lægger mig til at læse i sengen, så på natbordet holder jeg mest af let læsestof så som spændingsromaner af Lee Child, Jan Guillou og Tom Clancy.

Fjernsyn er helt forbudt i soveværelset. Jeg falder alt for sent i søvn, hvis jeg ser TV. :)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)