Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Niche Keyword Research - Fra 25,-

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person


Niche Keyword Research

Hej kære aminoer!

Mit navn er Sander Grønlund, og jeg er her for at tilbyde jer en dejlig service. Det jeg gerne vil tilbyde jer, er simpelthen niche keyword research. "Og hvad er det så?!" tænker du sikkert. Ganske simpelt, så tilbyder jeg at finde søgeord til dig, der gerne vil have en niche hjemmeside, som kan tjene penge på reklamer. 

Ved hvert søgeord er .DK domænet samtidig ledigt, så du får altså et ledigt exact domain match.

Hvad får du med i rapporten?

- Et søgeord med minimum 500 lokale søgninger hver måned

- Et søgeord hvor .DK domænet er ledigt

- Tidligere måneders antal søgninger på søgeordet

- Gennemsnitlige CPC - Altid minimum 1,20 kroner

- En høj AdWords konkurrence

- Gennemsnitlig Pagerank i top 10 på Google

Priser

500-800 lokale søgninger om måneden -> 25 kroner pr. søgeord

800-1000 lokale søgninger om måneden ->50 kroner pr. søgeord

1000-2000 lokale søgninger om måneden -> 75 kroner pr. søgeord

2000-? lokale søgninger om måneden -> 100 kroner pr. søgeord

Hvad skal du vide?

Denne service kan spare dig en enorm mængde af tid. Du slipper for at skulle lede efter en niche, hvor du kan starte dit næste projekt. Dette giver dig en let og hurtig adgang til et søgeord, med mange søgninger, og med en høj AdWords konkurrence, så du er sikker på relevante reklamer der omhandler dit søgeord.

Samtidig skal du også vide, at du ikke kan være sikker på at få serveret en guldgruppe. Jeg laver ikke hjemmesiden for dig, men præsentere kun et ledigt domænenavn og søgeord. Altså skal du selv knokle med hjemmesiden - du har bare fået forarbejdet nemt, hurtigt og billigt. Men der er helt sikkert potentiale i hvert eneste søgeord.

Hvad har jeg på lager?

500-800 -> 23 søgeord

800-1000 -> 10 søgeord

1000-2000 -> 2 søgeord

2000-? -> 1 søgeord

Betaling

Betalingen foregår via netbank, og jeg fremsender en faktura for hver transaktion. Jeg er ikke momsregistreret, så priserne er uden moms, som heller ikke vil blive tillagt. 

Kontakt

Smid en besked her på Amino eller et indlæg i tråden, og jeg vil vende tilbage til dig hurtigst muligt!

De bedste hilsner,

Sander Grønlund

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Super fedt, at du forsøger dig med noget, der ikke umiddelbart er set før. Al respekt for det. Held og lykke med tjenesten - Jeg sender den videre med et tweet! :-)

EDIT: Og et hurtigt spørgsmål. Er de 500 søgninger brede eller eksakte? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det din service består i, det er at tjekke hvad der er af frie domæner?

Og ellers kigge på den gratis statistik der er til rådighed, på google adwords keyword tool? 

Er det rigtigt forstået?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

RasJe:

Så det din service består i, det er at tjekke hvad der er af frie domæner?

Og ellers kigge på den gratis statistik der er til rådighed, på google adwords keyword tool? 

Er det rigtigt forstået?

Synes du det er en skidt ting?

Hvis man ikke føler ens tid er mere værd, så er det bare at hoppe ind på GKWT og slave den igennem med 1000'vis af potentielle keywords. Jeg synes det er super fedt, Sander forsøger at lave noget nyt og tidsbesparende for os andre! :-)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

God Service Sander!

Det eneste jeg vil sige er at en CPC på minimum 1,2kr vil ikke generere fantastisk indkomst med 500 søgninger. Det er meget svært at estimere, men hvis man antager 50% traffik på søgeordet og en høj 5% cpc så vil man jo kun ligge på omkring: 15kr per måned på det keyword. Naturligvis kan man ramme bredere og naturligvis indkorperere flere keywords, men det er et ret spinkelt grundlag at lave en side for efter min mening. 

Jeg ville nok hellere se lidt bedre keywords og så betale lidt mere, man skal jo lave 1000 af de sider før det bliver sjovt :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:
Synes du det er en skidt ting?

Nej

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

Super fedt, at du forsøger dig med noget, der ikke umiddelbart er set før. Al respekt for det. Held og lykke med tjenesten - Jeg sender den videre med et tweet! :-)

EDIT: Og et hurtigt spørgsmål. Er de 500 søgninger brede eller eksakte? 

Det er selvfølgelig eksakte søgninger Skype-Wink'

Og tusinde tak for tweetet Skype-Wink

Bedste hilsner,

Sander

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

RasJe:

Så det din service består i, det er at tjekke hvad der er af frie domæner?

Og ellers kigge på den gratis statistik der er til rådighed, på google adwords keyword tool? 

Er det rigtigt forstået?

Ja, det er korrekt. Fordelen for køberen ligger i, at han ikke selv skal bruge tid på at kigge mange forskellige søgeord igennem, tjekke om de er ledige, finde gennemsnits pagerank osv. Altså er det simpelthen en service, der kan spare dig en del kræfter og timer Skype-Wink

Bedste hilsner,

Sander

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Broholm:

God Service Sander!

Det eneste jeg vil sige er at en CPC på minimum 1,2kr vil ikke generere fantastisk indkomst med 500 søgninger. Det er meget svært at estimere, men hvis man antager 50% traffik på søgeordet og en høj 5% cpc så vil man jo kun ligge på omkring: 15kr per måned på det keyword. Naturligvis kan man ramme bredere og naturligvis indkorperere flere keywords, men det er et ret spinkelt grundlag at lave en side for efter min mening. 

Jeg ville nok hellere se lidt bedre keywords og så betale lidt mere, man skal jo lave 1000 af de sider før det bliver sjovt :-)

Det har du evigt ret i Kristoffer. Jeg vil kigge mine søgeord i sømmene, og se hvor størstedelen ligger. Så vidt jeg husker, så er det kun en håndfuld, der nærmer sig de 1,2 kroner CPC. Så at sætte det et hak op kan bestemt være muligt.

Jeg kigger på det, og melder klart tilbage, hvis jeg sætter CPC'en op Skype-Wink

Man kunne også dele prisklasserne op, så de høje CPC søgeord kostede lidt mere. Jeg har da i hvert fald en håndfuld med mere end 5 kroner CPC Skype-Wink

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 5 (42 indlæg)