Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Niche Keyword Research - Fra 25,-

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim S:

Det er fandme i orden, Sander. Der er godt nok sket noget.

Jeg har et par mindre forslag:

Kunne du ikke give hver entry et unikt løbenummer, så det bliver lettere for alle som vil bestille blot at bestille "nummer 73 og 84"

Hvis skemaet vedligeholdes manuelt, ville det være fedt, hvis det øverst fremgik hvornår det senest var opdateret, så man ved om der er en risiko for at man bestiller en masse som allerede er taget.

Du bør nævne at CPC er på Googles search netværk, og at CPC normalt er mindre på content network. Bare så der ikke er nogen som kommer med kritik af af at du snyder på vægten.

Og så er spørgsmål: Er det manuelt du har checket gennemsnitlig PR og backlinks, eller bruger du et tool til det?

Og endelig, så ved du jo godt hvor det her bærer henad... Hvis det ender med at blive en succes, så er du nødt til at skrive en (lille og gratis) ebog om opsættelse af et niche website. Ikke på Mikael Rieck størrelse og grundighed, men specifikt møntet på nichesites baseret på dine keywords. Det er god branding.

Fortsat god vind
Kim 

Fænomenal feedback Kim! Tusind tak!

For lige at løbe dine ting igennem kronologisk Skype-Wink

Det med at give hvert keyword et nummer er jo fuldstændig genialt. Aaargh, jeg kunne have sparet et par timers tænkning på den front. Men jeg super glad for, at jeg nu har fundet en bedre løsning. Der vil blive sat numre på alle keywords, så det tager 10 gange så kortere tid at bestille. Tak for det tip!

Det med tidspunktet for opdateringer er også genialt - det tilføjer jeg også hurtigst muligt!

Angående "CPC normalt er mindre på content network" - kan du uddybe den på dansk? Stick out tongue

Nej, det er ikke manuelt - dertil har jeg brugt et tool Skype-Wink

- Og sidst men ikke mindst, så skal der da nok smides en guide på bordet i nær fremtid. Målet for mit eget vedkommende er blot, at opbygge et godt niche site først, før jeg deler ud af guides, når jeg ikke engang selv har opnået noget nævneværdigt. Men når det sker, så ryger der formodentlig også en guide af.

Bedste hilsner og tusinde tak,

Sander

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

CPC i Google Adwords tool er jo angivet som den pris en annoncør skal forvente at betale for et klik på en reklame når nogen søger på google.

Den første caveat her er at det normalt er billigere at annoncere via Adwords på content sites, som de niche sider vi snakker om her, end det er at få samme placering i Googles søgeresultater. Med andre ord, hvis du vil have din reklame vist i Googles SERPs skal du måske betale 4 kroner pr. klik, mens du kun skal betale 3 kroner pr. klik for at få vist din annonce på en hjemmeside med indhold.

Den næste pointe er (som bekendt) at google beholder de 32 % af klikprisen, mens vi kun får 68 %.

Den sidste del bør være de fleste bekendt, og er ikke et problem i forhold til din side, da CPC er Cost per Click, og du ikke har skrevet at det er hvad man får udbetalt, men hvad et klik koster. Den første del bør man nok tage forbehold for, da nogen kunne komme og brokke sig over at du har "annonceret" med en klikpris, som ikke er repræsentativ for en indholdsside.

Det er ikke en stor ting, og under alle omstændigheder er der jo ikke tale om eksakte tal, men du kan lige så godt tage forbeholdet for at slippe for problemer senere.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim S:

CPC i Google Adwords tool er jo angivet som den pris en annoncør skal forvente at betale for et klik på en reklame når nogen søger på google.

Den første caveat her er at det normalt er billigere at annoncere via Adwords på content sites, som de niche sider vi snakker om her, end det er at få samme placering i Googles søgeresultater. Med andre ord, hvis du vil have din reklame vist i Googles SERPs skal du måske betale 4 kroner pr. klik, mens du kun skal betale 3 kroner pr. klik for at få vist din annonce på en hjemmeside med indhold.

Den næste pointe er (som bekendt) at google beholder de 32 % af klikprisen, mens vi kun får 68 %.

Den sidste del bør være de fleste bekendt, og er ikke et problem i forhold til din side, da CPC er Cost per Click, og du ikke har skrevet at det er hvad man får udbetalt, men hvad et klik koster. Den første del bør man nok tage forbehold for, da nogen kunne komme og brokke sig over at du har "annonceret" med en klikpris, som ikke er repræsentativ for en indholdsside.

Det er ikke en stor ting, og under alle omstændigheder er der jo ikke tale om eksakte tal, men du kan lige så godt tage forbeholdet for at slippe for problemer senere.

Tusindet tak for den dybdegående information. Det sætter jeg sgu stor pris på Kim Skype-Wink

Numre er nu tilføjet, samt tidspunkt for seneste opdatering.

Bedste hilsner,
Sander 

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sander.

Super så simpelt du har holdt det. Det spiller. Lav evt. en wiki over begreberne og oversæt det sidste engelske der er på siden. Uden at lave en pdf-guide kan du måske lave en simpel "1-2-3"-guide til køb af din pakke, køb af .dk og sæt igang :-)

mvh

Thomas Astrup

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sander

Nu har jeg jo købt et af dig, og fuldtilfreds her. Men jeg synes måske nogle af dem er for nemme at spotte. F.eks den med sygdom har jeg spottet. Synes du ikke burde give så mange informationer.

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Astrup:

Hej Sander.

Super så simpelt du har holdt det. Det spiller. Lav evt. en wiki over begreberne og oversæt det sidste engelske der er på siden. Uden at lave en pdf-guide kan du måske lave en simpel "1-2-3"-guide til køb af din pakke, køb af .dk og sæt igang :-)

mvh

Thomas Astrup

Oi Thomas - tusinde tak!

Det er sgu en god idé - det må blive det næste jeg kigger på Skype-Wink

Bedste hilsner,
Sander 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil S:

Hej Sander

Nu har jeg jo købt et af dig, og fuldtilfreds her. Men jeg synes måske nogle af dem er for nemme at spotte. F.eks den med sygdom har jeg spottet. Synes du ikke burde give så mange informationer.

vh Emil

Oi Emil!

Hmm, det var jo ikke så godt. Jeg må kigge detaljerne igennem, og se om jeg kan sløre et par steder, så det ikke bliver lige så let.

Bedste hilsner,
Sander 

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du flere pa lager nu?

Billige seo pakker

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjenester.dk:

Har du flere pa lager nu?

Hej Tjenester.dk!

Tag et kig på min nye side http://nichestart.dk og se nuværende status Skype-Wink

Bedste hilsner,
Sander 

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:

Thomas Astrup:

Hej Sander.

Super så simpelt du har holdt det. Det spiller. Lav evt. en wiki over begreberne og oversæt det sidste engelske der er på siden. Uden at lave en pdf-guide kan du måske lave en simpel "1-2-3"-guide til køb af din pakke, køb af .dk og sæt igang :-)

mvh

Thomas Astrup

Oi Thomas - tusinde tak!

Det er sgu en god idé - det må blive det næste jeg kigger på Skype-Wink

Bedste hilsner,
Sander 

Vi er her jo for at hjælpe hinanden!

Wiki'en er hurtigt lavet, og hvis du er "heldig" og arbejder med lidt knofedt kan du måske ranke på nogle begreber / long tail begreber indenfor affiliate/adsense og nichesites :)

Sig til hvis der er noget jeg kan gøre.

mvh

Thomas Astrup

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)