Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Niche Keyword Research - Fra 25,-

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:

Ja, det er korrekt. Fordelen for køberen ligger i, at han ikke selv skal bruge tid på at kigge mange forskellige søgeord igennem, tjekke om de er ledige, finde gennemsnits pagerank osv. Altså er det simpelthen en service, der kan spare dig en del kræfter og timer Skype-Wink

Bedste hilsner,

Sander

Okay, jeg skulle bare sikre mig, at jeg havde forstået konceptet helt.

God vind.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fin idé.

Og hvad angår kritik af dit produkt, er der nogle der ikke vil betale for convenience for at spare tid og bruge den på andre ting, mens andre vil. Dine kunder, som du skal fokusere på og lytte til, er dem der vil betale for convenience.

Inden jeg kommer for godt i gang, skal jeg lige nævne, at jeg ikke er i markedet for hvad du sælger, så de næste punkter er ment generelt og ikke noget du behøver svare specifikt på. (Du er dog velkommen til at gøre det alligevel, for der er måske andre der gerne vil vide det).

Jeg har dog er par punkter til dig:

  • Jeg mangler mere info om de keyword-pakker, du sælger. F.eks. kunne jeg godt tænke mig at vide indenfor hvilke "brancher" de keywordpakker du sælger, ligger inden for. For hvis jeg skal udvikle et niche site omkring en keywordpakke, skal jeg bruge tid, penge og energi på den og derfor kunne det være rart for mig at vide om det er inden for et felt jeg har interesse i og/eller tidligere arbejdet med.
  • Du fortæller mig en del om hvad jeg kan købe, men ikke meget om hvilke fordele jeg får ud af det, og hvilke ting jeg kan opnå ved at købe disse pakker. Fokusér mere på hvorfor man skal købe fra dig samtidigt med at du forklarer på hvad man køber.
  • Sidst men ikke mindst, slog det mig, at du sælger "det du har", ikke "hvad kunderne efterspørger". Jeg tror, du vil få langt flere kunder og til en højere pris, hvis du ændrede produktet lidt så du tog imod bestillinger på keywordpakker der er mere skræddersyede til den enkelte kunde. F.eks. en kunde der gerne vil starte et mobil-site op, kunne være interesseret i at få dig til at lave noget mere specifikt research inden for mobilbranchen. Lige nu lader der mere til at du skal være heldig(ere) at fange en kunde der lige er i målgruppen til det produkt du har på hylden.
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

2.900 eksakte om måneden og en GNS CPC på knap 13kr. Og derudover 1.9k og 1.6k med lidt lavere klikpriser.

Det er, med andre ord, næppe sidste gang, jeg hopper på den her. Super fed tjeneste - mange tak for det! Jeg ser frem til opdateringer, når du finder flere af de rigtigt gode. 

Og som en hurtig note til Bjarke Klüwers meget interessante forslag:

Gør begge ting. Tag både imod bestillinger, men fortsæt også med den nuværende model. Jeg er helt sikker på, at Bjarke har ret, når han siger, der både er et marked og mulighed for at tage en højere pris ved en "sær"-bestilling.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Klüwer:

Fin idé.

Og hvad angår kritik af dit produkt, er der nogle der ikke vil betale for convenience for at spare tid og bruge den på andre ting, mens andre vil. Dine kunder, som du skal fokusere på og lytte til, er dem der vil betale for convenience.

Inden jeg kommer for godt i gang, skal jeg lige nævne, at jeg ikke er i markedet for hvad du sælger, så de næste punkter er ment generelt og ikke noget du behøver svare specifikt på. (Du er dog velkommen til at gøre det alligevel, for der er måske andre der gerne vil vide det).

Jeg har dog er par punkter til dig:

  • Jeg mangler mere info om de keyword-pakker, du sælger. F.eks. kunne jeg godt tænke mig at vide indenfor hvilke "brancher" de keywordpakker du sælger, ligger inden for. For hvis jeg skal udvikle et niche site omkring en keywordpakke, skal jeg bruge tid, penge og energi på den og derfor kunne det være rart for mig at vide om det er inden for et felt jeg har interesse i og/eller tidligere arbejdet med.
  • Du fortæller mig en del om hvad jeg kan købe, men ikke meget om hvilke fordele jeg får ud af det, og hvilke ting jeg kan opnå ved at købe disse pakker. Fokusér mere på hvorfor man skal købe fra dig samtidigt med at du forklarer på hvad man køber.
  • Sidst men ikke mindst, slog det mig, at du sælger "det du har", ikke "hvad kunderne efterspørger". Jeg tror, du vil få langt flere kunder og til en højere pris, hvis du ændrede produktet lidt så du tog imod bestillinger på keywordpakker der er mere skræddersyede til den enkelte kunde. F.eks. en kunde der gerne vil starte et mobil-site op, kunne være interesseret i at få dig til at lave noget mere specifikt research inden for mobilbranchen. Lige nu lader der mere til at du skal være heldig(ere) at fange en kunde der lige er i målgruppen til det produkt du har på hylden.

Hej Bjarke!

Tusinde tak for den fantastiske, konstruktive feedback. Det gør mig glad, at du har lyst til at give mig den Skype-Wink

Punkt1:

Det ville selvfølgelig være en fantastisk god idé. Problemet er bare, at jeg langt fra kan gøre det så specifikt, at det ville gøre nogen gavn for køberen. Hvis jeg havde en kategori der hed "mad", så ville folk let kunne søge på det selv, og i løbet af få minutter finde det søgeord selv. Derfor har jeg ikke kategoriseret dem efter fag, da dette ville blive for risikabelt.

Punkt2:

Det er et punkt jeg rigtig gerne ville tage til mig, og meget gerne ville forbedre. Desværre kan jeg ikke redigere i første indlæg, men kan da smide nogle fordele her, så fremtidige læsere også kan se dem. Fordelene er, at du vil spare meget tid med selv at researche, og lede efter nye hjemmeside idéer. Samtidig får du en rapport serveret, hvor sådan noget som den gennemsnitlige pagerank i top 10 er udregnet og pagebacklinks til enhver side i top 10 er fundet. Alle sammen små ting, som til sammen vil spare dig meget tid.

Og samtidig, for dem der ikke er kanon fantastifulde, og måske er kørt død i at finde nicher, får en sendt afsted til dem, som de kan gå i krig med, med det samme. Jeg har selv siddet og tænkt så det bragede ind i mellem, fordi jeg ikke kunne finde nogle nye keywords, der var interessante at give sig i kast med. Så fordelene er:

Du sparer tid

Alt er opsat pænt og overskueligt

Søgeord til den utålmodige

Punkt3:

Dette punkt ville jeg ønske, at jeg kunne tilbyde. Dog, hvis en kunde efterspørger et søgeord indenfor mobilbranchen, så er jeg på den, hvis der simpelthen ikke er et søgeord at opdrive, med de ønskede kriterier. Det ville kunne give mig mulighed for at sætte priserne op, men tilgengæld ville jeg formodentlig få dobbelt så meget arbejde (ikke at dette er skidt) - men flere kunder ville blive skuffede, i og med at jeg ikke kunne fremstille det forventede.

Tusinde tak for den konstruktive kritik - jeg vil læse punkterne igennem igen imorgen, og lige se hvad jeg kan ændre her og nu Skype-Wink

Bedste hilsner,

Sander

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende tilbud. 

Jeg har sendt dig en PB. 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fed tjeneste!

Jeg tænker bare, at du næsten er nødt til at hæve dine priser. Søgeord som dem, Halfdan har fået fat i, er umiddelbart mere end 100 kroner værd. Altså, for den rette køber. 

Jeg ved godt, at du ikke er momsregistreret, og sikkert stikker pengene direkte i lommen, men stadigvæk - don't sell yourself short :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, spændende tilbud. Det skal jeg prøve!

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en fin service som jeg gerne vil prøve af. Kan du give et fingerpeg om hvilken branche det omhandler inden køb, så jeg ikke risikere at købe søgeord i en branche man ikke vil arbejde med?

Hvis ja, så send gerne en PB, køber gerne den store pakke

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Umut Ücler:

Lyder som en fin service som jeg gerne vil prøve af. Kan du give et fingerpeg om hvilken branche det omhandler inden køb, så jeg ikke risikere at købe søgeord i en branche man ikke vil arbejde med?

Hvis ja, så send gerne en PB, køber gerne den store pakke

Hej Umut!

Du kan eventuelt smide mig et par hovedemner, som du kunne være interesseret i. Så kan jeg kigge mine nuværende keywords igennem, og se om jeg kan finde noget, der vil passe lige netop til dig. Dog er det langt fra sikkert, at jeg kan finde et 2000-? keyword - men eventuelt et par mellem 500-1000 Skype-Wink

Men smid mig endelig en privatbesked, så kan vi snakke videre der Skype-Wink

Bedste hilsner,

Sander

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)