Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skaber vi en falsk tro

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

uddannelse er en vigtige vej frem i livet og kan give en rigtige god grundviden heri livet , men husk man skal ikke kun stole blidt på uddannelse der er hårdt arbejde også vigtigt .

at vi alle samarbejder mere i alle brancher kan jo hjælpe hinanden bedre end vi bekriger hinanden , så det er frem og samarbejde og hjælpe den anden så hjælper den anden også dig , men sådan er det ikke altid i verden at man får lige igen vis hjælper en er der ingen sikkerhed for at få hjælp igen, jeg kunne godt tænke mig verden var bedre så vi alle kunne løfte verden bedre .

der er intet der er let at startet , jeg ser dog af og til nogle der spørger hvorfor de ikke tjener noget på deres affinitet side laver en standard wordpress side eller andet hurtigt såsom .bricksite og tror det er nu så kan man tjene vis 1000 kroner  på annoncer på sin side for man har brugt så mange timer på siden , så man skriver lige på siden koster 2800 kroner koster en annoncen om måneden dem er set nogle stykker af , men det er ikke vildt mange men helt sikkert dem som har skrevet er i falsk tro at de kan hurtigt tjene penge på siden og det er ikke godt at være i den falske tro .

i alt er det hårdt slid at starte noget op og læser løs i alle seo bøgerne følger med her på forummet dagligt og sluger al den viden til man få og man bloggen selv løs lidt , det eneste der nogle gange undre mig er jeg kan nå alt det jeg når på en dag bloggen andre steder være aktive amino.dk og andre steder , med grunden lige til vil lære det og være bedre og ved godt jeg er ikke nær så god som de super seo eksperter såsom thomas rosenstand og mikkel demib med mere , men det er jo heller ikke nødvendig man skal vide hvor sine begrænsninger går og satse på det man er bedste til for jeg kan noget de ikke kan , de kan ikke lave en engle i en pole stang med mere så jeg er ved at lære min satsning er mere og mere satse hvor jeg er bedste og det satser jeg mere og mere på nu , så find ud ad hvad du er bedst til og gør det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:
med grunden lige til vil lære det og være bedre og ved godt jeg er ikke nær så god som de super seo eksperter såsom thomas rosenstand og mikkel demib med mere , men det er jo heller ikke nødvendig man skal vide hvor sine begrænsninger går og satse på det man er bedste til for jeg kan noget de ikke kan , de kan ikke lave en engle i en pole stang med mere

Det er også den rigtige indstilling at have, Mikael.

Jeg ved i øvrigt fra pålidelige kilder, at både Thomas Rosenstand og Mikkel DeMib er grønne af misundelse og øver sig ihærdigt på at kunne udføre "en engel på en pole-stang". Skype-BigSmile

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Zalong Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes vældig meget herinde handler om SEO - Affiliate - Dropshipping og OFTE baseret på helt nye i business, som vil skabe sig en fremtid den vej.

Narres de lidt til at tro, at det er ikke særligt vanskeligt - at der er mange penge den vej - at det nok skal ende med villa volvo og vov - At uddannelse er lettere overflødigt, for idag kan man bare sætte en god web URL op og så kører det??

Jeg skal undlade mange kommentarer, men jeg er lidt nervøs for, at der er mange der tror, det er lettere med den vej, end den traditionelle hårdere vej via uddannelse/lære. 

Jeg påstår IKKE, at man ikke kan komme igennem med noget stort og smart via en webstore osv. - blot, at det er synd hvis mange tror, så kan de springe så meget andet over. 

At nettet er både nutid og fremtid, det er der ikke tvivl om - men business kræver stadigt generelt sin baggrund og sine "ofre" og lad være med bare at tro, I kan lave en web et eller andet - så kører den.

vh

Tror ikke der er flere herinde, end ude IRL, der bliver lokket til det ene eller andet. 

Men dels tror jeg at nettet har gjort at mange deler deres, til tider, meget naive forestillinger om at "hvis jeg nu bare..... Så strømmer millionerne ind" bliver gjort synlige for flere end deres nærmeste kreds.

Desuden tror jeg at "mig-mig-mig-generationen har skabt en lang række business-idioter, der aldrig har fået et ærligt råd, om at deres talent ikke matcher deres drømme!

Når det er sagt, så synes jeg at et forum som debatten på Amino, er med til at skabe kontakt mellem dem der har ideer/projekter og dem der har kompetencer, og samtidig er med til at give "fjolserne" gode råd om at deres ideer ikke holder!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
med grunden lige til vil lære det og være bedre og ved godt jeg er ikke nær så god som de super seo eksperter såsom thomas rosenstand og mikkel demib med mere , men det er jo heller ikke nødvendig man skal vide hvor sine begrænsninger går og satse på det man er bedste til for jeg kan noget de ikke kan , de kan ikke lave en engle i en pole stang med mere

Det er også den rigtige indstilling at have, Mikael.

Jeg ved i øvrigt fra pålidelige kilder, at både Thomas Rosenstand og Mikkel DeMib er grønne af misundelse og øver sig ihærdigt på at kunne udføre "en engel på en pole-stang". Skype-BigSmile

det også korrekt jeg skal også have en tekstforfatter over siden , jeg ved i hvert fald så meget man kan ikke kræve alverden af en strippere  vis bestiller 1-2 timer før og er parat til det perfekte shows vi er jo mennesker og desuden plads og musik anlæg humør publikum .

stripper skal dog også vejledes bedre med tekst på siden men jeg tror bare vi skal være mere realistisk logiske nok vis der er 38 grader varm dag skal man have bad før showet, jeg synes det er svært at forklare mange ting på min side men det har sådan set alle kan jeg se  vi skal alle kende vores begrænsninger og gøre derfra det man er bedste til

ps tror ikke pole stang er så nødvendig  for Thomas Rosenstand og Mikkel DeMib det er jo sådan set meste stripper moves man lære selv om mange ikke tør sige det åben er det en måde at lære nogle strip bevægelsers på og det er dog godt at verden er ved åben sig mere mod det erotisk univers og være mere åben om det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Alle kan lave en affiliate-side og leve af den. Det kræver bare viden, kapital, netværk, dygtighed, flid, interesse og en smule held.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Nicolaj Thomasen:

Det kræver bare viden, kapital, netværk, dygtighed, flid, interesse og en smule held.

Ikke mere end det? Piece of cake ;-)

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes vældig meget herinde handler om SEO - Affiliate - Dropshipping og OFTE baseret på helt nye i business, som vil skabe sig en fremtid den vej.


Det synes jeg også! og jeg hører til den kategori af unge som gerne vil være iværksætter. Jeg er så småt ved at sætte mig ind i de forskellige former og jeg synes bestemt ikke det er nemt!

Jeg har valgt at tage en uddannelse (HA-Almen Erhvervsøkonomi) for at få en god økonomisk forståelse inden jeg vil kaste mig ud i "web et eller andet".

Jeg ser bestemt det at skabe noget som hårdt arbejde og jeg vil gerne have de bedste forudsætninger for det - derfor har jeg bestemt ikke det billede, at uddannelse er lettere overflødigt :)

Super godt indlæg

Venlig hilsen
Jakob 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg er helt enig i at der er et overtal af "webfolk", men det der bekymrer mig er ikke at de er mange, det er fraværet af alle andre der er skræmmende.
Ikke at vi ikke har malere, producenter etc. på Amino, der er meget færre af dem.
Det kan betyde mange ting, men ikke at de ikke er velkomne eller velsete på Amino.
Jeg er yders bange for at mange af dem simpelthen ikke forstår at nettet er og vil fortsætte med at blive et af deres vigtigste forretningsredskaber, både til salg, marketing og netværk, men også til indhentning og deling af viden.

Så min frygt er ikke at "de unge" tror det er for let, men at "de gamle" er ved at blive tabt bag en vogn og snart skal forsøges af min og den yngre generation, selvom de er langt fra pensionsmodne.

Så skal vi ikke glæde os over at de unger fatter noget og så prøve at inspirere alle de andre til at komme med på vognen?

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Jeg er helt enig i at der er et overtal af "webfolk", men det der bekymrer mig er ikke at de er mange, det er fraværet af alle andre der er skræmmende.
Ikke at vi ikke har malere, producenter etc. på Amino, der er meget færre af dem.
Det kan betyde mange ting, men ikke at de ikke er velkomne eller velsete på Amino.
Jeg er yders bange for at mange af dem simpelthen ikke forstår at nettet er og vil fortsætte med at blive et af deres vigtigste forretningsredskaber, både til salg, marketing og netværk, men også til indhentning og deling af viden.

Så min frygt er ikke at "de unge" tror det er for let, men at "de gamle" er ved at blive tabt bag en vogn og snart skal forsøges af min og den yngre generation, selvom de er langt fra pensionsmodne.

Så skal vi ikke glæde os over at de unger fatter noget og så prøve at inspirere alle de andre til at komme med på vognen?

De bedste hilsner

Martin

Jeg opfattede ikke det oprindelige indlæg som web generelt, men mere de "kulørte" områder som SEO, Dropshipping og Affiliate. 

Jeg er helt enig i, at nettet har en kæmpe fremtid og de unge forstår det bedre end de lidt ældre. 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår nu heller ikke hvordan Seo, Dropshipping og Affiliate er " kulørt " ( Jeg tror heller ikke at det er din holdning Thomas )

Faktisk er det netop 3 salgsmetoder som oplever massiv vækst.

1 : Seo konverterer markant mere salg end adwords reklamer

2 : Dropshipping er effektivisering af din virksomhed

3 : Affiliate er fantastisk mulighed for virksomheder til øge online synlighed og salg.

Hvordan disse 3 emner skulle være kulørte, kan vel kun være fordi man ikke er forretningsmand i det hele taget, og ja så er det bedst at dreje nøglen om , mens man ønsker sig tilbage til den gode gamle købmand på hjørnet.

Den gode gamle købmand ønskede nu også¨den bedst mulige placering i gaden, han lavede også dropshipping ved at samarbejde med diverse leverandører angående varer han ikke lige selv havde på lager. Og han solgte også varer på kommission ( andel af en solgt vare = affiliate )

Well, vi bliver alle for gamle en dag

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)