Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50% dårlige betalere i min virksomhed.. :(

Side 1 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har nu været ude ved alle mine kunder og skal nu igang med 2. omgang (vinduespolering), men til min store overraskelse så er der ca. 50% der ikke har betalt deres regning til mig.

Hvordan skal jeg forholde mig ?

Skal jeg sende en rykker og komme igen, eller skal jeg bare glemme alt om dem med det samme ?

Synes det er træls første regning ikke bliver betalt af SÅ mange kunder og gider faktisk ikke rigtig bruge tid på at rykke dem alleredeså hurtigt, tænker bare hvad så næste gang ?

Jeg har idag haft besøg af pressen og imorgen kommer der oveni hatten en swwetdeal, så der skulle gerne komme meget meget mere gang i den nu.

Så vil gerne være forberedt på hvad i synes jeg skal gøre.

/Mikkel

Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have en klar rykker strategi. og den skal sige at du skal rykke dem, så snart de ikke betaler til tiden! 100kr pr rykker, og så bare igang. Folk som ikke betaler til tiden, har ingen rettigheder.

Jeg hedder Dan Jensen, og jeg er awesome!

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Havde jeg været dig Mikkel så havde jeg kørt ud til kunderne og hørt om deres vinduer ikke var pæne nok siden de ikke vil betale dig for dit arbejde. Hvis de så vælger at ikke betale når du nu har været ude hos dem, så begynd at send rykkere.

Skulle de sige at det ikke var godt nok, så ville jeg nok tilbyde dem en polering til halv pris når regningen er betalt som så er 100% som kunden ønsker.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men synes den er lidt svær :)

De fleste kunder betaler 100-200,- pr gang så nogen for dobbelt op på regningen, hvis de får en rykker..

Tanken er også jeg virkelig ikke gider døje med kunder og slet ikke til den pris, så heller undvære, det kræver jo mere tid..

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

kender en i samme branche som du, han tager et kopi at den regning som ikke er betalt med næste gang han skal besøge dem til en ny polering. Så siger har at de nok har glemt at afregne, og spørger dem om de ikke lige kan få det klaret

/Hilbert

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg har faktisk fået en del ros for mit arbejde på både facebook og trustpilot, jeg regner jo med kunder der evt ikke skulle være tilfredse ville ringe og sige det..

De har jo mit nr på regningen..

Men ja kunne da måske prøve lidt rykkere af, kræver bare tid..

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

En venlig påmindelse første gang plejer at give et godt resultat. Skal du til at rykke flere gange er de nok ikke værd at spilde tiden på. Du kan indgå en aftale med et inkasso firma for et årligt gebyr, men det er dyrt når man lige er startet. 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Man har jo bare ikke lyst til at komme igen når første gang ikke bliver betalt, der burde man vel være mest opmærksom på det :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg plejer lige at ringe til folk og sige at du har fået en liste fra bogholderen hvor der står de ikke har betalt, og du vil derfor høre om det er korrekt?

Hvis de siger det er en forglemmelse så spørg om de kan ordne det idag, for ellers vil bogholderen sende en rykker og de penge kan de ligeså godt sparre hvis de er betalt imorgen.


Så viser du kunderne at du har overskud fremfor at være en dum skid der smider 100 kr oveni, og så har du dem jo næppe som kunde mere.

Det er så nemt blot at udskrive rykkere men hvis denne metode jeg har fortalt om ikek virker, så skriver du naturligvis en rykker dagen efter.

Skriver du en rykker så trækker folk alligevel betalingen og i mellemtiden skal du jo ikke være så dum at yde dem service, men du risikere også at være taberen for så finder folk bare et andet firma, så hellere ydmyg overfor dine kunder... det virker for mig i langt de fleste tilfælde, for selvom jeg læser jura på uni og sagtens kan trække kunderne igennem hele systemet fører det ikke noget godt med sig.

Hvis det så er gentagende gange må du ta det op til overvejelse om du skal ændre strategi. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

"undskyldningen" om bogholderen rager ikke folk om du har sådan en!

dermed viser du også at du koncentrer dig om dit arbejde, du ender ikke med at være den som konstaterer at de er dårlige betaler, MEN husk på at du er deres kontaktperson! 

Side 1 ud af 10 (95 indlæg)