Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50% dårlige betalere i min virksomhed.. :(

Side 3 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad lige med en gaffel i munden da jeg kom i tanke om at hvis du ex. fakturer dem hver måned kan du jo evt. sælge fakturaerne til et firma ex. http://www.sveafinans.dk/

Så får du dine penge og så fakturer firmaet dine kunder... betaler de ikke til tiden sørger de for at rykke dem, og dit navn kommer ikke til at fremgå af regningen.

Når du har gjort dit arbejde smider du en seddel hvor der står "mit honorar opkræves af xxxx"

Geden er barberet, du får dine penge til tiden, du skal ikke rykke folk og være det dumme svin"

Det koster så et par procenter med de er hurtig tjent ind igen hvis folk ikke betaler eller hvis du har udgifter til advokat o.l. 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel, er det ikke ret normalt at få pengene kontant i din branche?

Husk at få mobilnummer, og så send SMS beskeder til dem der ikke har betalt. Sæt det op så du kan sende direkte fra nettet.

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi benytter os selv af vindues polering, vi er ekstremt dårlige til at få betalt det sølle beløb på 155 kroner. Vi fik ikke betalt den sidste gang og nu var der dobbelt oven i, og en fin seddel hvor der stod at vi kunne lave månedlig overførsel til deres konto på 167 kroner, da de kommer hver 4 uge. Så nu har vi sat den til betaling hver måned til den første, og håber vi har en glad vindues pudser. Og det er sku sølle af dine kunder at de ikke betaler det lille beløb, også sølle af mig selv da man ikke lige anser det for noget, men trods alt jeres levebrød.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:nej ikke de kunder jeg har, folk er jo på arbejde når jeg kommer forbi :) så altid på "klods"

Colaflaske:

Ja problemet er måske mange tænker det jo ikke er ret mange penge, men vi løber for rundt til den "sølle" pris , så afhænghig af alle betaler ;)

/mikkel

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel og Sarah:
Ja problemet er måske mange tænker det jo ikke er ret mange penge, men vi løber for rundt til den "sølle" pris , så afhænghig af alle betaler ;)

Derfor lav en høflig seddel hvor du henviser til at de fast hver måned indbetaler til din konto, og skriver deres adresse? 

Du kan smide en pm med din mail, så kan jeg sende den seddel jeg har fået af dem?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen vil da have den i overvejelserne :)

du får lige min mail på PM ;)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Mikkel og Sarah:
Mark:nej ikke de kunder jeg har, folk er jo på arbejde når jeg kommer forbi :) så altid på "klods"

Overvej at sælge klippekort til vinduespudsning.

Køb 10 gange vinduespolering og betal for 8.

Eller køb 12 måneders vinduespolering (1 gang om måneden), betal kun for de 10.

Eller få pudset dine vinduer i tre måned, betal kun for de to ved køb at et Klippekort-3.

Derved opnår kunden rabat ved at betale up front og du fjerner din kreditrisiko i ét hug.

Klippekortordninger er på mange måder en god forretning for både sælger og køber.

Jeg har rigtigt gode erfaringer med det i min IT virksomhed. Og jeg er sikker på, at det også kan være en holdbar løsning i din virksomhed. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

tænker på. Kan du ikke lave en klippekort ordning. Du sender en faktura på 10 poleringer. måske smide en gratis oven i prisen for at folk synes det er en god ide. Når de har betalt klippene er det gyldige.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Mange tak, det var også en mulighed :)

Jeg har jo haft muligheden med hver 10. polering gratis, men var der ingen der ville benytte sig af, de fleste mente det jo tog lang tid og få den bonus, så var ikke værdi for dem..

Men ja man kan måske lave den med klippekort på 5 og få den 6 gratis, det lyder måske ikke af så meget for kunden, det med upfront ville jo være lækkert, for ikke sjovt og skal bruge tid hver dag på at få penge hjem fra kunder, så skal priserne jo langt højere op

/Mikkel

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

imorgen kommer der iøvrigt en kampagne på sweetdeal som køre weekenden over, godt nok til lav pris, men håber og regner da med sweetdeal/avisen udbetaler til mig

Side 3 ud af 10 (95 indlæg)