Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og IP adresser

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Tak for de kloge ord og iøvrigt en pæn og informativ hjemmeside i har. Den vil jeg lure lidt mere på. Jeg forstår det du siger, men alligevel bliver jeg nød til at spørge....

Hvis jeg gerne vil være stærk på ordet "æbler" men holder op med at skrive det som du siger og i stedet titel "f.eks" grønthandleren.dk   ....hvordan bliver jeg så stærk på æbler ??....hvori består styrken når jeg bruger mit firma navn ??

Er sådan en signatur jeg bruger også forkert f.eks ...skal det bare være promaling.dk ?

Tak for dine svar hidtil :-)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunsten er at variere og ikke benytte de samme ens keywords hver gang.

Har du for mange ord med Æbler, så kan du blive straffet og straffen er benhård.

Derfor skal du helst linke med forskellige sætninger og ord og meget gerne bruge dit brand.

Google ved udmærket, at dit site handler om æbler, det står der jo på forsiden i overskriften (smart ting i hvert fald) Så den værdi du får ind på siden fordeles ud på de søgeord siden ranker for, frem for et enkelt. Så der er stadigvæk værdi og branding links eller naturligt klingende linktitler som f.eks. "klik her" dem bliver man i dag nød til at inkluderer i sin linkbuilding, for ikke at blive banket sønder og sammen af Google.

Hvor grænsen går mht antallet af exact match keywords (f.eks. æbler til en side, der handler om æbler), er svært at sige noget om, det holder Google naturligvis hemmeligt. Men analyser af de sites, der ikke blev ramt af Penguin, viser at der helst ikke skal være alt for mange af de smarte links (tror jeg så en analyse, hvor de endte med et tal under 10%)

Teoretisk set kunne man jo så tro, at du ikke ville blive vist for dit brand mere, hvis du bruger dit brand til at linke med, meeen så tumpede er de dog ligegodt ikke hos Google.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Jonas,

puuuhaa...man skulle bare have opfundet google ;-)

Tak for alt din information.....

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, eller malingen.

Hvad med nanomaling, er det kommet på markedet? - det må sku hæfte godt.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Der er flere nano produkter på markedet, men mig bekendt kender man ikke de langsigtede konsekvenser endnu ved brugen af disse....

Tja, maling er jo en gammel opfindelse og den findes der ingen patent på som Google mere eller mindre sidder solidt på søgemaskinen

Kunne være spændende hvis de fik lidt mere konkurrence engang i fremtiden.....

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)