Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg se jeres WP side ?

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 21:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften alle sammen.

Jeg går lidt og leger med et lille hygge projekt, og jeg skal ha byggede det i en WP løsning.

Så jeg kommer nok til at oprette lidt sprøgsmål og tråde her inde om det ;-) 

Jeg kunne godt tænke mig nogle ideer til mit teme og hva siden skal kunne. Så tænkte på om jeg ikke 

må ses jeres WH site/blog og få nogle ideer. Måske i også vil fortælle lidt om siden, hvad tema bruger i

er det et købt el gratis, og så måske lidt om det plog in i bruger ?

Det kunne ihvertfald være en stor hjælp for mig. Og hvis der er nogle af jer som har nogle fede

ting så sender jeg jer måske lige en lille mail med nogle sprøgsmål hvis det er okay ?

De bedste hilsner

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 21:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mick.

Ellers kan du tjekke http://themeforest.net, http://www.wpexplorer.com eller google lidt:)

Har desværre ikke nogle jeg kan vise dig lige pt. men kan vende tilbage om 1 uge når nogle af dem er klar.

/Asger

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 21:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan du tro..

Du kan fx se min wordpress side om cykling

Det er sundt at cykle, og man kommer i godt humør.. Man kan både tage en tur på mountainbiken i skoven,

eller man kan tage en tur på landevejene på en racercykel.. Begge dele er sindssygt lækkert!

Mvh Tobias.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 21:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores side om studenterkørsel er også lavet i Wordpress. Temaet er købt via themeforest og der er så lavet nogle forskellige ændringer.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 21:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick,

Jo selvfølgelig.

Min første side er GoingToCopenhagen.com, hvor jeg bruger temaet "Winterplain".

Det er et gratis theme, men jeg synes både design og layout passede perfekt til de ting jeg skulle bruge. Desuden var den nem at gå til og arbejde videre med. Det var min første egen hjemmeside.

Af plugins bruger jeg:

All in One SEO Pack : siger lidt sig selv, men altså - til SEO-mæssige formål

BackWPup : mulighed for backup af WP-installationen direkte til FTP

Easy FancyBox : jQuery galleri-extension, da jeg ikke kunne finde ud af at kode det selv.

Facebook Comments : facebook-kommentarfelt i bunden af siderne.

Wordpress Gzip Compression : cache til WP, som får det hele til at gå hurtigere.

Derudover har jeg hjemmesiden Kammersgaard Energy&Construction, som er på themet "RT-Theme 15" som jeg betalte for. Da jeg så det, synes jeg bare det så skide godt ud, og passede lige til min side.

Den eneste plugin jeg har her, som jeg ikke har på den anden side, er Contact Form 7. Og ja, den giver anledning til at brugere kan kontakte mig direkte igennem en kontaktformular.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har min wordpress side med strippere der kan let oprette annoncer og betaling er med i systemet det er lavet i classipress annonce themes http://www.appthemes.com/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 21:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Min side er også lavet i wp, stadigvæk under opbygning, men det er en alternativ måde at bruge en wp side til efter min mening.
LHCreative - Apps
held og lykke med din side
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 21:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Blogtrend.dk er bygget i WP ud fra et købt theme, der dog efterfølgende er blevet modificeret forholdsvis meget. Af plugins er der tilføjet forholdsvis mange for at øge funktionaliteten, så det er nok lettere at svare på, på en PM, hvis du har spørgsmål til siden - du er altid velkommen til at spørge hvis der er interesse Big Smile

 

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 21:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 4 (40 indlæg)