Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg se jeres WP side ?

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 21:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Min blog om gadgets er bygget i WP - den er dog helt ny, og stadig under konstruktion :-) 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Derudover har jeg hjemmesiden Kammersgaard Energy&Construction, som er på themet "RT-Theme 15" som jeg betalte for. Da jeg så det, synes jeg bare det så skide godt ud, og passede lige til min side.

 

Sjovt som man kan få forskellige ting ud af et theme, jeg forsøger mig også med RT-Theme 15. Er ved at være overbevist Wordpress bruger, det er squ smart. Eneste anke er at det alt for langsomt, men det kan være det er min udbyder web10 der har solgt mig et for billigt produkt, det er ganske billigt må jeg sige.

Men det jeg arbejder på er som altid mine pileting og tapeting. www.monbjergpil.dk

Hilsen

Lars

 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 23:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at være træt af at se flere webbureauer have samme tema som mig - Det virker lidt uprofessionelt. Jeg har derfor lavet mit eget tema bygget på WP

(det ligger på en test server lige nu : Der mangler stadig ændringer)

http://downpublic.info/wpdemo/bulldesign/

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 23:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har startet firmaet BackupBox vores nuværende design er gratis kan ses på backupbox.dk. vores nye er dog backup-box.dk som vi har betalt for.

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 23:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et par sider opbygget i WordPress efterhånden...

Du kan se en af dem som omhandler iPhone telefoner og nyheder 
Har også nogle andre sider, men orker ikke lige at skrive om den

Temaet, som siden har, er et købt tema, som jeg bestilte hos et webbureau

På siden er plugins såsom AIO SEO, Total Cache, Login LockDown, Contact Form, Google Analytics, Sociale medier osv... Det giver lidt ekstra til siden ;)

 

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 00:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit wp site handler om markedsføring..

Temaet er et gratis, som jeg har redigeret noget i, så der ikke fremtræder reklamer osv for andet.

det er stadig ret nyt, så derfor er der nok en dle ting der bliver ændret hen ad vejen, men here you go: Marketing101

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 00:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick

Sjovt, så fil jeg lige en spændende gennemgang i en masse flotte WordPress sites:-)

Mest funktionel i gennemgangen til nu, er efter min mening hosting4real.net. De har taget højde for at deres side kan læses fra et hvilket som helst medie.

Jeg har selv lavet ny shop side, efter samme princip - måske ikke helt så stilren som ovenstående - men lavet med fokus på at den skal kunne ses på et hvilket som helst medie (http://shop.jed.dk). Min side er bygget med et Kriesi Thema, Propulsion, købt gennem Themeforrest. Du kan se flere sammenlignelige Themes på ww.krieesi.at/theme-overview

Held og lyke med projektet

Mvh. Jesper

Fra Montpellier, Frankrig
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 27
Fra  The WordPress Security Checklist Skrevet kl. 00:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står for The WordPress Security Checklist, hvor du selvfølgelig også kan få nogle gode tips til hvordan du sikrer dit nye WordPress site...

Vi bruger Genersis Theme fra Studio Press - koster lidt penge, men det virker godt...

Sådan Sikrer Du Dit WordPress Site: The WordPress Security Checklist

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 12:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg anmelder fladskærme på AV Blog, hvor jeg bruger temaet Boulevard fra Themeforest. Det er i øvrigt samme tema som Marcus benytter på sin gadget blog, så det kan være interessant at se hvordan de er implementeret lidt forskelligt.

Så vidt jeg husker kostede det $35, da jeg købte det.

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)