Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan med betaling på webshops?

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere og også jer andre!

Jeg vil gerne starte en internetbutik. Men hvordan får man lavet sådan en betalingsservice på hjemmesiden som der er mange der har hvor man kan betale med alskens kort?

Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det nemmeste, billigste og hurtigste er at benytte en af de færdige webshopløsninger med CMS, betalingsgateway (godkendt) etc. F.eks. kan du oprette en gratis demo og "lege" med den i 14 dage her: http://webshop.concept-i.dk
 
 
Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for jeres svar
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv evt. grabit media - se deres hjemmeside http://front.gate.dk/e-shop.htm - hvor der er en beskrivelse af deres e-shop løsning
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

jepp hvis det er udelandske kort -

Serviceafgift
Danskudstedte betalingskort: 0,75 % af din omsætning på disse.

Danskudstedte Maestro og Visa Electron: 0,40 % af din omsætning på disse (dog max. 4 kroner pr. transaktion). 

Udenlandske udstedte betalingskort: 5,75 % af din omsætning på disse.
 
taget her fra: http://www.pbs-international.dk/07808F8F-82D8-4173-B733-12802FED298A.W5Doc

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo helt uhyrligt. Det erindrer jeg aldrig at have set web shop udbydere gøre opmærksom på. De slår kun på hvor nemt det er - og hvor godt og billigt deres egen del er.

Og jo - jeg kender næsten forsvaret: "Jamen det er jo os uvedkommende" - så lad bare være med at komme med undskyldninger.
 
Summasumarum er jo at en shop med selv en beskeden omsætning uden for DK bliver VÆSENTLIG dyrere i drift end det som shop-udbyderne "lægger op til".
 
Nå - nu fik jeg lidt luft.
 
Mvh/CLausen
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os nu holde skidt og kanel adskilt. En shop er en ting og et betalingsmodul noget helt andet. Man kan sagtens starte en webshop uden betalingsmodul, hvor man så kan sende pr. efterkrav, kunderne kan sende en check eller de kan benytte bankoverførsel.  Det er omkostningsfrit for alle parter.

MEN kunderne er selvfølgelig dårligere stillet mht. sikkerhed for at varerne nu også bliver leveret. Så vil man noget seriøst er der ingen vej uden om et betalingsmodul. Her skal man iøvrigt indsende en ansøgning til PBS som så vurderer om man kan "få" en sådan. Det koster en tusse om året at have en sådan aftale med PBS og derudover 1,25% af omsætningen (min. 1,95 kr.) Så der ryger en lille luns af kagen her.
 
Egentlig underligt hvorfor stort set ingen netbutikker har dette gebyr stående som en selvstændig psot på fakturaen, når det nu er tilfældet i allle fysiske butikker. Er der nogen som har en fornuftig forklaring på det?
 
Til sidst lige et lille hip til E-mærket. Hvorfor kan det ikke være op til kunden, hvordan han/hun vil betale. E-mærket kan ikke fåes hvis man tilbyder bankovf./homebanking. Jeg ved godt at kundens sikkerhed her er dårligere. Vi har i vores shop givet mulighed for både Dankort og bankovf. da det er vores erfaring at der er en del som ikke ønsker at benytte Dankortet til netbetalinger eller også har de slet ikke noget. Istedet kunne man vel indgå en kontrakt med E-mærket med en tilhørende bankgaranti så man sikrede de kunder der ønsker at benytte bankovf. 
 
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo-jo Lars de 1,25% er på danske kort. Betaling fra udenlandske kort er de her små 6%. Lav selv lige et regnestykke på det !
 
Samtlige wehshop udbydere jeg erindrer har et lille forsigtigt link (hvis noget overhovedet) til pbs hjemmeside. Her må man så selv pløje sig igennem teksterne.
Hvis der er nogen her i Amino forum som kan argumentere for, at det ikke er en bevidst udeladelse fra webshop udbyderne, at de ikke nævner noget som helst omkring pbs delen, så værsgo''.
 
- og argumentet at det er 2 forskellige ting holder ikke her. Det er jo 2 ting som er afhængige af hinanden. I mine øjne er betalingsmodul et must i dagens nethandel.
 
Mvh/CLausen
Side 1 ud af 4 (39 indlæg)