Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webshop sælger intet - hvordan kan jeg skabe mere salg?

Side 4 ud af 9 (84 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så kan det jo næsten kun være priserne der er noget galt med.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syndes din webshop virker pænt og køre godt nu men dine tekster er lidt ligesom dem fra en Bilka reklame avis. Jeg tror du skal køre mere på brandt navnet og ikke skrive: Smuk design skuldertaske men skriv noget med  italienske Fornarina taske i overskriften.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bruno

Det er taget til efterretning.....virker fornuftigt

Mvh Søren

 

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem jeg handler med skal være mere fremhævet og jeres profil skal fremstå meget mere som en seriøs virksomhed hvor man ikke er tvil om de er prof  og ikke skrive som i gør her, vi er en familie der vil gerne betegnes som en seriøs virksomhed som leverer smykker i top kvalitet. når i skriver det på den måde virker det for ikke særlig overbevisene. Jeg tror i skal kontakte en god tekst forfatter der kan får jer til at fremstå rigtigt.

Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

kjeldtoftolesen:
MEN STADIG INTET SALG !!!!!!!!

 

Du kunne prøve at oprette en konkurrence på min side Gætprisen.dk. Så får du god opmærksomhed om din webshop, hvor din eneste udgift er et enkelt eksemplar af et valgfrit produkt og fragt til vinderen.

Du kan sende mig en mail på info@gaetprisen.dk hvis det har interesse.

Ps. Vi kører lige nu en kampagne, hvor du kan få 3500 gratis visninger af dit banner med, når du opretter en konkurrence.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes ikke den ligner en sexshop.. eller også kommer jeg ikke nok slige steder ;)

MEN mit første indtryk var at det var upersonligt. Jeg er en kreativ person, jeg kigger med mine følelser -nok lidt anderledes end mange af jer der har svaret. Men hvis nu jeg skulle ønske mig smykker fra denne side, og overtale manden til at købe dem, så skal du også nå ud til mig -til kvinderne. Og vi er lidt mindre visuelle, og meget mere følelses orienerede.

Det kan godt være at jeg er farvet af mit eget fag, men jeg mangler noget tekst på din landingpage der fortæller mig at nu er jeg ankommet til en eksklusiv forretning, lidt om hvem jeg handler med ( det er jo mange penge jeg skal af med, så skal jo være sikker på at jeg ikke bliver snydt, når jeg nu sidder derhjemme og holder krampagtigt fast i dankortet Big Smile )

Det behøver ikke være side op og ned, men lidt ord her og der, der giver mig fornemmelsen af at handle med rigtige mennesker og ikke en robot, eller endnu værre; nogle farlige gangstere der snyder mig ;)

 

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 28. Oct 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Bamsekram.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes, at du skal passe på med at reklamere med Trustpilot banneret "Vores kunder elsker os" 5 stjerner. Når det i virkeligheden kun er 4 stjerner og 1 anmeldelse.

---

Bamser i Bamsekram

Bamsekram er Danmarks blødeste webshop. Køb dine bamser og fødselsdagstog online. Steiff, Teddy-Hermann og GUND.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin77:

Jeg synes, at du skal passe på med at reklamere med Trustpilot banneret "Vores kunder elsker os" 5 stjerner. Når det i virkeligheden kun er 4 stjerner og 1 anmeldelse.

Man kan vel heller ikke med rette sige 'kunder', når der kun er en?!?! Smile

Hvad er det for nogle ord du annoncerer på i adwords?

Hvis du annoncerer på 'billige smygger', men ikke er billigere end dine konkurrenter rammer du jo ikke kunderne. Hvis du reklamerer med 'eksklusive smykker' på adwords, men ikke er mere eksklusive end dine konkurrenter, rammer du jo ikke dine kunder.

De hits du har, er det overhovedet potientielle kunder?

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bemærkede straks navnet, og synes det lyder som noget jeg ville købe til børn. Farvede legetøjs sten.

Lyder sådan billigt i det, og priserne matcher ikke mine billige tanker :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I skal være meget aktive på samtlige socialenetworks der findes og lave mange reference sider

så i kommer i toppen af search engines. Det er faktisk ikke så vanskeligt, men kræver

hårdt arbejde.

mvh

Thomas

Side 4 ud af 9 (84 indlæg)