Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

F1: Hvor nørdet er det ikke lige? :)

Side 1 ud af 9 (86 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,


Hvor mange aminoer vågner egentlig tidligere en kold søndag morgen, for at se optakten + formel1 løbet egentlig? :) dels generelt, men især idag...


Jeg sidder i hvertfald klar foran skærmen, og venter på løbet i Indien... :) et løb som jeg ikke håber Vettel vinder... Håber at enhver anden, og helst gerne at Alonso vinder. På den måde opretholder vi spændingen til det sidste løb... :)


Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jun 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mehmet,

Der er også andre Amino'er som bla. jeg der står op sådan en tidlig søndag morgen for, at se Formel 1 ;-)

Selvfølgelig er det da Alonso der skal vinde, ikke kun for at opretholde spændingen men fordi han rent faktisk fortjener det,

jeg har været Alonso tilhænger i mange år og jeg håber da at han går hele vejen i år!

Hav et rigtig godt løb og fortsat god søndag!

Find spændende varepartier hos Norcap Wholesale ApS!

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Emil,


Du lyder som en der har forstand på hvad du taler om! :D

- Indtil sidste løb, førte manden mesterskabet i en bil der tydeligvis ikke var på højde med RedBulls...! :)

Håber at det blivef et rent løb, hvor han scorer en god portion points idag..


Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld mig, men er det stadig morgen eller hedder der formiddag nu?

Jeg holder med Ferrari men de kan desværre ikke vinde samlet i år. Heller ikke i år.

Men jeg har kørt en rigtig simulator som F1 kørerne bruger til at træne i, det er supervildt. Har også billet til at køre i den i år, men kan ikke nå det, desværre.

Så hvis der er nogen der skal en tur til Florida så er billetten her......og man kan køre lige så mange gange man vil over 4 dage. Stick out tongue

Sad 

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser tit formel1 på FULL HD! det fantatisk. 
Holder med Redbull teamet,  

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg er fristet Claus...! :D


Jeg må køre alt det jeg vil i 4 dage siger du? :) er du gal, jeg ville sove/vågne/spise/bo i den simulator i de 4 dage så...! :D


Kan bare ikke få hverdagen til at hænge sammen, med alle de projekter jeg arbejder på... :)


Hvis jeg havde haft tiden, så havde jeg spurgt ind til hvad du skulle have for den billet...


Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, desværre ikke sove der.........man skal stille sig i kø så der kan være ventetid mellem turene. OG det behøver man, efter sådan en kørsel på bare 5 min så er kroppen helt rundt på gulvet når man ikke er vant til det.

Det er i Orlando 13-16 november. Der er mange andre ting at se og smage på til den udstilling.

Billetter til Orlando er ikke specielt dyre på denne årstid og så er der nok 20 grader varmere end i DK.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må jo nok indrømme, at jeg også er en af de aminoer der står tidligt op til hvert eneste formel 1 løb. :-)

Sidder også hver gang og bander over, at Vettel kører så skide godt, og håber hver gang på, at enten Alonso eller Hamilton kan hente ham på den sidste omgang :-)

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,



Et stille og til tider små-kedeligt løb :) men god underholdning alligevel... Fonuftig indsats fra top 5 kørere synes jeg...


Alonsos overhaling "ellef forsøg på overhaling" på Hamilton og Button på første omgang var pænt fedt - og det var det eneste højdepunkt på alle 60 omgange synes jeg.. :) Hvad skete der egentlig for Button?



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står også op kl. ''lort'' en søndag morgen for at se det. Det er utrolig spændende, da der pludselig kan opstå uforudsete ting. Jeg holder med Alonso, da jeg er fan af Ferrari og holder med de bedste. Skype-Smile Alonso gjorde det godt i dag, men Vettel forhindrede ham desværre i at vinde.

Jeg sidder klar foran skærmen om et par uger, når de skal kører næste gang.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Side 1 ud af 9 (86 indlæg)