Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

F1: Hvor nørdet er det ikke lige? :)

Side 5 ud af 9 (86 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vettel er en utrolig dygtig køre, og han har uden tvivl fortjent, at vinde. Men han er godt nok blevet reddet af de safty car mange gange! Ikke kun i dag, men også i andre løb.... 

Jeg holder ikke med Alonso, men hellere Alonso fremfor Vettel ;) BTW, godt kørt af Kimi i dag.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var faktisk ikke så imponeret af Vettel i dag.. Den ene "hårde" overhaling han laver er faktisk kun mod Button - resten er folk som udgår, safety cars eller taktik, da han bliver hevet ind og får skiftet dæk efter 13 omgange, hvilket gør at han kun skal overhale "back markers", mens resten går i pit og han dermed "overhaler" dem på den måde.

Så der er intet i hans kørsel som gjorde, at jeg ser ham som mester. Han er god til, at komme på pole og så derefter kører fra de andre i løbet, hvis han altså starter på pole. Når han starter nede i feltet, så har han aldrig klaret det godt og heller ikke når han bliver presset - det så vi fx i Australien, hvor han kørte af banen, da Button pressede ham lidt.

Han har en bil som er helt fantastisk, men jeg er sikker på at en kører som Alonso eller Hamilton ville få langt bedre resultater end Vettel. Jeg er derimod imponeret af Alonso som ikke har bilen, men kan holde fast i toppen. Ja, han lever også på at folk ryger ud i dag, men igennem sæsonen har han formået at få point i hvert eneste løb med en dårlig bil (bortset fra 2 gange hvor han bliver kørt af banen).

Ja, Vettel er hurtig og dygtig, men imponeret har han ikke. Hvis han kørte i Sauber sammen med Alonso eller Hamilton - så ville han 9 ud af 10 gange ende som taberen.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Så køres der igen om 19 min............og denne gang er det ikke om morgenen, jubiii.

Desværre ser det ikke så lovende ud for de røde..........kvalifikationen viste kke gode tegn.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,


Jeg har set med fra første sekund af optakten :D

- De røde er kreative med Massas gearkasse... Men jeg tvivler på at det kommer til at betyde det helt store for mesterskabet... :$ Den eneste chance som Alonso har nu, er hvis grosjean tager de første par kørerer med sig, på vej op til det første sving :D eller hvis der sker et eller andet mekanisk med Vettels bil... Ellers er jeg bange for at Alonso ikke har en jordisk chance - desværre...


Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud somom Alonso er ved at lave en "Vettel" allerede oppe som nr 3.

Nu skal vi bare have Hamilton til at køre op i Vettel så er den hjemme!!!

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Massa har lige kørt hurtigste omgang, så de røde kan altså godt køre hurtigt osse.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor er det et født løbet...! :D indtil videre altså...

- Så mange rene overhalinger...!



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er gang i den, nu sidder man lige pludselig og holder med Hamilton  så han kan tage 1. pladsen.............og give lidt spænding til Brasilien løbet.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver spændende og se om Hamilton kan holde 1. pladsen..

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Claus,



Er vi enige om at også selvom at løbet slutter lige nu, så er mesterskabet ovre egentlig? :$ kan du på nogen måde se det for dig, at Alonso går hen og tager dette års mesterskab?



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Side 5 ud af 9 (86 indlæg)