Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

F1: Hvor nørdet er det ikke lige? :)

Side 9 ud af 9 (86 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kenn,


Enhver der slår væk fra dette løb, har ikke forstået f1 :D



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Slår væk når der kommer reklamer.. Gider simpelthen ikke se tre reklameblokke i træk :) 

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er så vildt det her... Jeg er så godt underholdt :D Det er helt utroligt det her....



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var godt nok en god afslutning på en god sæson. Alonso var så tæt på men alligevel så langt fra.

Tillykke til Vettel med VM, så tager Alonso VM næste år.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis alle løb i sæsonen havde samme spændingsniveau, så ville jeg let miste 10 år grundet stress :) Det var da helt vildt så spændende det var og fedt, at Massa kørte så fair som han gjorde overfor Vettel!

Vettel havde den bedre bil gennem sæsonen og Alonso var den bedre kører.. Men kan da slet ikke vente til næste sæson, bliver skønt og med Hamilton på et nyt hold, så kan man vel også håbe at vi får fem hold som kan kæmpe med i toppen.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev overrasket, da jeg så, hvor hurtigt Vettel kom op til Alonso igen efter at være faldet helt bagerst.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Side 9 ud af 9 (86 indlæg)