Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Amino kapital, i sandhed for godt til at være sandt?

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville nok se om ikke der var alternative opstartsmuligheder i stedet for at starte med det store hop fra 350.000 kr's vippen som du lige nu ser som eneste startmulighed. Hvis du er så interesseret i tøj, hvorfor så ikke allerede nu starte op med nogle home parties, hvor du tager rundt til folk og sælger tøj, lav en mode blog, starte en webshop med udvalgte mærker eller hvad du nu ellers kan finde på for at komme i gang i branchen, uden det koster det samme som at starte butikken op. Når du så har tjent lidt penge, og samlet erfaringer kan du så tage næste skridt og starte forretningen.

Alternativt kan det jo være at du kun skal have åbent torsdag-fredag-lørdag, også have et andet job mandag-tirsdag-onsdag. På den måde er det måske lettere at få et lån da bankerne kan se at du knokler, og samtidigt vil have en indtægt selv hvis butikken er længere tid om at blive startet op.

Og så synes jeg at det lyder lidt optimistisk at lånet er tilbagebetalt på et år, hvis der er snakke om et lån i 350.000 kr's klassen. Har du husket at medregne rabatter på det tøj som ikke bliver solgt hurtigt nok, vand, varme og el, hvor mange kunder regner du med pr dag, og hvad hvis det tal i virkeligheden er 1-5 kunder dagligt?

Mange gange held og lykke med projektet, men som sagt: kan du ikke få lånet, så gå andre veje...

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Onlyme:
Er det virkeligt ikke muligt at starte op som selvstændig forretningsindehaver, uden at man selv skal ligge inde med et par hundrede tusinde?

Da vi startede som selvstændig VAR der faktisk en kommende kollega, der sagde til os: "Det kan I godt glemme alt om, medmindre i har en god pose penge at starte med". Det er 10 år siden og jeg glemmer det aldrig og har ofte tænkt på det siden.
Det er måske nok muligt, men meget, meget vanskeligt at være selvbestemmende i en nystartet virksomhed, hvis man ikke selv har et økonomisk råderum. Vi havde selv sparet 200.000 op og lånte yderligere 50.000 af noget familie. Det gjorde en kæmpeforskel.

Vi er selv heldige at kunne arbejde i vores bolig og vores husleje kan dermed holdes på et meget rimeligt niveau. Derfor er jeg nok naiv omkring husleje. Men det slår mig da, at du kalder en årlig husleje på 96.000 billig, men adgang til mulige långivere/investorer for 1.244 for dyrt.

Jeg er bestemt med på det hold, der mener, at du enten skal "knokle " nogle penge sammen først eller starte op i det små. Enten fra egen adresse eller som en "butik i butikken" hos en anden handlende i byen. Det har vi set forsøg på her i vores by og det ser med mine briller ret lovende ud.

Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
@Cookie
Du spørger, hvorfor den tidligere butik rent faktisk lukkede!
Svaret er simpelt:
Indehaveren mistede interessen omkring tøj i den aldersgruppe, da indehaverens børn ikke længere befandt sig i dette segment.
Indehaveren åbnede istedet en ny butik til et lidt ældre segment - matchende den alder indehaverens børn nu havde.
Og denne nye butik kører let og ubesværet.

Sjovt nok var det den samme holdning der mødte mig i banken.
Pengefolk kan have svært ved at forstå, at man kan opgive en god forretning for at starte en ny.

Men hvordan relaterer du dette til mit indledende spørgsmål?
Hvor er det, at jeg kan se effekten af Amino kapital - altså ud over den negative effekt på min bank-konto?

@Fashion-Seller
Ang. din personlige mening om udlån uden sikkerhed, så kan du lige læse indlægget af Cookie (står lige over dit eget).
Læs især det sidste omkring varelager - det handler ikke om en studerende der skal have en kassekredit på 100.000,- kr.

Den anden del af dit indlæg interesserer mig til gengæld en hel del.
Mit svar er, at jeg naturligvis forventer et objektivt svar.
Hvorfor skulle jeg ellers benytte Amino, hvis det ikke var for de objektive svar?

Du siger, at der ikke er mange der ved, om Amino Kapital rent faktisk fungerer i den forstand det er tiltænkt.
Altså ikke for Amino - det fungerer for dem, hver gang en person betaler 1.244,- kr.
Men hvad med dem der betaler de 1.244,- kr.?

Burde Amino gøre mere, for at informerer omkring konceptet og succes/fiasko raten?
Burde udgiften være placeret på investor frem for den kapitalsøgende?
Hvad dækker de 1.244,- kr. rent faktisk?
Argumentet er, at det er for at frasorterer de useriøse!
Hvor seriøs er man, hvis man uden at kende succes/fiasko raten smider 1.244,- kr. i at lave et indlæg på en blog?

Men som du siger - spørgsmål man ikke kan få et objektivt svar på herinde, så hvorfor spørge.
Hvis Amino's brugere ikk kan give et objektivt svar, hvorfor tror du så Amino kan?
Umiddelbart lykkes det Amino at opdrage brugeren til ikke at forholde sig objektivt - hvorfor skulle Amino så selv være interesseret i objektivitet?

@Rasmus Fredslund Hansen
Vi kan da tage dine forslag fra en ende.

F: Hvorfor ikke starte op med Home parties
P: Fordi producenterne ikke sælger til folk der laver Home parties - de sælger til fysiske butikker.

F: Lav en modeblog
P: Hvordan skulle det hjælpe mig i forhold til at få financieret en fysisk butik?

F: Lav en webshop med udvalgte brands for at komme ind i branchen.
P: Og hvordan skulle det løse problemet med at få financieret varelageret?
For slet ikke at tænke på de brands, der ikke vil sælge til en selvstående webshop, men kun til en webshop i forbindelse med en fysisk butik

F: Hav almindeligt arbejde man-ons og hold åben de andre dage.
P: Igen er det ikke noget alle brands er interesseret i - så bliver det en low-end butik, som der allerede er, og du kan slet ikke få financiering.

Et lån på 350.000,- kr. er faktisk ikke alverden - slet ikke når man indtænker varelager.
Jeg vil derfor anbefale, at du læser Cookie's indlæg omkring økonomi og varelager.
Og det du leder efter til dækning af faste udgifter, svind, rabat etc. er dækningsbidraget/dækningsgraden, og ja, den er sat til 43% (lavt)

Og jo tak - skal nok finde andre veje, jeg giver ikke op så let.
Dog har jeg svært ved at binde dit indlæg sammen med mit indledende spørgsmål omkring troværdigheden ved Amino Kapital - men måske du kan forklare det, så selv jeg kan forstå det?

@Birte Andersen
Ville du synes det var dyrt at skulle betale 1.244,- kr. for at ansøge om et lån i banken til 96.000,- kr.?
Hvad nu hvis du kun skulle ansøge om lån til 2.000,- kr. - eller hvad med 3.500.000,- kr.

1.244,- kr. er ikke billigt i forhold til en husleje på 96.000,- kr.
Det er heller ikke dyrt i forhold til en husleje på 96.000,- kr.
96.000,- kr. i husleje er billigt eller dyrt, set i forhold til, hvad du får for pengene.
Og det samme gælder de 1.244,- kr.

I banken er det gratis at ansøge - og man kan få et nej.
Når nu banken har sagt nej, så kan man ansøge herinde og betale 1.244,- kr - og uden at kende chancen for et svar eller det endelige udkomme.
I banken er jeg garenteret et svar - et feedback der kan give mig noget at arbejde med - og det helt gratis.
Så ja - naturligvis synes jeg det er dyrt at betale 1.244,- kr. for hvad helt præcist?

Ang. butik i butikken, er der også et par forsøg her i min by.
De ser desværre ikke så lovende ud, og umiddelbart er det noget der frarådes af medlemmerne i den lokale handelsstandsforening.
Men at starte op som en butik i butikken ændrer da ikke ved problemstillingen omkring financering af varelageret - kun ved omkostningsniveauet når man først er kommet i gang.
I det tilfælde skal vi så kigge på, om det er forudsætningerne der er sat forkert - f.eks. forventingen til kundemængden, det gennemsnitlige forbrug pr. kunde eller dækningsgraden.

Men din holdning omkring, at man skal knokle nogle penge sammen og så starte op har altså også visse svagheder.
F.eks. tager den ikke højde for timing - at der lige her og lige nu er en åbning og det gælder om at benytte sig af denne.
Venter jeg f.eks. 2 år, mens jeg kokler penge sammen, og der så er en anden der åbner den butik, som alle bankerne mener bør være i byen, og jeg så kommer til banken og beder om
medfinanciering af en butik som skal konkurrerer med den der allerede ligger - vil banken så vurderer den investering som mere eller mindre sikker?
Og hvad med de enkelte brands - der er jo eneforhandling for byen, og den er så nappet af den eksisterende butik.

Jeg har nu også svært ved at se sammenhængen imellem mit indledende spørgsmål i denne debat og så dit svar.
Men måske du kan uddybe denne sammenhæng en smule - for det interesserer mig en hel del, denne Amino Kapital.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46509
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Onlyme:
@Cookie
Du spørger, hvorfor den tidligere butik rent faktisk lukkede!
Svaret er simpelt:
Indehaveren mistede interessen omkring tøj i den aldersgruppe, da indehaverens børn ikke længere befandt sig i dette segment.
Indehaveren åbnede istedet en ny butik til et lidt ældre segment - matchende den alder indehaverens børn nu havde.
Og denne nye butik kører let og ubesværet.

Sjovt nok var det den samme holdning der mødte mig i banken.
Pengefolk kan have svært ved at forstå, at man kan opgive en god forretning for at starte en ny.

Det tror jeg sagtens pengefolk kan forstå - spørgsmålet er som du mærker ret naturligt og med svaret i hånd og formentlig regnskaber der viser, at den nye butik kører let og ubesværet - i et vist tidsrum, burde det være lettere at låne penge, evt. overtage bestående kassekredit eller at friste en investor. Det betyder også, at jo bedre du søger i amino kapital, jo mere du kan forklare - evt at du kan fortælle at butikken går flot og du kan vise regnskaber over x år som du overtager den på osv - jo større chance for at få respons - det er der jeg relaterer til dit indledende spørgsmål. Amino kapital giver garanteret kun respons til de der virkeligt kan fyre op under interessen - ikke med tal i den offentlige tråd, men mange oplysninger om ALT det du kan præsentere for investor i PB

Onlyme:

Men hvordan relaterer du dette til mit indledende spørgsmål?
Hvor er det, at jeg kan se effekten af Amino kapital - altså ud over den negative effekt på min bank-konto?

Det prøvede jeg også at svare lidt på, ved at skrive, at det kan kun Amino besvare hvis det har kørt længe nok til at der findes relevant statistik, du kan ikke se effekten på nogen måde, men det ved du også selv, ikke er muligt - hvis de penge det koster skulle betyder 100% garanti for lån eller investor indgang, ville det nok være lidt vanskeligere, så det er vel ikke den mest enkle forventning. Måske Amino har noget statistik, hør evt deres support?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 04:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du kigget dig omkring i byen?

Hvor mange tøjbutikker er der lukket inden for de sidste par år.

Og har du ligeledes noteret dig at e-handel er stigende ?

Og der er ligeledes iværksættere der starter uden banklån, de starter i det små.
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Onlyme:
@Cookie

@Fashion-Seller
Ang. din personlige mening om udlån uden sikkerhed, så kan du lige læse indlægget af Cookie (står lige over dit eget).
Læs især det sidste omkring varelager - det handler ikke om en studerende der skal have en kassekredit på 100.000,- kr.

Den anden del af dit indlæg interesserer mig til gengæld en hel del.
Mit svar er, at jeg naturligvis forventer et objektivt svar.
Hvorfor skulle jeg ellers benytte Amino, hvis det ikke var for de objektive svar?

Du siger, at der ikke er mange der ved, om Amino Kapital rent faktisk fungerer i den forstand det er tiltænkt.
Altså ikke for Amino - det fungerer for dem, hver gang en person betaler 1.244,- kr.
Men hvad med dem der betaler de 1.244,- kr.?

Burde Amino gøre mere, for at informerer omkring konceptet og succes/fiasko raten?
Burde udgiften være placeret på investor frem for den kapitalsøgende?
Hvad dækker de 1.244,- kr. rent faktisk?
Argumentet er, at det er for at frasorterer de useriøse!
Hvor seriøs er man, hvis man uden at kende succes/fiasko raten smider 1.244,- kr. i at lave et indlæg på en blog?

Men som du siger - spørgsmål man ikke kan få et objektivt svar på herinde, så hvorfor spørge.
Hvis Amino's brugere ikk kan give et objektivt svar, hvorfor tror du så Amino kan?
Umiddelbart lykkes det Amino at opdrage brugeren til ikke at forholde sig objektivt - hvorfor skulle Amino så selv være interesseret i objektivitet?

Nu var eksemplet med studerende og en kassekredit bare et af mange mulige... Så du skal ik hænge dig i, at det lige var det eksempel, som jeg omtalte...

Hva angår Cookies svar angående varelageret, så er jeg faktisk ik enig. For det kan godt være, at varelageret har en indkøbspris på 350.000 kr, men skal du eller banken have omsat varelageret indenfor kort tid, så skal du ik regne med, at du får mere end 25-50% af indkøbsprisen alt efter, hvordan varelageret er. Ligger det sharp med alle størrelser og alle de gode varer, så kan du godt få omkring 50% af indkøbsprisen, men er der solgt ud af det, så skal du give større rabatter, før nogen vil købe det. 
Og det ved din bank med sikkerhed, hvorfor de gerne vil have, at du smider flere penge i projektet, så deres risiko bliver mindre, og de dermed har mulighed for, at få deres penge hjem ved en lukning, blot ved at afsætte varelageret med en betydelig rabat...

Det jeg siger er, at det er umuligt for udestående og sige, hvordan det går. Ligeså vel, som jeg ik kan fortælle dig, hvordan Amino kapital går, så kan du heller ik fortælle mig, hvordan vores webshop går...

Og Amino Kapital har den ulempe, at mange investorer ikke ønsker, at det kommer frem, at de har skudt penge i noget bestemt. Fordi det vil blot øge opmærksomheden på den branche, og muligvis skabe yderligere konkurrence. Så derfor er det personer, som går stille med dørene, og det gør det straks svære for Amino, at fortælle alle succes historierne...

Men hvis du er så negativt indstillet overfor konceptet, så forstår jeg ik, at du overhovedet vil bruge din tid på det? Prisen er ret lav, hvis du sammenligner med, hvad en person indenfor kapital forvaltning tager i timen. Dvs der skal ik mange minutters snak med sådan nogen, før det overstiger prisen på Aminos abonnement... 

Onlyme:


Men som du siger - spørgsmål man ikke kan få et objektivt svar på herinde, så hvorfor spørge.
Hvis Amino's brugere ikk kan give et objektivt svar, hvorfor tror du så Amino kan?
Umiddelbart lykkes det Amino at opdrage brugeren til ikke at forholde sig objektivt - hvorfor skulle Amino så selv være interesseret i objektivitet?

Hvis du har benyttet et rejseselskab, og du føler du har haft dit livs bedste rejse, fordi pris, service og oplevelserne overgik dine forventninger, kan du så vurdere det rejseselskab objektivt? Mit svar er nej, fordi du har et følelsesmæssigt forhold til selskabet... 
Men du vil med sikkerhed rose selskabet til alle venner og bekendte, og ja du ville måske give dem en god anmeldelse på Trustpilot eller andre steder... Det er samme senarie, som du sætter mange herinde i... Hvordan kan man tale negativt om noget, som har ændret eller haft indflydelse på ens forretning? Giv mig en grund, for jeg kan ærlig talt ik komme på nogen...

Og nej Amino er ik objektive, når det gælder deres egne services, men Amino ligger sjovt nok inde med alle de tal og fakta, som du spørger alle os andre om. Jeg aner ik, hvor mange der benytter deres Kapital service, hvor mange succesfulde historier der er osv. For hvordan skulle jeg have den indsigt? 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Onlyme:
Ville du synes det var dyrt at skulle betale 1.244,- kr. for at ansøge om et lån i banken til 96.000,- kr.?

Nu er det jo netop ikke banken, men private investorer/rådgivere, du gerne vil i kontakt med. Jeg har betalt en hel del for at få gode råd fra revisorer og advokater, håndværkere m.m. Af tidligere nævnte grunde har jeg aldrig benyttet mig af Amino Kapital og har derfor kun en begrænset kendskab til det.

Onlyme:
Jeg har nu også svært ved at se sammenhængen imellem mit indledende spørgsmål i denne debat og så dit svar.

Du spurgte, om det virkelig ikke er muligt at starte op som selvstændig forretningsindehaver, uden at man selv skal ligge inde med et par hundrede tusinde. Dertil er min holdning så, at nej, det er det muligvis ikke, hvis banken ikke er med en.

At jeg så efter din mening vrøvlede mig ud i en hel masse urelevant, må du simpelthen tilskrive min høje alder Smile (50+).
Jeg beklager, men nogle gange løber det jo af med en.

Held og lykke med projektet.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Her er lidt info om Amino Kapital.

Først vil jeg, til dem der sammenligner Amino Kapital med en bank sige, at ja, banken tager intet gebyr for at kigge på et lån, men de tjener jo så pengene hvis det går igennem, det gør vi ikke.
Det du betaler for hos Amino, er at vi har lavet en service der samler investorer og långivere og den service markedsfører vi på bla. Google.
Det er jo ikke gratis at lave services, have folk til at passe dem og så markedsføre dem, desværre... ;-) 

Nå, tilbage til emnet.
Kan man gå i banken og få sig et lån, så vil det ofte være det billigste, men det kan mange desværre ikke.

Amino Kapital skal man se som et alternativ, hvor man ofte også kan få mere end penge.
Ideen er at man oven i de penge man får, også får en person der måske har vigtig viden og et spændende netværk.
Mange af dem der tilbyde penge, er selv iværksættere der har solgt deres virksomhed og nu leder efter et nye projekt.
Det giver sig selv at sådan en person kan være mere end spændende at have med på sit team.

Når det er sagt, så er det jo langt fra sikkert man kan finde en god partner på Amino Kapital.
Da der er flere folk der mangler penge, end folk der har dem, kan dem med penge vælge og vrage mellem projekter og det gør selvfølgelig at man skal være rimelig skarp for at blive valgt ud.

Har man ingen iværksættererfaring, blot har en god ide og ingen penge, så er chancen meget lille.
Så er det meget bedre at starte med noget mindre, som man selv kan starte op og så når man har tjent lidt penge og fået en masse erfaring, gå efter efter den store ide.

Amino Kapital er blot 4 måneder gammel og vi har derfor ikke de store tal at prale med.
Men på forsiden kan man se hvor mange unikke beskeder der bliver sendt rundt og det er da en del.
Dertil har 2 iværksættere og 2 investorer mailet mig uopfordret for at fortælle mig at de har brugt Amino Kapital med succes og da vi alle ved, at meget få mennesker uopfordret mailer den slags, er mit gæt at en hel del har fået succes med servicen.

I løbet af december laver vi en undersøgelse og så må vi se hvad vi kan finde ud af.

Slutteligt.
Laver du en annonce på Amino Kapital, så brug lidt tid på den.
Luk op for posen og fortæl alt hvad der må være relevant for en investor at vide.
Ret stavefejlene og få lige en god ven til at læse det hele igennem. Kan man ikke lave en fejlfri annonce, får man nok ikke penge.
Og se om du ikke i det mindste kan lave en prototype af det du vil lave og vise at du kan sælge nogle stykker.
Det vil gøre chancen for succes langt større.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Okay Onlyme. Mit svar  var måske ikke direkte svar på dit spørgsmål, men mere tænkt som et oplæg til at tænke i andre baner så du kunne øge dine langsigtede chancer for succes. Med hensyn til de 1400 kr for adgang til amino kapital så tror jeg desværre risikoen for dig vil være at de er spildt. Som Thorborg nævner vil der blandt andet blive set efter din tidligere erfaring, både som iværksætter og i branchen, og her står du jo ikke så stærkt.

Og samtidigt så sidder folk derinde og leder efter noget der enten giver større afkast end aktier/obligationer og hvor de derfor tør tage en større risiko, eller efter investeringsmuligheder hvor deres kompetencer og viden kan være med til at skabe en succes. Jeg har svært ved at se at dit projekt tilbyder nogle af disse ting. Men jeg kan tage fejl. I så fald så sæt dig ned og formuler hvad fordelen er ved at investerer i dit projekt. Hvad får långiver ud af det? Og i den tankeprocess må du også besvarer spørgsmålet: Hvis du havde 350.000 kr, ville du så investerer dem i et projekt som dit hvis det blev præsenteret af en du ikke kendte, eller ville du hellere investerer i noget andet? Jo bedre du kan besvarer disse spørgsmål, jo bedre vil dine chancer være for at få succes på amino kapital. Men som sagt tror jeg det er op af bakke for dig at få et lån derinde.

Til det med at det med at en butik opfattes som low end hvis den ikke har åbent alle ugens dage er jeg uenig. Jeg har set flere eksempler på butikker der fremstår langt mere high end end størstedelen af butikker, og som kører med begrænset antal åbne dage. Det afhænger af hvordan butikken indrettes, hvilke historier du skaber og hvordan du sælger ideen.

Og hvis det ikke  lykkedes at få det nødvendige lån, vil det så være muligt/en ide at starte ud med vintage tøj, jeg tænker på genbrugstøj som godt nok tager lidt længere tid at finde, men som kan sælges til en høj pris, og hvor udgifterne til varelager bliver mindre. Jeg kan se på nogle af vintage butikkerne i Odense at genbrugstøj i visse tilfælde er dyrere end nyt tøj. Og igen vil det være en mulighed for at opbygge erfaring og netværk, begge dele noget der vil øge mulighederne for et lån i banken senere hen. Jeg ved godt det heller ikke er svaret på dit oprindelige spørgsmål, men blot en mulighed for at se i andre retninger hvis den oprindelige ide ikke lykkedes.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der blev nævnt en blog, men du undrer dig lidt over, hvordan sådan én vil kunne hjælpe.

Det er faktisk ret simpelt. Du kan lave en blog om din niche, og så have nogen affiliate links til tilsvarende produkter. Det kan give nogen penge, som er en hjælp frem mod dit mål. Bare se på affiliatedm.dk, der er nogen indenfor tøjbranchen som tjener penge på det.

Der blev også nævnt, at net-handlen var stor, og den stiger. Det gør den helt bestemt, så hvorfor ikke forsøge at starte lidt ud på nettet? Nu tænker jeg ikke på en kæmpe invistering i webshop, og så ingen en undren - hvor kommer varene? Men et forsøg med dropshipping. Se om du ikke kan få en sådan aftale i hus med en forhandler af tøj i den branche du vil være i, lav en hjemmeside med det navn du har tiltænkt dig din butik, og sælg uden et varerlager. Avancen er givetvis lavere, ofte kun 10-30%, men du vil være i business, og det er det der betyder noget. Dropshipping kræver kun en invistering på domæne og host, og så selvfølgelig et webshop CMS, men der er gode, gratis muligheder. Fx Prestashop.

Hvis det ikke virker fra én vinkel, så prøv fra en anden.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)