Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop, men hvor starter man?

Side 1 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle.

Går med en lyst til at starte min egen webshop, men har ingen erfaring, og ved ikke hvor man starter!


Så det jeg søger er:

Et sted jeg kan læse hvordan jeg skal gribe det an, her mener jeg ikke en masse masse tekst, bare "how to do it" (punkt 1, punkt 2 osv Big Smile )
Syntes jeg har ledt, men.. ja, det bliver sku uoverskueligt syntes jeg, derfor kunne jeg godt tænke mig et par råd eller et par links til hvor du/i fandt jeres råd :-)!


Så har jeg kigget lidt rundt efter leverandører af de forskellige ting jeg nu ville have hvis jeg valgte det ene eller det andet.
Der bliver jeg så bare i tvivl om alt med told/skat og loven og om jeg overhovedet "bare" kan bestille 50 ure f.eks også sælge dem? :-)


- Er udmærket godt klar over at det kræver: Tid, Lagerplads og en bunke penge, men jeg finder jo ikke ud af om jeg kan skrabe pengene sammen og finde ud af det, hvis jeg ikke spørger nogle.

Så jeg håber jeg får noget feedback!

MVH Christoffer Tornbjerg Angel
 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke lige tid til at se på dine spørgsmål nu, men skriv en PB, så skulle jeg nok kunne svare på det meste :-)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sendt ;)! 


- er stadig åbne for andre svar :)! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Der kan være mange ubesvarede spørgsmål netop i forbindelse med start af webshop. Hvis du foretager import fra ikke-EU lande, så skal du have en importregistrering hos Skat.

Omkring start af shop, så læs evt mere på "Den billigste webshop på Amino"

Her er måske lidt information du kan bruge. Ellers er der rigtig mange tråde i søgefeltet om start af webshop :) Jeg er i gang med en del shops - også for nye kunder, der skal i gang med e-handel for første gang. Hvis du har spørgsmål skal du være velkommen til at sende en PM, men ellers spørg i tråden så andre også kan finde flere svar.

God aften...

Med venlig hilsen

Thomas

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, tak for dit svar, men vil helst selv prøve at gøre det, altså sætte shoppen op og lave det :-)


Men den med importregistrering skal jeg da lige læse på! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer

Super, at du kunne tænke dig at bygge en shop.

Hvis du ikke allerede har valgt system, så synes jeg du skulle tage et kig på CloudSprout.

CloudSprout er en SiteBuilder til at lave sites og shops, det hele foregår via drag-n drop, helt uden programmering.

CloudSprout er perfekt til iværksættere, fordi det er fuldstændigt gratis(faktisk får du nærmest 550 kr.) indtil du omsætter for over 3.750 kr. pr. måned.

Jeg har skrevet en tråd om tilbuddet, hvor du kan læse mere og se screenshots etc.: Vinderen af Amino’s Webshop Priskrig … eller få en webshop for MINUS 550 kr.:-)

(Nu kan det være lidt forvirrende at min tråd, hedder Vinderen af Priskrigen, mens Thomas linker til en tråd der hedder "Den billigste webshop på Amino", men det er et tegn på den sunde konkurrence der er her på Amino. Hvis man er i tvivl om hvad der er skidt og hvad der er kanel, så kan man bare læse trådene, og sammenligne reaktioner og stjerne givning etc.)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Lundsby, og tak for dit svar!

Har godt læst dit indlæg, og du/I fanger mange på at det er "gratis" - men der er jo en maks omsætning, hvad sker der så den måned jeg tjener 20.000? tager i så det overskydende? og er det lovligt?


Eller skal man så bare betale for den store pakke en måned? - fordi så det jo risikofrit, så længe jeg/man sælger noget, ellers er det jo "spild" af penge at man faktisk købte varene hjem alligevel :)? 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Tornbjerg:
Går med en lyst til at starte min egen webshop, men har ingen erfaring, og ved ikke hvor man starter!

Jeg yder rådgivning i opstartsfasen. Du kan se mere på www.opstartsfasen.dk

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lundsby:
(Nu kan det være lidt forvirrende at min tråd, hedder Vinderen af Priskrigen, mens Thomas linker til en tråd der hedder "Den billigste webshop på Amino", men det er et tegn på den sunde konkurrence der er her på Amino


Ja, konkurrence er rigtig sundt. Men lad os da hive lommeregneren frem, nu hvor vi er i gang. Driftomkostninger i et år for Jeres løsning er kr. 4500,- hvis man vel og mærke ønsker at drive en shop, hvor man tjener penge. Alt andet er vel uinteressant. Og jeg går ud fra, at de 4500,- kan blive højere, hvis man ønsker div. tilkøbspakker? Til gengæld kan man helt selv få lov at designe sin shop.

Vores tilbud er på kr. 3.495,- for en komplet shop med unikt design og serverplads i et år. Jeg vil undlade at hive lommeregneren frem igen lade andre om at finde ud af det komplicerede regnestykke.

Jeg skal undlade at lave en beregning på omkostningerne over 24 måneder, men blot fortælle, at år 2 hos os koster 250 kr. for serverplads og det er det hele.

Lundsby:
Hvis man er i tvivl om hvad der er skidt og hvad der er kanel, så kan man bare læse trådene, og sammenligne reaktioner og stjerne givning etc.)


Jamen det kan man da, så er det store spørgsmål bare, hvor stor en besparelse får kunden pr. stjerne du modtager på Amino.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Christoffer Tornbjerg:
Går med en lyst til at starte min egen webshop, men har ingen erfaring, og ved ikke hvor man starter!

Jeg yder rådgivning i opstartsfasen. Du kan se mere på www.opstartsfasen.dk




Skriver det i gemmeren :-) tak!

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 1 ud af 8 (71 indlæg)