Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tjener I på jeres affiliate site?

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg, og sikkert mange andre syntes det kunne være en super motivation og meget spændende at høre hvor meget i egentlig tjener på jeres Affiliate site, hvor mange leads i har og hvad der ellers finder jer ind.

Glæder mig til at høre om jeres site :)

mvh. Martin

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Jeg tror de fleste vil være kloge nok til ikke at dele den slags informationer med offentligheden :-) 

Men i Affiliate DM kan du da få indblik i økonomien for nogle helt konkrete sites. 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Som Anders nævner skal du ikke forvente at få særligt mange svar. Der sidder rigtigt mange snigertigere på Amino, der ikke har kreativitet til at lave deres egne sites - og får de at vide, man tjener penge på at site, laver de bare en kopi. Jeg tror kun det er 3-4 personer, der kender mine tal, min kæreste og far inklusive.

Kopiering skete for Dennis Drejer efter sidste konkurrence, det skete for mig da jeg skrev om myrebekæmpelse og det kommer til at ske for vinderen af Affiliate DM, som Anders refererer til. Jeg vælger at tage det som et kompliment, men der var også kun 3, der lavede sites om myrebekæmpelse - Dennis fik lige pludseligt omkring 20 konkurrenter, og så var det ikke helt så sjovt.

Men du skal til gengæld ikke være i tvivl om, at der med den rette arbejdsindsats er mange penge at hente i lang tid passivt med affiliate marketing, hvis man gør ens arbejde godt!

(Og derudover er jeg enig - jeg er også nysgerrig, men jeg kender også kun de færrestes tal :-) )

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

Som Anders nævner skal du ikke forvente at få særligt mange svar. Der sidder rigtigt mange snigertigere på Amino, der ikke har kreativitet til at lave deres egne sites - og får de at vide, man tjener penge på at site, laver de bare en kopi. Jeg tror kun det er 3-4 personer, der kender mine tal, min kæreste og far inklusive.

Kopiering skete for Dennis Drejer efter sidste konkurrence, det skete for mig da jeg skrev om myrebekæmpelse og det kommer til at ske for vinderen af Affiliate DM, som Anders refererer til. Jeg vælger at tage det som et kompliment, men der var også kun 3, der lavede sites om myrebekæmpelse - Dennis fik lige pludseligt omkring 20 konkurrenter, og så var det ikke helt så sjovt.

Men du skal til gengæld ikke være i tvivl om, at der med den rette arbejdsindsats er mange penge at hente i lang tid passivt med affiliate marketing, hvis man gør ens arbejde godt!

(Og derudover er jeg enig - jeg er også nysgerrig, men jeg kender også kun de færrestes tal :-) )

Bekræfter mig kun i, at jeg havde ret, da jeg i en anden tråd forleden dag skrev, at man skal passe på med at dele sine idéer offentligt her på Amino :-). Tænk, at folk er så idéforladte, at de straks stjæler "idéen" om en side, der omhandler "myrebekæmpelse", haha. Det er sgu for komisk! Skype-Giggle

Det ville dog have været en spændende tråd, hvis folk ville fortælle om deres indtjening, men jeg tror nu heller ikke, at der er mange, der ønsker at gøre dette, og det er vel egentlig forståeligt nok.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Sølberg:

Hej Amino'er

Jeg, og sikkert mange andre syntes det kunne være en super motivation og meget spændende at høre hvor meget i egentlig tjener på jeres Affiliate site, hvor mange leads i har og hvad der ellers finder jer ind.

Glæder mig til at høre om jeres site :)

mvh. Martin



Som Anders og Halfdann skriver, så kan du følge med i Affiliate DM, der er der da 5-10 stykker som er spændende lige for tiden at følge, og senere nok lidt flere.

Ikke at du skal stjæle deres ideer, men man kan aldrig få nok inspiration :-)

Jeg har kun.. 2-4 domæner i mit eget navn, så er jeg sikker på der ikke er nogle der lige laver en "snigertiger" eller noget i den dur ;-)


- Holder også mine tal private :-)!

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Cap'n Halfdan Timm:
Jeg tror kun det er 3-4 personer, der kender mine tal, min kæreste og far inklusive.



Ikke engang min kæreste kan mine, så ville jeg jo intet have tilbage bagefter ;-) haha

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Volt & Volume:
Tænk, at folk er så idëforladte, at de straks stjæler "idéen" om en side, der omhandler "myrebekæmpelse", haha. Det er sgu for komisk! Skype-Giggle

Hvad mener du? Jeg har da praktisk taget revolutioneret myrebekæmpelse som vi kender det i Danmark. Jeg forstår ikke, der ikke er flere, der har kopieret mig - om sommeren bringer den jo en årsløn ind alene.. :p

Christoffer Tornbjerg:
Halfdann

Mhm.

Christoffer Tornbjerg:
Ikke engang min kæreste kan mine, så ville jeg jo intet have tilbage bagefter ;-) haha

Du er en vis mand. Bliv ved på den måde! ;-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

der er forskel på at fortælle om sin affiliate side på amino og så en forretningside eller produkt/ide/koncept man over at starte op, affiliate er nemt at kopiere til sammenligning, det andet kræver en endnu større udførelse og det meste har man i hovedet selvom man fortæller lidt om det for at få sparring :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

Volt & Volume:
Tænk, at folk er så idëforladte, at de straks stjæler "idéen" om en side, der omhandler "myrebekæmpelse", haha. Det er sgu for komisk! Skype-Giggle

Hvad mener du? Jeg har da praktisk taget revolutioneret myrebekæmpelse som vi kender det i Danmark. Jeg forstår ikke, der ikke er flere, der har kopieret mig

Oh yes, nu må du ikke misforstå mig, Halfdan. Idéen fejler skam ikke noget. Jeg synes bare, at det er utroligt, at folk ikke selv kan finde frem til disse nicher uden ar få dem smidt i hovedet her på Amino. Det handler trods alt "kun" om at sætte sig ned og tænke i alle retninger - op, ned, til højre og til venstre.

Cap'n Halfdan Timm:
- om sommeren bringer den jo en årsløn ind alene.. :p

Haha! You wish! Men håber da, at det giver nogle gode kroner i kassen. Smile

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:
Men du skal til gengæld ikke være i tvivl om, at der med den rette arbejdsindsats er mange penge at hente i lang tid passivt med affiliate marketing, hvis man gør ens arbejde godt!

Jeg forstår til fulde dilemmaet - men hvor ville det være skønt, hvis der var noget at skele til for os newbee's. 

Men dog et spørgsmål alligevel - gælder det også for rent dansksprogede sider - kan man tjene OK på dem også, eller er det nødvendigt at gå ud på det engelske marked?

mvh

Marianne - som med garanti ikke overvejer myrebekæmpelse ;-)

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)