Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tjener I på jeres affiliate site?

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes personligt også at folk skulle stoppe med at fortælle/skrive om deres indtjening på deres affiliate site(s) hvis man ihvertfald viser sitet frem.

Det sker heller ikke så ofte at der bliver skrevet om folks indtjening på webshops, samme princip burte der være med affiliate sites, efter min mening.

Gør man sit arbejde super og i en stor nok mængde af sites- ja så er der faktisk ikke rigtig noget loft over hvormeget man kan tjene  (også i dk)

Vi ved jo også godt allesammen at inden for tøj og sex branchen er der meget tryk på :)

Men i bund og grund kan der jo tjenes rigtig godt på en masse forskellige nicher, det handler bare om at give forbrugerne det bedste/unikke som de ikke får hos naboen, og så skal der nok komme en masse besøg, som kan generere indtægt.

God Jul til alle jer rare hjælpsomme Aminoer

vh Ronnie

 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:
Hvad mener du? Jeg har da praktisk taget revolutioneret myrebekæmpelse som vi kender det i Danmark. Jeg forstår ikke, der ikke er flere, der har kopieret mig - om sommeren bringer den jo en årsløn ind alene.. :p

Ja det er sgu i grunden imponerende.. i betragtning af at logoet indeholder ikke bare een stavefejl (æ=ae) men også en utilsigtet stavefejl i endelsen. Kig lige, og sammenlign med dit domænenavn. tsk tsk tsk Halfdan :/

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marianne H:
Men dog et spørgsmål alligevel - gælder det også for rent dansksprogede sider - kan man tjene OK på dem også, eller er det nødvendigt at gå ud på det engelske marked?

Mit indtryk:

Som dansker bør du udnytte, at filipinere & andre billige folk i Østen hverken kan skrive på dansk og nu heller ikke længere linkbuilde effektivt til danske sider. Bevæger du dig ud over den danske grænse bliver du mødt med en helt sindsyg konkurrence, hvor folk til en timeløn en million gange lavere end vores banker igennem. I Danmark slås vi kun mod danskere - og her er stadig så mange nicher indenfor affiliate marketing, at det er umuligt at nå bare en lille smule af dem alene.

Vær glad for, at Danmark SEO-mæssigt er lukket land for alle andre end danskere og udnyt det! :-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Deleuran:
Ja det er sgu i grunden imponerende.. i betragtning af at logoet indeholder ikke bare een stavefejl (æ=ae) men også en utilsigtet stavefejl i endelsen. Kig lige, og sammenlign med dit domænenavn. tsk tsk tsk Halfdan :/

Den ene er nu bevidst nok, da det er domænenavnet - den anden har jeg hele tiden vidst var der, og det står endda i blogindlægget. Jeg har bare aldrig fået gjort noget ved det. Så i hvert fald på dét punkt er det muligt at trumfe mig. :p

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:
den anden har jeg hele tiden vidst var der, og det står endda i blogindlægget. Jeg har bare aldrig fået gjort noget ved det. Så i hvert fald på dét punkt er det muligt at trumfe mig. :p

Ja sorry - det læste jeg bagefter...

Så det er ikke det jeg kan punke dig for.... kun dovenskab ;)

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har også en stavefejl i enten dit ene keyword eller bare i artiklen på din hjemmeside. :)

"Myrekæmpelse..." :)

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke nok :-)

Men jeg tror ikke du skal regne med der er nogen der vil sige deres tal her på siden.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lært af erfaringer, at det sjældent er så klogt at spille med åbne kort ang. Sin indtjening og succes. Jeg oplevede på et tidspunkt selv, at jeg måske havde delt lidt for mange tips og tricks, end hvad klogt var, og det gav pludselig en masse nye konkurrenter.

Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg tjente ca. 150,- kr. i går - årets ringeste indtjening. Ærgeligt man ikke kan målrette annoncering efter trosretning Stick out tongue

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Martin Dyrhøj:
Jeg har lært af erfaringer, at det sjældent er så klogt at spille med åbne kort ang. Sin indtjening og succes. Jeg oplevede på et tidspunkt selv, at jeg måske havde delt lidt for mange tips og tricks, end hvad klogt var, og det gav pludselig en masse nye konkurrenter.

Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj

Amen. Jeg tror, de fleste succesfulde affiliates efterhånden har indset, at det er en dårlig idé at dele for meget herinde. Når det så er sagt, så skal de værste copycats alligevel nok finde ud af, hvad du render rundt og laver. Det har jeg selv oplevet ad flere omgange, og det ved jeg, at flere andre herinde også kan skrive under på. Der sidder mange fantasiløse snyltere og læser med. Jeg har i hvert fald to eksempler, jeg lige kan hive frem. 

Dennis Drejer var lidt for gavmild med informationerne, da han fik succes med Nextfashion i forbindelse med en konkurrence. Og ét voila, pludselig falder jeg over konkurrenten Modetrends, som på det tidspunkt var nærmest identisk med Dennis' side. Hvis jeg skal komme med et af mine egne eksempler, så har jeg kodet hjemmesiden billigste PS3 for et års tid siden. Og se så lige, hvem der har meldt sig på banen. Samme skrifttype, samme farver, men han skal trods alt have ros for, at han ikke også har kopieret mine tekster. 

Ovenstående er bare et par eksempler. Jeg er sikker på, at de herrer Drejer og Schneidereit også kunne byde ind med en masse, hvis de ellers gad. Den eneste trøst er, at ingen nogensinde vil kunne tage fra én, at man var først med et givent projekt. Det må være hårdt at være en af de der copycaffiliates, der hele tiden skal holde øje med, hvad alle de andre laver. 

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)