Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lidt mærkelig hoteloplevelse i København

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Ja, de nyere hoteller virker til at være mere oppe på noderne i forhold til at kunne konkurrere. Adina som jeg anbefalede har også en god pool, fitness center og restaurant og kan fåes til under 1000 kr for en 1 bedroom (2 værelses). Derimod virker flere af de mindre, ældre hoteller i København til at være gået i stå. Måske er det huslejen der bare er meget høj i indre by og så skal der spares andre steder. Men jeg undrer mig stadig, for hvis der ingen service er, så kan man jo indlogere sig på Wakeup Copenhagen eller Cabinn til halv pris i stedet for.



Jeg kan også anbefale WakeUp Copenhagen. Det var også et fint ophold.
Lovbudget, men pæne flotte nyere værelser. God og smart indretning. Tænkt over detaljen og god udsigt.

Jeg vil helt klart ikke vælge de helt gamle hoteller mere.
De har ikke penge til investering i ny indretning og modernisering.
Problemer er jo nok også at har man først oplevet hvad man kan få for pengene så vælger man naturligvis det sted hvor man får mest for pengene og synes bedst om.
 

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man har sparet elkeddel/kaffe på værelserne væk på værelserne, må det mindste da være at der kan stå en i receptionen. At sende en kunde ud af huset er da ligefrem pinligt. Sikken en gæstfrihed! Men så kan vi jo endnu engang lære hvordan man ikke skal gøre...

BH

Lars

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Fjord - TRY.dk:

Hvis man har sparet elkeddel/kaffe på værelserne væk på værelserne, må det mindste da være at der kan stå en i receptionen. At sende en kunde ud af huset er da ligefrem pinligt. Sikken en gæstfrihed! Men så kan vi jo endnu engang lære hvordan man ikke skal gøre...

BH

Lars


Det er vist lovpligtigt (pga. brand / sikkerhed) at der er mindst 1 person i reception.
Derfor har mange hoteller nu kun 1 person stående i receptionen.
Heldigvis har vi denne lovgivning.
For havde vi ikke den så kan du tro at der ingen receptionist var. Så var der en klokke du kunne ringe på og mange hotelejere ville vælge denne løsning.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Fjord - TRY.dk:

Hvis man har sparet elkeddel/kaffe på værelserne væk på værelserne, må det mindste da være at der kan stå en i receptionen. At sende en kunde ud af huset er da ligefrem pinligt. Sikken en gæstfrihed! Men så kan vi jo endnu engang lære hvordan man ikke skal gøre...

BH

Lars

Jeg er glad for det ikke kun er mig som synes det var lige lovlig underligt på et hotel til over 1000 kr. Desværre ved jeg at alle kædens hoteller tilsyneladende operer sådan (flere forskellige hotelnavne), inkluderet et meget profileret hotel ved Nørreport. Det smadrer jo helt indtrykket af hotellet når man vælger at spare den slags småting væk som selv de billigste hoteller har.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46566
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved fra folk der driver hoteller, at det helt enkelt er sådan, at elkedler (helt som håndklæder) forsvinder i lind strøm, og de kan ikke ligge og rode med at beskylde kunderne når de er rejst, for de vil bare sige den ikke var der ved indcheck. 

Security i lufthaven ser mange elkedler, og sandeligt også glas fra business lounges i massevis hvis de skal ha hænderne i folks håndbagage under mellemlandinger. Piiiiinligt

Jeg er iøvrigt helt enig i, at så må de se at sætte en kaffe/drikke automat op i receptionen, eller receptionisten må lige kunne klare et par kopper kaffe og lidt chokolade, det koster vel ikke mange basseøre

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Stjæler folk ligefrem elkedler? Big Smile

Egentlig mener jeg ikke det burde kunne ske, da man jo på alle hoteller lige får rengøringspersonalet til at tjekke minibaren og resten. Man bruger jo også et kreditkort til depositum. Ellers må de tage og lænke den fast!

Nej, jeg tror det er den pågældende kæde der har en særpræget holdning, men kunne nu godt tænke mig at vide hvorfor, især når nu de generelt har hoteller i den øvre klasse (øvre mellemklasse).

Personligt har jeg den holdning at man virkelig skal undgå at fremstå smålig på de områder. Det er lidt det samme som når dyre business hoteller alligevel tager ekstra for Wifi (ofte urimeligt meget).

Men nu har vi da fået et par gode bud på hoteller i København, så lidt godt kom der da ud af det.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

har tit undret mig over at man ikke gør mer ud af at tjekke om der er fejl mangler ved afslutning af et besøg virker som en ordentlig gang dovenskab for det er jo bare at lave et skema som skal tjekkes hver gang .. og ja det er sku vildt hvad folk kan finde på at ødelægge tage med hjem osv  

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
jonas33:

har tit undret mig over at man ikke gør mer ud af at tjekke om der er fejl mangler ved afslutning af et besøg virker som en ordentlig gang dovenskab for det er jo bare at lave et skema som skal tjekkes hver gang .. og ja det er sku vildt hvad folk kan finde på at ødelægge tage med hjem osv  



En sådan tjekliste bruges også hos nogle hoteller.
Men ja der kan sikkert strammes op hos mange.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ville også synes det var for dårligt :) Der er da altid kaffe, forskellig slags the og breve med kakaopulver de fleste steder, helt ærligt... Synes godt de kunne oppe sig lidt.... Som kaffedrikker, ville jeg også synes det var ret skuffende, hvis det manglede....

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rebecca Madsen:

Ville også synes det var for dårligt :) Der er da altid kaffe, forskellig slags the og breve med kakaopulver de fleste steder, helt ærligt... Synes godt de kunne oppe sig lidt.... Som kaffedrikker, ville jeg også synes det var ret skuffende, hvis det manglede....


Ja, som kaffedrikkere SKAL vi jo have vores kaffe ;-)
Side 2 ud af 4 (36 indlæg)