Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lidt mærkelig hoteloplevelse i København

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu jeg ikke så gammel igen, men jeg tror ikke jeg ville betale 1000-1500 pr nat på et hotel..
Det jeg simpelthen for nærig / (klog?) til? - hvis du kan bo for 500-700 pr nat, så spare du:
minimum 300 PR nat.
Det satme mange poser kaffe hvis man bor der 5-6 dage (og plus de andre hoteller i løbet af året..)

Så hellere ned med kvaliteten på badeværelset og den pool man sjældent bruger, og op med forbruget i byen eller på bar mm.

Vil skisme hellere give min kæreste 4 par sko (eller 1) end at give den pris for et hotel værelse :-) hehe.

Smag og behag.

Men træls med din kaffe, hvad gjorde du så? :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Kaffe & Co:

Ronni Plindstrup:
Det sidste hotel jeg boede på havde Nespressomaskine på alle deluxe værelser.

Kapsel, klik, tryk, brum og så var der kaffe på 1 min - Lovely :-)



Det vil jeg tage som en personlig fornærmelse - og sådan er vi så forskellige ;-)


/S



Jeg drikker slet ikke kaffe. Men med sådan en gadget på værelset kommer drengerøven op i mig - og så laver jeg gerne et par kopper, sipper lidt til det og forestiller mig at jeg ser ligeså sexet ud som George Clooney
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Plindstrup:
Jeg drikker slet ikke kaffe. Men med sådan en gadget på værelset kommer drengerøven op i mig - og så laver jeg gerne et par kopper, sipper lidt til det og forestiller mig at jeg ser ligeså sexet ud som George Clooney


5 stjerner for et godt grin :-D haha 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Christoffer Tornbjerg:

Nu jeg ikke så gammel igen, men jeg tror ikke jeg ville betale 1000-1500 pr nat på et hotel..
Det jeg simpelthen for nærig / (klog?) til? - hvis du kan bo for 500-700 pr nat, så spare du:
minimum 300 PR nat.
Det satme mange poser kaffe hvis man bor der 5-6 dage (og plus de andre hoteller i løbet af året..)

Så hellere ned med kvaliteten på badeværelset og den pool man sjældent bruger, og op med forbruget i byen eller på bar mm.

Vil skisme hellere give min kæreste 4 par sko (eller 1) end at give den pris for et hotel værelse :-) hehe.

Smag og behag.

Men træls med din kaffe, hvad gjorde du så? :-) 



For mit vedkommende kommer det an på rejsens formål.

Weekend i London - så er jeg kun på hotellet mellem midnat og 8 om morgen. Resten af tiden er jeg ude. Og så må hotellet godt være billigt. Så lever jeg med manglerne.

Forretningsrejse, så skal hotellet spille 110%, da jeg så arbejder på værelset og bruger meget tid der.

Længere ferieophold (1 uge og derover), så må hotellet også godt spille bare 99%. Det er virkelig træls at sove et sted i mange nætter, hvis der er for mange småting der ikke helt spiller.

Enkelt overnatning i byen - så får den fuld skrue. Så giver jeg gerne 2.000 eller mere, såfremt faciliteterne er gode. Der er intet bedre end at tage en tur i sauna før sengetid og starte dagen med en svømmetur før morgenmaden.

Fordelen er jo så også at sidste års hotelophold har givet point nok til både fly og hotel ved næste ferie.

Nogen forkæler sig selv med dyrt tøj. Andre er til store biler. Nogle vil have alt det nyeste elektronik.

Og så er der os der godt vil betale for et godt hotel :-)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hehe, ja tråden har udviklet sig ganske morsomt :-)

Jeg var iøvrigt i DK i november og blev noget overrasket over prisniveauet på hoteller. Man kan jo efterhånden snart ikke bo i KBH centrum for under 1.000 kr. pr. nat. Og så lige 200 kr. mere til parkering pr. døgn.

Det hotel jeg boede på havde parkering i kælderen, som var delt med et par butikker. P-pladserne skulle betales med møntindkast, da kreditkortlæseren ikke fungerede. Jeg havde ikke 200 kr. i mønter, så jeg spurgte i receptionen om de kunne veksle. Det ville de ikke! Jeg kunne gå i en af de nærmeste forretninger.

Da jeg endelig kom tilbage med mønter, sad der en hilsen fra EuroPark på 530 kr. Nice! Fandt dog p-vagten og forklarede at jeg ikke havde kunnet betale da jeg kom, da kreditkortlæseren i deres automat var defekt. Og at jeg højest havde været væk i 15 min. Efter en lang diskussion gik han heldigvis med til at annullere bøden.

For noget tid siden kørte jeg typisk til Los Angeles 1-2 gange i måneden, og selv fede hoteller der, koster mindre. Sidst jeg var på Millenium Biltmore gav jeg omkring 700 kr.

Ak ja, Danmark er et dyrt land, og servicen følger ikke altid prisen.

Mvh Carsten

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :



Kan kun give dig ret i at det er forskelligt :-)

Og på en ferie på 1uge+ ville jeg selvfølgelig også have et godt hotel/lejlighed (har jeg altid haft..)

Men den med 2.000 syntes jeg godt nok er meget :-)

Men som du siger, smag og behag!
Og mit behag går hellere efter forkælelse i format af elektronik eller ja.. sko til konen :D

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)