Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback ønskes på 300+++ timers arbejde!

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Holdgaard:

Alt i alt rigtig godt, og jeg er enig med mange af de andre.

Det eneste jeg fandt, var når jeg gjorde vinduet mindre, hvor det responsive design laver nogle smådrillerier:

På min Android S3 blev jeg ikke zoomet ind til det responsive design, men som om jeg besøgte en normal side. Måske er det en Viewport som mangler? Jeg ved det ikke.

Det er skrevet på TO DO LISTEN, så det kan blive fixet asap! Mange tak fordi du gjorde mig opmærksom på det ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Damsgaard:

Ved ikke om det er blevet nævnt, men når du sorterer til mand, er der stadig en masse kvindemodeller :)

Ja Cookie nævnte det lige før dig :) Men der er lige sket en smutter i opdateringen, så filtrene sorterer efter forkert kriterier. Men det skulle være rettet indenfor en 1...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

http://dk.customfit.eu/includes/templates/default.catalog/images/cart-icon.png
^ Denne står for højt oppe på siden (øverst til højre - indkøbskurv)
 
Der må godt være lidt mere luft mellem teksten i samme område og "kasse"-knappen.

Kundetilfredshedsgaranti bør understøttes med link, der uddyber betydningen.
 
 
"Udsalg"s-knappen kan med fordel gøres mere tydelig.

Diverse slides bør have nogle pænere tekster - gerne med de enkelte mærkers logoer på.

I bunden:
 - Levering til hele verden bør have en pænere grafik, hvor verden ikke er "streget" ud.

Ville nok fjerne placeringerne af jeres mest populære mærker. Det vil være pænere.

Savner også en guide til valg af briller - Tænker i stil med "hvis du har et rundt hoved, så vælg disse" , "hvilke briller passer til hvilken stil?" 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

http://dk.customfit.eu/includes/templates/default.catalog/images/cart-icon.png
^ Denne står for højt oppe på siden (øverst til højre - indkøbskurv)
 
Der må godt være lidt mere luft mellem teksten i samme område og "kasse"-knappen.

Ja den flyver da lidt sammen med Google+ knappen... Vi må lige få dem reddet, inden de flyver ud af shoppen hehe

Jacob:

Kundetilfredshedsgaranti bør understøttes med link, der uddyber betydningen.
 

Det har vi forsøgt, og det ser bare forkert ud...

Jacob:

"Udsalg"s-knappen kan med fordel gøres mere tydelig.

Vi har testet 30 farver indtil nu, og den der ser bedst ud som helhed... Men vi forsøger da at finde en bedre, selvom det er lidt svært

Jacob:

Diverse slides bør have nogle pænere tekster - gerne med de enkelte mærkers logoer på.

Der er logoer på alle billeder, hvor firmaet hat et logo, som ik bare er deres navn... 

Jacob:

I bunden:

 - Levering til hele verden bør have en pænere grafik, hvor verden ikke er "streget" ud.

Det er med vilje for at bryde kontrasterne lidt. Det ser meget bedre ud, end bare et ens farvet kort, som det oprindelig var, før det blev "streget"...

Jacob:

Savner også en guide til valg af briller - Tænker i stil med "hvis du har et rundt hoved, så vælg disse" , "hvilke briller passer til hvilken stil?" 

Problemet er her det samme, som den funktion, hvor man kan se brillerne på ens hoved. Nogle vil bare have en bestemt model/mærke uanset, hvordan de sidder og ser ud. Men ellers er sådanne guides meget generelle, og ofte misvisende, da ingen har et hoved, som passer præcist ind i en bestemt kategori. 
Så som start vil vi teste uden guides, og så må vi se, om det er noget, som der skal komme senere Smile 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)