Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback ønskes på 300+++ timers arbejde!

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

PeterLorenzen:

Når man går ind i styles - så er det super lækkert med billeder af brilleformerne. Men synes billederne er lidt for pixelerede... Ellers en kanon webshop!

Den er noteret på TO DO LISTEN :) Og mange tak for de pæne ord Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

En meget lille ting, på den danske side er FB link knappen på svensk, se:

http://www.evernote.com/shard/s32/sh/90230ef5-85c7-4f1f-b315-9ae86308d6af/11a85246c9c27a7c4dabe23da9be8027

Ved dog ikke om det bare er hos mig den fuck'er op i lokaliseringen da jeg sidder i Thailand.

Når det er sagt så synes jeg at det er rigtig god stil at du tager al den feedback du får og rent faktisk agerer på meget af det.

Normalt når man ser denne slags indlægAmino så er det folk der har brugt en masse penge på at lave en webshop og egentligt bare gerne vil have lidt rygklap, og de ønsker sjældent egentlig kritik (da de jo "er færdige med shoppen"). Flere skulle hellere spørge om feedback mens de stadig sad og byggede dyret i stedet for når de selv troede de var færdige, så Yes og fedt at I har split tests til at back'e meget af det op - alt andet er subjektivt Wink

Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig flot og gennemført butik. sådan skal det være :-)

Det eneste jeg kan sætte finger på er at facebook like knappen er på svensk? "gilla"

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

En meget lille ting, på den danske side er FB link knappen på svensk, se:

http://www.evernote.com/shard/s32/sh/90230ef5-85c7-4f1f-b315-9ae86308d6af/11a85246c9c27a7c4dabe23da9be8027

Ved dog ikke om det bare er hos mig den fuck'er op i lokaliseringen da jeg sidder i Thailand.

Det er en svipser, så den står på svensk på alle sprog. Men fejlen er på TO DO LISTEN, og den bliver rettet idag Smile

Rasmus Lindgren:

Når det er sagt så synes jeg at det er rigtig god stil at du tager al den feedback du får og rent faktisk agerer på meget af det.

Normalt når man ser denne slags indlæg på Amino så er det folk der har brugt en masse penge på at lave en webshop og egentligt bare gerne vil have lidt rygklap, og de ønsker sjældent egentlig kritik (da de jo "er færdige med shoppen"). Flere skulle hellere spørge om feedback mens de stadig sad og byggede dyret i stedet for når de selv troede de var færdige, så Yes og fedt at I har split tests til at back'e meget af det op - alt andet er subjektivt Wink

Mange tak. Jamen når folk tager sig tid til at tjekke siden ud, og komme med feedback eller gør opmærksom på fejl, så skal man lytte. Så kan man altid senere klappe sig selv på skulderen... 
Hvis man bare vil have ros, så skulle man jo bare spørge sine venner hehe, men det er næppe den måde, at man får den bedst mulige shop på i længden... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Kansburg:

Virkelig flot og gennemført butik. sådan skal det være :-)

Det eneste jeg kan sætte finger på er at facebook like knappen er på svensk? "gilla"

Mange tak :)

Yes det er en indstillings svipser, som bliver rettet idag... Og ja det er svensk hehe

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt have startet en ny tråd, men jeg synes lidt det ville være synd, nu der er nogle herinde, som har brugt tid på at gå shoppen igennem!
Men her er en update, og så håber jeg, at alle herinde lige vil bruge et par min på at tjekke det ud.

Siden er nu 90% færdig, og mange af de råd, som er her i tråden, de er blevet taget til efterretning. Nogle er blevet benyttet, mens andre ligger gemt til evt fremtidige ændringer.

Alle de mindre fejl er fixet, og det er nu kun den famøse side med etuier, som driller lidt, men den skal nok blive fixet asap!

Så hvad er folk indtryk nu? Noget der mangler? Noget der bør ændres?

Siden kan ses herunder på de forskellige sprog.

- Engelsk
- Dansk
- Tysk
- Svensk 

Fyr løs med gode forslag Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46577
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har slet ikke læst hele tråden eller testet alt - tog bare - solbriller - mand - wayfarer - og synes det var et mystisk udvalg som jeg slet ikke ville forbinde med wayfarer - alt fra rammeløse til pilot?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har slet ikke læst hele tråden eller testet alt - tog bare - solbriller - mand - wayfarer - og synes det var et mystisk udvalg som jeg slet ikke ville forbinde med wayfarer - alt fra rammeløse til pilot?

Det har du ret i! Den sorterer slet ik, men viser blot alle modellerne. Men nu er punktet tilføjet til TO DO LISTEN, og så er vi desværre ik helt færdige øv bøv hehe

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alt i alt rigtig godt, og jeg er enig med mange af de andre.

Det eneste jeg fandt, var når jeg gjorde vinduet mindre, hvor det responsive design laver nogle smådrillerier:

På min Android S3 blev jeg ikke zoomet ind til det responsive design, men som om jeg besøgte en normal side. Måske er det en Viewport som mangler? Jeg ved det ikke.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ved ikke om det er blevet nævnt, men når du sorterer til mand, er der stadig en masse kvindemodeller :)

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)