Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback ønskes på 300+++ timers arbejde!

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har brugt over 300 timer i de sidste 4 måneder, og idag er den nye shop lanceret, som kan ses HER. Dansk version her.

Efter så mange timers arbejde, så bliver man helt fejl-blind, og derfor kunne det være mega fedt med en masse konstruktiv feedback. Hvad er godt og hvad er skidt? Noget der burde være anderledes osv. Fyr endelig løs!

Vi synes alle resultatet er blevet super godt, men det er en smagssag, og derfor kunne en masse feedback være fedt!

Det skal dog lige siges, at der pt er et par små mangler, som der ikke behøves at blive kommenteret på! De er listet herunder

  • Den tyske og svenske version mangler lidt tekster, som endnu ik er kommet retur fra oversætteren. Men de kommer online asap
  • Siden med cases driller lidt. Billederne vises ikke, eller også står de helt af H til! Se her
  • Der er lidt svensk tekst i checkout delen, som bliver rettet i løbet af aftenen
  • Der mangler et par billeder af nogle produkter, men de kommer også online i løbet af aftenen...
Men ud over dette, så er alle former for feedback velkommen, hvis den blot kan begrundes Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Heeey :)

Først vil jeg sige, WOW! Fed shop .. Meget bedre end den, jeg er vant til at kigge på.

Her er lidt konstruktiv kritik fra mig.

1) Jeres logo, der er teksten under ret lille "Your Sunglasses Store Online" - Jeg sidder på en 27" skærm og skal knibe lidt med øjnene, for at se hvad der står.

2) Når man er i kassen, så står logoerne (UPS, PAYONE, Verified by Visa, MasterCard) meget uskarpt, ved ikke om det er noget i allerede har fokus på.

Det var lige lidt hurtigt fra mig.

Er faktisk ret vildt med jeres nye design, det er super flot. Godt gået ..

Med venlig hilsen
Martin Jensen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Jeg har fået et par PBs med samme problem, men det skyldes åbenbart lokale udfald pga flytning af domæne sammenholdt med oploading af det nye system og shop. Fejlene skulle gerne forsvinde indenfor et par timer...

Så jeg beklager, hvis nogle pt ik kan se siden, men der er fokus på problemet! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg får samme besked, som det første indlæg

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Jensen:

Først vil jeg sige, WOW! Fed shop .. Meget bedre end den, jeg er vant til at kigge på.

Ja der er sket store forandringer, og vi synes selv, at det er blevet ret godt :)

Martin Jensen:

1) Jeres logo, der er teksten under ret lille "Your Sunglasses Store Online" - Jeg sidder på en 27" skærm og skal knibe lidt med øjnene, for at se hvad der står.

Ja det har du faktisk ret i... Det skal lige rettes, så det er skrevet på listen!

Martin Jensen:

2) Når man er i kassen, så står logoerne (UPS, PAYONE, Verified by Visa, MasterCard) meget uskarpt, ved ikke om det er noget i allerede har fokus på.

Yes det er midlertidige logoer, da vi venter på de gode fra Payone og UPS. Så det skulle blive rettet senest i næste uge...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Superfedt!

Hvis du eventuelt resizer billederne til cases, til 125 px brede med de ekstra 25px i venstre side, så tror jeg du er home free...

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

BusinessMaroc:

Superfedt!

Hvis du eventuelt resizer billederne til cases, til 125 px brede med de ekstra 25px i venstre side, så tror jeg du er home free...

Billederne er for små, og hele opstillingen ligner noget, der er løgn... 

Men de driller lidt, men det bliver forhåbentlig fixet indenfor meget kort tid :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt ud, Morten - meget stilet og en klar forbedring ift. det gamle design.

Nu har jeg kigget på den danske version, og fandt et par småfejl/mangler:

1) Jeg synes, der mangler noget "action" (call to action), når man holder musen over den store grønne "Læg i kurven"-knap (produktsiderne). Evt. noget bevægelse eller nuanceændring af knappens farve. Det samme gælder for de gul-orange knapper, som den på "Kontakt os"-siden. 

2) Sorteringsknapperne - Popularitet, Navn, Pris og Dato - (som f.eks. findes på siden om Solbriller til mænd), bør flyttes ned på højde med overskriften.

3) Den blå knap "Kasse" i topbjælken ser ud til oprindeligt at skulle have været oval - ud fra den ovale cirkel at dømme - men mangler at få fritlagt baggrunden, hvis det er hensigten.

Det er som nævnt småfejl, men alligevel værd at tage med. Ellers ser det smukt ud, synes jeg: Pæn opstilling, behagelige farvesammensætninger og generelt bare et lækkert layout.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed, simpel elegant shop.

Dog synes jeg der er "et eller andet" galt med toppen(til og med tickeren) - kan ikke helt pege på hvad det er, men jeg tror jeg ville prøve at lege lidt med placeringen af de forskellige elementer.

Udover dette kun nogle få småting:

Alfabetisk sortering i mærke-listen i menuen.

Der mangler et D i mand, under produkt-filtreringen ;)

Ellers en super fed shop.

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)