Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BILLIG fragt i hele landet

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Efter selv at have haft flere web-shops, og kæmpet med fragtpriserne, er vi i gang med at undersøge, om der er basis for en ny landsdækkende fragtkæde til lavpris, men med lige så god service som f.eks. GLS og Postdanmark.

Vi vil bruge modellen fra GLS med pakkeshops, så kunderne kan afhente pakkerne samme dag, som de kommer frem. Vi vil afhente pakker hjemme hos storkunder og hos pakkeshopsene for private og de lidt mindre kunder.

Prisen vil ligge pænt under de store firmaers, men er det nok til at vi vil blive brugt?

Ville du skifte fragtfirma, hvis prisen er måske 20% under den pris du har i dag? Ville du give det en chance for at se, om servicen lever op til det lovede?

Vi mener der er basis for det, men hvad mener du?

Mvh. Jan

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer selvfølgelig an på hvad I som firma kan tilbyde.

Er der fx. forsikring på ens forsendelser, og er der begrænsninger for hvor store pakker i kan transportere.


Det var lige hvad jeg havde for denne gang. ;-)


Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis prisen var 20% under nu, så klart ja. 

Lige så vigtigt er det at pakken rent faktisk kommer frem, det er fint nok med forsikringer og den slags, men det koster en masse badwill hos kunderne uanset årsag...

Tilmeldt 26. Nov 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her, da det lyder spændende :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Naturligvis skal der være forsikring, men med den løsning der påtænkes, skulle der yderst sjældent blive brug for den. Det er servicen og derfra den gode omtale der skal skabe virksomheden.

Pakkestørrelserne vil ikke være meget forskellig fra f.eks. GLS, men sandsynligvis i lidt færre kategorier og så til lavere priser.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Virker interessant.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er en god idé, Post Danmark er simpelthen blevet alt alt for dyrt at bruge. Nu tror jeg kun du tænker i vil dele pakker ud, men gå også efter breve/maxibreve, det er alt for dyrt hos Post Danmark. Nu har jeg ikke brugt GLS da jeg ikke helt har sat mig ind i hvordan man finder pakkens vægt osv. har ikke kigget på det men jeg synes det er besværligt at finde ud af hvad det vil koste at sende en pakke med GLS.

Jeg vil helt klart benytte det hvis prisen lå på under 20% af hvad Post DKs priser er.

Det som jeg tror vil være svært for jer i starten er at få kunder, der stoler på jer. Altså i skal tilbyde dag til dag levering, det kræver mange ansatte, biler osv. Men for at få kunderne skal de først høre om jer igennem deres omgangskreds jeg tror ikke bare de skifter lige sådan bare pga. priserne. Kunderne skal simpelthen høre det fra andre som har benyttet jer, at i er til at stole på og holder hvad i lover ang. dag til dag levering.

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Trådstarter

Jeg er mistroisk - særligt fordi dine konkurrenter i forvejen kører med meget lave lønninger og er etablerede.

Hvis jeres eneste konkurrenceparameter er prisen, så vil I nemt blive vippet af pinden, hvis konkurrenter matcher jeres pris. I er simpelthen nødt til, at finde på noget bedre og nyt..  

Jeg har muligvis nogle ideer i tankerne, du må gerne tage kontakt til mig, hvis det har interesse. 

@Andreas

Postdk's force er deres levering til døren hos privatpersoner - Tager man det i betragtning, så er prisen nu ikke voldsomt urimelig. Kender i hvert fald ingen, der kan hamle op med deres priser :-)

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 144
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger også lige med her.. Ideen er god, men hvis du skal tilbyde priser som ligger 20% under postDK's priser så har jeg svært ved at se hvordan det skal løbe rundt.. I mit tilfælde skal du sende pakker 1-5kg for ca 24,5kr..... Er det ikke svært at få dækket sine omkostninger for dét lille beløb?????

ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også interesseret i billig fragt!

Kan I håndtere maling i spande og bøtter samt halvpaller og helpaller?

Vi har prøvet TNT i en uge... men de smadrede ca. 30% af alle vores forsendelser, og satte bare varerne af hos kunden, og skrev på fragtsedlen, at forsendelsen var leveret i "good condition" og de gav ikke os besked derom, men det var vores kunde som skulle give os besked om, at vareren var smadret eller der manglede en spand vægmaling, ud af hele ordren.

Når man skulle reklamere over TNT havde smadret en af vores varer, skulle man skrive en afhandling på en hel A4 side, med ca. 20 punkter og billedlegitimation og alt muligt. Så dem kunne vi ikke arbejde med!

Så nu bruger vi igen Danske fragtmænd som er suveræn de dyreste på markedet, men hvor der ikke bliver smadret, nær så meget maling...

Så hvis I kan komme med et tilbud der er mindst 20% lavere og I ikke smadrer vores varer, kan jeg næsten garantere at både vi, samt Beck & Jørgensen vil afprøve Jer Yes Og så kan du vist godt regne med, at der bliver travlt i Jeres firma Wink

Send mig gerne oplysninger om kontaktmand i Jeres firma, så sender jeg det videre til Beck & Jørgensens kontaktperson, som er igang med at finde en billigere fragtløsning.

Dbh
Michael Haahr
www.maler-maling.dk

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)