Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BILLIG fragt i hele landet

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Husk også at medregne omkostningerne til et ordentligt datasystem.

Dvs sporing og registrering af pakken, inklusiv afhentning af pakkerne fra vores adresse, samt udlevering til kunden.

Selvom GLS er billigere end PostDanmark, kunne jeg aldrig drømme om at bruge dem igen, da de halter gevaldigt på servicen og registreringen ift PostDK (vi blev fastlåst til at bruge GLS gennem Miinto.dk her op til Jul, og det har været en katastrofe).

Når man som vi, sender pakker af relativ høj værdi ud til private kunder (ure), så SKAL registreringen/sporingen være i orden. Ellers kan man sgu lige så godt sende som brevforsendelse.

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Det er helt sikkert attraktivt. Jeg vil sige så meget, at jeg ville i hvert fald give det en chance, som alternativ til de 2 andre, og hvis det fungerer som det skal, er der basis for at bruge jeres løsning som primær.

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Platon

Jeg har med interesse læst de mange indlæg i din tråd. Det virker som om der er stor efterspørgsel på billig fragt. En effektiv og billig fragt, kræver en stor mængde gods, for at afskrive sorteringsanlæg, transithaller linietrafik ect.

Jeg tror en bedre løsning vil være hvis i samlet går ud med en stor mængde gods, til en af de etablerede transportører, og derved kan opnå en rabat over 20 %

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tak for jeres mange indlæg. Det er alle noget vi kan bruge i vores markedsundersøgelse.

Det ser unægtelig ud til, at der er behov for et billigere alternativ til de eksisterende fragtfirmaer.

Vi arbejder videre med undersøgelserne, men som alle nok kan tænke sig, så vil det tage tid at få et så stort et projekt op at stå. Bliver det en realitet, så vil der altså gå nogle måneder endnu inden I kan få tilbudt vores ydelser. Vi vender selvfølgelig tilbage når/hvis det bliver en realitet.

Endnu engang tak for jeres tid og indlæg.

Mvh. Jan

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er også altid interesseret i billigere fragt. Brugte et 7 viftet beløb sidste år, så besparelser på den post er altid interesant. Dog har vi prøvet en del nystartede fragtfirnaer med gode priser og enten er de gået konkurs hurtigt eller også har service og leveringstid været alt for ringe. Men sæt igang :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville da helt klart benytte det, hvis prisen og servicen er iorden. :)

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hej du kan ringe ,jeg kan måske hjælpe nord for hobro fjord og til skagen med en god pris 22563250

Tilmeldt 21. Jan 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis prisen er 20% mindre

Og der tilbydes 100% det samme produkt og service, inkl. en mulighed for at printe fragt/porto sedler direkte ud og ikke som GLS pakkeshop hvor man skal sidde og skrive dem i hånden så er jeg ikke et sekund i tvilv om at jeg ville skifte.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er så træt af post Danmark, kan du tilbyde mig et nemt billigere alternativ så flytter jeg med det samme.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Nordic Logistic Solutions GmbH Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det lidt mærkeligt med at du ønsker at skift ved 20 % lavere, men samtidig ønsker du et kvalitets transportfirma...

Der er desværre gennem de sidste par år været nogle firmaer som har forsøgt sig indenfor distribution... med det kostet nu...

Man kan ikke både få en stabil partner og samtidig køre billig billig , kvalitet koster også..

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)