Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BILLIG fragt i hele landet

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
Postdk's force er deres levering til døren hos privatpersoner - Tager man det i betragtning, så er prisen nu ikke voldsomt urimelig. Kender i hvert fald ingen, der kan hamle op med deres priser :-)

Hej jacob.

Jeg syntes nu at 50kr. hos GLS i forhold til Post DK med 86kr. er okay billigt, og de leverer da også til alle Danske privatadresser...

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Har læst om flere herinde som også havde tænkt sig bringe pakker ud billigt.
...men man høre ik mere fra dem. Nok fordi det det bringe pakker ud ijke lige noget man gøre..
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan!

Jeg er meget interesseret i det, du tilbyder. Go for it. Vi vil alle spare på omkostningerne, og hvis du kan sørge for den samme service, er vi alle solgt til dig.

Jeg er sikker på, at der er mange, som vil gør nytte af dig, hvis du altså kan ramme alle byer mht. butikker, hvor man kan afhente.

Mvh.

Kiranan

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Jacob:
Postdk's force er deres levering til døren hos privatpersoner - Tager man det i betragtning, så er prisen nu ikke voldsomt urimelig. Kender i hvert fald ingen, der kan hamle op med deres priser :-)

Hej jacob.

Jeg syntes nu at 50kr. hos GLS i forhold til Post DK med 86kr. er okay billigt, og de leverer da også til alle Danske privatadresser...

Dbh
Michael Haahr
Maler-maling.dk



force - som i et bedre produkt. Beklager forvirringen.. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er nummer ca 20 herinde fra, som har ville prøve billig fragt af, og indtil nu er alle de andre aldrig kommet igang for alvor. Der er sikkert et kæmpe marked, men er det realistisk, at få konceptet igang?

Hva har vi andre lært af de andre forsøg. Jo essensen er cash, og det er mange af slagsen. For sjovt nok har efterspørgslen og opbakningen været der, men alle er løbet tør for $$$, eller har bare ik haft nok af dem til rådighed til, at få konceptet sparket igang!

Så har du det 20-50-100-500 millioner sådan et koncept kræver? Hvis ik, så er det måske en god ide at lære af fortiden, og lige tage et sundhedstjek på fragtbranchen... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kalundborg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Pure Dead Sea ApS Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ikke på forhånd dømme om det kan lade sig gøre at konkurrere på fragtmarkedet - du har måske en ide som ingen har set før.

For mit eget vedkommende ville jeg til enhver tid prøve en ny service der kunne bringe mine omkostninger ned.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  LS-Hobby.dk Skrevet kl. 05:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lyder loven men jeg bliver bare lidt navøs over at du kan gøre det 20% billiger end POST.DK

og du for aldrig noget til at kører for dig hvis du ikke vil betale hvad dine vognmænd vil have

har selv kørt ved en der ikke ville betale havd det kostet for mig som vognmand

og det er bare sådan i dag jeg ikke kører mere

men giv vognmanden en ordlig pris pr pakke og vognmanden ikke skal kører flere 100 km om dagen

men undskyld jeg tror ikke du kan hamle om med værken POST.DK eller GLS de er for store og har logastikken bag sig har du den

jeg ville se en hjemmeside med hvad du kan tilbyde og hvordan du har logastikken bag det

og kan man følge pakken på tric and track

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Go for it.

Vi mangler et godt alternativ.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 33
Fra  DJroom.dk Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det også nævnes af andre brugere: Hvis du har pengene - dvs. syv nuller eller mere, så go for it. Men branchen er meget hård, og meget presset. 

For at holde lønnen nede, bruger man mindre kvalificeret og/eller udenlandsk arbejdskraft. Dette resulterer i dårligere service og dermed et dårligere produkt. Hvis pris er et parameter, vil det blive meget svært for dig, ikke at falde i samme fælde.

Hvis du kan garantere topuddannede folk HELE VEJEN igennem - fra direktør til salg til kommunikation til fragt (og her vil jeg gerne lægge ekstra vægt på kommunikationsdelen, specielt den proaktive) så kan det være du har et produkt folk vil være interesseret i.

Mvh Jesper

Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Initiativet og ideen er bestemt ikke dårlig. Jeg vil ikke tage modet fra Jer, men det er et særdeles vanskeligt marked at operere i. Transportbranchen er klemt, og alene omkostningsniveauet på at iværksætte distributionsnettet kan udgøre astronomiske summer.

Jeg er ganske enig i, at der mangler et alternativ til Post DK, som nærmest har monopol på udbringning til privatadresser. Så på den baggrund håber jeg da, at I har løsningen. - Men jeg tror det bliver svært.

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)